1. Hotărâre cu privire la aprobarea Deciziei Biroului Senat al Universității “Alexandru Ioan Cuza” din Iași din data de 11 iunie 2015, prin care s-a validat, în unanimitate, rezultatul referendumului universitar privind alegerea modalității de desemnare a rectorului pentru mandatul 2016 – 2020.
  1. Hotarâre cu privire la validarea Deciziei Biroului Senat al Universității “Alexandru Ioan Cuza” din Iași din data de 25 iunie 2015, prin care s-a aprobat Structura anului universitar 2015 – 2016 pentru studiile universitare de licență și master – IF, ID, IFR, conform Anexei.
  1. Hotarâre cu privire la validarea Deciziei Biroului Senat al Universității “Alexandru Ioan Cuza” din Iași din data de 25 iunie 2015, prin care s-a aprobat repartizarea numărului de locuri pentru admiterea la studii universitare de doctorat din sesiunea septembrie 2015, conform Anexei.
  1. Hotărâre cu privire la aprobarea componenţei comisiei de numărare a voturilor în vederea aprobării concursurilor de ocupare a posturilor didactice şi de cercetare în Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, după cum urmează:
  • Preşedinte:     – Conf. dr. Veronica Popescu
  • Membri:
    • Lector dr. Bogdan Neculau
    • C.S. II dr. Ramona Țigănașu
    • Stud. Iulia Cătălina Pleșca
  1. Hotărâre cu privire la verificarea respectării procedurilor stabilite prin metodologia proprie şi aprobarea rapoartelor asupra concursurilor de ocupare a posturilor didactice (lector universitar/șef lucrări, conferenţiar universitar şi profesor universitar – perioadă nedeterminată), scoase la concurs în semestrul al II-lea al anului universitar 2014-2015. Numirea pe post va fi începând cu prima zi a semestrului I al anului universitar 2015 – 2016, conform Anexei 1.
  1. Hotărâre cu privire la verificarea respectării procedurilor stabilite prin metodologia proprie şi aprobarea rapoartelor asupra concursurilor de ocupare a posturilor didactice (asistent universitar – perioadă determinată), scoase la concurs în semestrul al II-lea al anului universitar 2014-2015. Numirea pe post va fi începând cu prima zi a semsetrului I al anului universitar 2015 – 2016, conform Anexei 2.
  1. Hotărâre cu privire la verificarea procedurilor stabilite prin metodologia proprie şi aprobarea rapoartelor asupra concursurilor de ocupare a posturilor de cercetare pe perioadă determinată şi perioadă nedeterminată, scoase la concurs în semestrul al II-lea al anului universitar 2014-2015. Numirea pe post se va face începând cu data de 1 septembrie 2015, având ca finanţare veniturile proprii ale Universităţii, conform Anexei 3.
  1. Hotărâre cu privire la verificarea procedurilor stabilite prin metodologia proprie şi aprobarea rapoartelor asupra concursului de ocupare a postului de asistent de cercetare științifică, pe perioadă determinată, poziția 7 din Statul de Funcțiuni al proiectului FP7 STAGES 289051/2011, conform anexei 4.
  1. Hotărâre cu privire la aprobarea menţinerii calităţii de titular în învăţământul universitar, până la finele anului universitar 2015-2016, următoarelor persoane:
  • prof. univ. dr. Dumitru Cojocaru      – Facultatea de Biologie;
  • prof. univ. dr. Gheorghe Nemțoi       – Facultatea de Chimie;
  • prof. univ. dr. Ioan Pohoață              – Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor;
  • prof. univ. dr. Constantin Rusu        – Facultatea de Geografie și Geologie;
  • prof. univ. dr. Dan Stoica                 – Facultatea de Litere;
  • prof. univ. dr. Panaitescu Corina Manuela   – Facultatea de Litere;
  • prof. univ. dr. Ioan Vrabie                – Facultatea de Matematică;
  • prof. univ. dr. Dumitru Luca             – Facultatea de Fizică;
  • prof. univ. dr. Mihai Brânzilă           – Facultatea de Geografie și Geologie.
  1. Hotărâre cu privire la aprobarea menținerii calității de titular în învățământul universitar, după împlinirea vârstei de 65 de ani, în anul universitar 2015-2016, doamnei prof. univ. dr. Veronica Bălteanu de la Facultatea de Educație Fizică și Sport.
  2. Hotărâre cu privire la aprobarea menținerii calității de titular în învățământul universitar, după împlinirea vârstei de 65 de ani, în anul universitar universitar 2015-2016, domnului prof. univ. dr. Emil Maxim de la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor.
  3. Hotărâre cu privire la aprobarea menținerii calității de titular în învățământul universitar, după împlinirea vârstei de 65 de ani, în anul universitar 2015-2016, domnului prof. univ. dr. Constantin Sasu de la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor.
  4. Hotărâre cu privire la aprobarea menținerii calității de titular în învățământul universitar, după împlinirea vârstei de 65 de ani, în anul universitar 2015-2016, domnului prof. univ. dr. Dumitru Zaiț de la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor.
  5. Hotărâre cu privire la respingerea solicitării referitoare la menținerea calității de titular în învățământul universitar, după împlinirea vârstei de 65 de ani, în anul universitar 2015-2016, domnului prof. univ. dr. Liviu Apostol de la Facultatea de Geografie și Geologie.
  6. Hotărâre cu privire la respingerea solicitării referitoare la menținerea calității de titular în învățământul universitar, după împlinirea vârstei de 65 de ani, în anul universitar 2015-2016, domnului prof. univ. dr. Ion Ioniță de la Facultatea de Geografie și Geologie. 
  7. Hotărâre cu privire la înființarea unui nou program de studii universitare de masterat: Biochimie și Biologie moleculară cu aplicații medicale, în domeniul de studii Biologie, ce va funcționa în cadrul Facultății de Biologie, începând cu anul universitar 2016-2017
  8. Hotărâre cu privire la aprobarea completării documentelor Universități “Alexandru Ioan Cuza” din Iași care reglementează admiterea la studii a candidaților internaționali cu precizări referitoare la proba de competență lingvistică, conform Anexei.
  9. Hotărâre cu privire la amânarea discuțiilor referitoare la “Regulamentul privind mobilitățile studențești de studii în cadrul Consorțiului Universitaria”.
  10. Hotărâre cu privire la aprobarea unor taxe și gratuități pentru participanții la cursul intensiv de limba română (cu o durată de 4 săptamâni / 100 de ore de curs) organizat, anual, în luna septembrie, de Catedra de Limba Română pentru Studenții Străini din cadrul Facultății de Litere și finanțat de programul Erasmus+.
  11. Hotărâre cu privire la modificarea și completarea Regulamentului studiilor universitare de formare și dezvoltare profesională continuă.