Ca urmare a situației înregistrate la momentul actual, la nivel național și internațional, cu privire la  răspândiriea infecției cu COVID-19 (coronavirus),  vă informăm că  Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” (UAIC) suspendă toate activitățile programate să se desfășoare în cadrul Zilelor Porților Deschise ( 30 martie-1 aprilie 2020).

UAIC se aliniază măsurilor luate la nivel local și național în ceea ce privește prevenția și tratează cu maximă seriozitate toate aspectele referitoare la siguranța și sănătatea publicului intern și extern. În funcție de evoluția situației și de deciziile autorităților centrale, UAIC va  adopta toate măsurile care se impun.

Vă rugăm să accesați periodic site-ul Universității, www.uaic.ro, sau pagina de Facebook a instituției, pentru a vă informa cu privire la această situație.

Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași organizează, în perioada 30 martie – 1 aprilie 2020, „Zilele Porților Deschise”, un eveniment dedicat elevilor din clasele IX-XII, cu scopul de a se familiariza cu universitatea și activitățile acesteia.

Salonul ofertelor academice

Ca urmare a situației înregistrate la momentul actual, la nivel național și internațional, cu privire la  răspândiriea infecției cu COVID-19 (coronavirus),  vă informăm că  Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” (UAIC) suspendă toate activitățile programate să se desfășoare în cadrul Zilelor Porților Deschise ( 30 martie-1 aprilie 2020).

UAIC se aliniază măsurilor luate la nivel local și național în ceea ce privește prevenția și tratează cu maximă seriozitate toate aspectele referitoare la siguranța și sănătatea publicului intern și extern. În funcție de evoluția situației și de deciziile autorităților centrale, UAIC va  adopta toate măsurile care se impun.

Vă rugăm să accesați periodic site-ul Universității, www.uaic.ro, sau pagina de Facebook a instituției, pentru a vă informa cu privire la această situație.

30 martie -1 aprilie 2020, zilnic între orele 10.00-14.00
Sala Pașilor Pierduți

Cel mai bun mod pentru a simți spiritul de student la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași este să ne vizitaţi în perioada 30 martie – 1 aprilie 2020. La Zilele Porților Deschise veți avea şansa de a afla mai multe despre viaţa studențească şi socială la Universitatea noastră.

Aveți oportunitatea de a afla tot ceea ce vă interesează despre prestigiul, profesionalismul și dinamismul ce caracterizează Universitatea din Iași de la actualii studenţi, profesori şi angajați.

Evenimentul se adresează în egală măsură elevilor din clasele a IX-a – a XII-a, părinților și dascălilor acestora.

La Salonul ofertelor academice aflați toate detaliile despre zecile de programe de licență de la cele 15 facultăți din cadrul Universității, la care se organizează admiterea pentru anul universitar 2020-2021.

Facultăți: Biologie, Chimie, Drept, Economie şi Administrarea Afacerilor, Educaţie Fizică şi Sport, Filosofie şi Ştiinţe Social-Politice, Fizică, Geografie şi Geologie, Informatică, Istorie, Litere, Matematică, Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei, Teologie Ortodoxă, Teologie Romano-Catolică.

Pentru participarea la Salonul Ofertelor Academice nu este necesară înscrierea în prealabil!

IMG_4592

Ca urmare a situației înregistrate la momentul actual, la nivel național și internațional, cu privire la  răspândiriea infecției cu COVID-19 (coronavirus),  vă informăm că  Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” (UAIC) suspendă toate activitățile programate să se desfășoare în cadrul Zilelor Porților Deschise ( 30 martie-1 aprilie 2020).

UAIC se aliniază măsurilor luate la nivel local și național în ceea ce privește prevenția și tratează cu maximă seriozitate toate aspectele referitoare la siguranța și sănătatea publicului intern și extern. În funcție de evoluția situației și de deciziile autorităților centrale, UAIC va  adopta toate măsurile care se impun.

Vă rugăm să accesați periodic site-ul Universității, www.uaic.ro, sau pagina de Facebook a instituției, pentru a vă informa cu privire la această situație.

Elevii și profesorii care s-au înscris la activitățile organizate de cele 15 facultăți în cadrul Zilelor Porților Deschise sunt rugați să se prezinte înaintea fiecărei activități la care s-au înscris, cu zece minute înainte de începerea acesteia, la standul facultății care organizează respectiva activitate. Standurile celor 15 facultăți vor fi aplasate în Sala Pașilor Pierduți (Corp A, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”). Accesul în Sala Pașilor Pierduți se va face pe treptele centrale (intrarea cu lei). Grupurile de elevi și profesori vor fi conduse din Sala Pașilor Pierduți (standurile facultăților) către sălile unde se vor desfășura activitățile.

Vezi la fața locului cum arată un laborator, participi la workshopuri și experimente.

Atenție! Activități suspendate

Pentru înscrieri la activitățile organizate de Facultatea de Biologie, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa cgache@uaic.ro, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

Luni, 30 martie 2020

10.00 – 15.00 – Foto-expoziție tematică: Microscopul și explorarea lumii vii – prezentare Lect. dr. Anca Neagu

10.00 – 11.00 – Să fii student la Biologie: prezentare a ofertei de studii la Facultatea de Biologie, Conf. dr. Carmen Gache (max. 20 de elevi)

10.00 – 11.00 – Vizită la Muzeul de Zoologie. Prezentarea colecțiilor zoologice – Conf. dr. habil. Mircea-Dan Mitroiu, Lect. dr. Ovidiu Popovici, Conf. dr. Lucian Fusu și Conf. dr. Carmen Gache (max. 20 de elevi)

10.00 – 11.00 – Ce gândesc peștii: teste și aplicații comportamentale la peștișorul zebră (Dario rerio) – Lect. dr. Gabriel Plavan & Cercetător științific Dr. Ștefan-Adrian Strungaru (max. 25 de elevi)

10.00 – 11.00 – Cum pregătim o plantă pentru ierbar: de la colectarea plantei până la realizarea colii de ierbar. Activitate practică în Herbarium, Curator dr. Irina Irimia (max. 15 – 20 elevi)

11.00 – 12.00 – Să fii student la Biologie: prezentare a ofertei de studii la Facultatea de Biologie,  Conf. dr. Carmen Gache (max. 20 de elevi)

11.00 – 12.00 – Vizită la Muzeul de Zoologie. Prezentarea colecțiilor zoologice – Conf. dr. habil. Mircea-Dan Mitroiu, Lect. dr. Ovidiu Popovici, Conf. dr. Lucian Fusu și Conf. dr. Carmen Gache (max. 20 de elevi)

11.00 – 12.00 – Cum pregătim o plantă pentru ierbar: de la colectarea plantei până la realizarea colii de ierbar. Activitate practică în Herbarium, Curator dr. Irina Irimia (max. 15 – 20 de elevi)

12.00 – 13.00 – Să fii student la Biologie: prezentare a ofertei de studii la Facultatea de Biologie,  Conf. dr. Carmen Gache  (max. 20 de elevi)

12.00 – 13.00 – Vizită la Muzeul de Zoologie. Prezentarea colecțiilor zoologice – Conf. dr. habil. Mircea-Dan Mitroiu, Lect. dr. Ovidiu Popovici, Conf. dr. Lucian Fusu și Conferențiar dr. Carmen Gache (max. 20 de elevi)

12.00 – 13.00 – Cum pregătim o plantă pentru ierbar: de la colectarea plantei până la realizarea colii de ierbar. Activitate practică în Herbarium, Curator dr. Irina Irimia (max. 15 – 20 de elevi)

13.00 – 14.00 – Vizită la Muzeul de Zoologie. Prezentarea colecțiilor zoologice – Conf. dr. habil. Mircea-Dan Mitroiu, Lect. dr. Ovidiu Popovici, Conf. dr. Lucian Fusu și Conf. dr. Carmen Gache (max. 20 de elevi)

13.00 – 14.00 – Drumeți pe calea aerului – secretele păsărilor migratoare: prelegere despre fenomenul migrației la păsări și despre modul în care fiecare dintre noi poate contribui la cunoașterea unor aspecte de migrație a păsărilor, Conf. dr. Carmen Gache (max. 25 de elevi)

14.00 – 15.00 – Să fii student la Biologie: prezentare a ofertei de studii la Facultatea de Biologie, Conf. dr. Carmen Gache (max. 20 de elevi)

Marți, 31 martie 2020

10.00 – 15.00 – Foto-expoziție tematică: Microscopul și explorarea lumii vii – prezentare Lect. dr. Anca Neagu

10.00 – 11.00 – Histolog pentru o zi: activitate de inițiere în tehnicile laboratorului de histologie și tehnica realizării preparatelor microscopice, Lect. dr. Anca Neagu (max. 20 de elevi)

10.00 – 11.00 – Vizită la Muzeul de Zoologie. Prezentarea colecțiilor zoologice, Conf. dr. habil. Mircea-Dan Mitroiu, Lect. dr. Ovidiu Popovici, Conf. dr. Lucian Fusu, Conf. dr. Carmen Gache și Lect. dr. Constantin Ion (max. 20 de elevi)

11.00 – 12.00 – Vizită la Muzeul de Zoologie. Prezentarea colecțiilor zoologice, Conf. dr. habil. Mircea-Dan Mitroiu, Lect. dr. Ovidiu Popovici, Conf. dr. Lucian Fusu, Conf. dr. Carmen Gache și Lect. dr. Constantin Ion (max. 20 de elevi)

12.00 – 13.00 – Vizită la Muzeul de Zoologie. Prezentarea colecțiilor zoologice, Conf. dr. habil. Mircea-Dan Mitroiu, Lect. dr. Ovidiu Popovici, Conf. dr. Lucian Fusu, Conf. dr. Carmen Gache și Lect. dr. Constantin Ion (max. 20 de elevi)

12.00 – 13.00 – Să fii student la Biologie: prezentare a ofertei de studii la Facultatea de Biologie,  Conf. dr. Carmen Gache (max. 20 de elevi)

12.00 – 13.00 –  Incursiune în lumea microorganismelor: activități practice de de microbiologie, Prof. dr. Simona Dunca (max. 20 de elevi)

13.00 – 14.00 – Vizită la Muzeul de Zoologie. Prezentarea colecțiilor zoologice, Conf. dr. habil. Mircea-Dan Mitroiu, Lect. dr. Ovidiu Popovici, Conf. dr. Lucian Fusu, Conf. dr. Carmen Gache și Lect. dr. Constantin Ion (max. 20 de elevi)

13.00 – 14.00 – Să fii student la Biologie: prezentare a ofertei de studii la Facultatea de Biologie,  Conf. dr. Carmen Gache (max. 20 de elevi)

14.00 – 15.00 – Vizită la Muzeul de Zoologie. Prezentarea colecțiilor zoologice, Conf. dr. habil. Mircea-Dan Mitroiu, Lect. dr. Ovidiu Popovici, Conf. dr. Lucian Fusu, Conf. dr. Carmen Gache și Lect. dr. Constantin Ion (max. 20 de elevi)

Miercuri, 1 aprilie 2020

10.00 – 15.00 – Foto-expoziție tematică: Microscopul și explorarea lumii vii – prezentare Lect. dr. Anca Neagu

10.00 – 11.00 – Să fii student la Biologie: prezentare a ofertei de studii la Facultatea de Biologie,  Lect. dr. Gabriela Dumitru (max. 20 de elevi)

10.00 – 11.00 – Vizită la Muzeul de Zoologie. Prezentarea colecțiilor zoologice, Conf. dr. habil. Mircea-Dan Mitroiu, Lect. dr. Ovidiu Popovici, Conf. dr. Lucian Fusu și Lect. dr. Constantin Ion (max. 20 de elevi)

10.00 – 11.00 – Cum cresc plantele: activități practice de fiziologie vegetală, Prof. dr. Maria Magdalena Zamfirache și Lect. dr. Anișoara Stratu (max.  20 de elevi)

11.00 – 12.00 – Să fii student la Biologie: prezentare a ofertei de studii la Facultatea de Biologie,  Lect. dr. Gabriela Dumitru (max. 20 de elevi)

11.00 – 12.00 – Vizită la Muzeul de Zoologie. Prezentarea colecțiilor zoologice, Conf. dr. habil. Mircea-Dan Mitroiu, Lect. dr. Ovidiu Popovici, Conf. dr. Lucian Fusu și Lect. dr. Constantin Ion (max. 20 de elevi)

11.00 – 12.00 – Tainele plantelor acvatice dezvăluite de microscop: activități practice de anatomie, histologie și  microscopie vegetală, Conf. dr. Lăcrămioara Ivănescu (max. 20 de elevi)

12.00 – 13.00 – Să fii student la Biologie: prezentare a ofertei de studii la Facultatea de Biologie,  Lect. dr. Gabriela Dumitru (max. 20 de elevi)

12.00 – 13.00 – Vizită la Muzeul de Zoologie. Prezentarea colecțiilor zoologice, Conf. dr. habil. Mircea-Dan Mitroiu, Lect. dr. Ovidiu Popovici, Conf. dr. Lucian Fusu și Lect. dr. Constantin Ion (max. 20 de elevi)

13.00 – 14.00 – Să fii student la Biologie: prezentare a ofertei de studii la Facultatea de Biologie,  Lect. dr. Gabriela Dumitru (max. 20 de elevi)

13.00 – 14.00 – Vizită la Muzeul de Zoologie. Prezentarea colecțiilor zoologice, Conf. dr. habil. Mircea-Dan Mitroiu, Lect. dr. Ovidiu Popovici, Conf. dr. Lucian Fusu și Lect. dr. Constantin Ion (max. 20 de elevi)

14.00 – 15.00 – Vizită la Muzeul de Zoologie. Prezentarea colecțiilor zoologice, Conf. dr. habil. Mircea-Dan Mitroiu, Lector dr. Ovidiu Popovici, Conf. dr. Lucian Fusu și Lect. dr. Constantin Ion (max. 20 de elevi)

 

Atenție! Activități suspendate

Pentru înscrieri la activitățile organizate de Facultatea de Chimie, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa portideschise@chem.uaic.ro, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

Luni, 30 martie 2020

09.00 – 10.00 – Experimente în laboratorul de chimie (max. 20 de elevi)

10.00 – 11.00 –  Experimente în laboratorul de chimie  (max. 20 de elevi)

11.00 – 12.00 –  Experimente în laboratorul de chimie (max. 20 de elevi)

12.00 – 13.00 –  Experimente în laboratorul de chimie (max. 20 de elevi)

13.00 – 14.00 – Experimente în laboratorul de chimie (max. 20 de elevi)

14.00 – 15.00 – Experimente în laboratorul de chimie (max. 20 de elevi)

 Marți, 31 martie 2020

10.00 – 11.00 –  Experimente în laboratorul de chimie  (max. 20 de elevi)

11.00 – 12.00 –  Experimente în laboratorul de chimie  (max. 20 de elevi)

12.00 – 13.00 –  Experimente în laboratorul de chimie (max. 20 de elevi)

13.00 – 14.00 – Experimente în laboratorul de chimie (max. 20 de elevi)

14.00 – 15.00 – Experimente în laboratorul de chimie (max. 20 de elevi)

 Miercuri, 1 aprilie 2020

09.00 – 10.00 – Experimente în laboratorul de chimie (max. 20 de elevi)

13.00 – 14.00 – Experimente în laboratorul de chimie (max. 20 de elevi)

14.00 – 15.00 – Experimente în laboratorul de chimie (max. 20 de elevi)

 

Atenție! Activități suspendate

Pentru înscrieri la activitățile organizate de Facultatea de Drept, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa admitere.drept@uaic.ro, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

Luni, 30 martie 2020

09.30 – 10.30 – Turul ghidat al Facultății

11.15 – 12.15 –  Turul ghidat al Facultății

 Marți, 31 martie 2020

09.30 – 10.30 – Turul ghidat al Facultății

11.15 – 12.15 –  Turul ghidat al Facultății

Miercuri, 1 aprilie 2020

09.30 – 10.30 – Turul ghidat al Facultății

11.15 – 12.15 –  Turul ghidat al Facultății

 

Atenție! Activități suspendate

Pentru înscrieri la activitățile organizate de Facultatea de Econimie și Administrarea Afacerilor, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa vlad.faraonel@yahoo.com, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

Luni, 30 martie

8.00 – 9.00 – Prezentarea Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor (in-situ şi on-screen**) – Student Vlad Faraonel (max. 60 de elevi)

9.00 – 10.00 – Prezentarea Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor (in-situ şi on-screen**) – Student Vlad Faraonel (max. 60 de elevi)

10.00 – 11.45 – Curs demonstrativ „Tendințe în retail”- Prof. univ. dr. Valentin Niță (max. 30 de elevi)

16.00 – 17.00 –  Prezentarea Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor (in-situ şi on-screen**)  – Student Vlad Faraonel (max. 60 de elevi)

17.00 – 18.00 – Prezentarea Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor (in-situ şi on-screen**)  – Student Vlad Faraonel (max. 60 de elevi)

**Prezentarea in-situ presupune vizite ale participanților în locaţii cheie ale facultății (poveste, interacţiune) iar prezentarea on-screen presupune o scurtă prezentare video a facultății, continuată cu sesiune de întrebări & răspunsuri.

Marți, 31 martie

8.00 – 9.00 – Prezentarea Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor (in-situ şi on-screen**) – Student Vlad Faraonel (max. 60 de elevi)

9.00 – 10.00 – Prezentarea Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor (in-situ şi on-screen**) – Student Vlad Faraonel (max. 60 de elevi)

10:00 – 11.00 – „La CaFEAA”- sesiune de întrebări & răspunsuri despre studenție (max. 30 de elevi)

11.00 – 12.00 – Curs deschis „Fii propriul manager” – Conf. univ.dr. Silviu Tiță (max. 120 elevi)

12.00 – 13.00 – „La CaFEAA” – sesiune de întrebări & răspunsuri despre studenție (max. 30 de elevi)

14.00 – 15.00 – „La CaFEAA” – sesiune de întrebări & răspunsuri despre studenție (max. 30 de elevi)

14.00 – 15.30 – Curs demonstrativ „Investițiile străine directe: aport la dezvoltarea economică a națiunilor” – Lect. univ.  dr. Oana Socoliuc (max. 35 de elevi)

15.00 – 16.00 – Prezentarea Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor (in-situ şi on-screen**) – Student Vlad Faraonel (max. 60 de elevi)

16.00 – 17.00 – Prezentarea Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor (in-situ şi on-screen**) – Student Vlad Faraonel (max. 60 de elevi)

Miercuri, 1 aprilie

8.00 – 9.00 – Prezentarea Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor (in-situ şi on-screen**) – Student Vlad Faraonel (max. 60 de elevi)

9.00 – 10.00 – Prezentarea Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor (in-situ şi on-screen**) – Student Vlad Faraonel (max. 60 de elevi)

10.00 – 11.00 – Prezentarea Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor (in-situ şi on-screen**) – Student Vlad Faraonel (max. 60 de elevi)

10.00 – 11.00 – „La CaFEAA”- sesiune de întrebări & răspunsuri despre studenție (max. 30 de elevi)

11.00 – 12.00 – Prezentarea Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor (in-situ şi on-screen**) – Student Vlad Faraonel (max. 60 de elevi)

12.00 – 13.30 – Curs demonstrativ: “Contabilitatea nu-i doar pentru contabili!”  – Prof. univ.dr. Costel Istrate (max. 35 elevi)

12.00 –  13.00 – „La CaFEAA” – sesiune de întrebări & răspunsuri despre studenție (max. 30 de elevi)

14.00 – 15.00 – „La CaFEAA” – sesiune de întrebări & răspunsuri despre studenție (max. 30 de elevi)

Prezentarea in-situ presupune vizite ale participanților în locaţii cheie ale facultății (poveste, interacţiune) iar prezentarea on-screen presupune o scurtă prezentare video a facultății, continuată cu sesiune de întrebări & răspunsuri.

 

Atenție! Activități suspendate

Pentru înscrieri la activitățile organizate de Facultatea de Educație Fizică și Sport, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa imdumitru@yahoo.com, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

Luni, 30 martie 2020

10.00 – 11.00 – Workshop: Evaluarea capacităţii anaerob-lactacide şi importanţa antrenamentului proprioceptiv în sport, Asist. dr. Florin Trofin, Conf. dr. Cezar Honceriu, Asist. dr. Paul Lucaci (max. 40 de elevi)

12.00 – 13.00 – Cariera dublă – Pasul spre performanță, Prof. dr. Beatrice Abălașei (max. 15 elevi)

 Marți, 31 martie 2020

09.00 – 10.00 –  Workshop – Abordări terapeutice ale patologiei ligamentare a genunchiului, Lect. dr. Marius Neculaes, Lect. dr. Onose Raluca-Mihaela, Asist Drd. Lucaci Paul (max. 50 de elevi)

10.00 – 11.00 –  Activități de timp liber și team-building: Fotbal-Tenis, Lect. dr. Florin Nichifor (max. 40-50 de elevi)

11.00 – 12.00 – Activități de timp liber și team-building: Fotbal-Tenis, Lect. dr. Florin Nichifor (max. 40-50 de elevi)

12.00 – 13.00 –  Activități de timp liber și team-building: Fotbal-Tenis, Lect. dr. Florin Nichifor (max. 40-50 de elevi)

14.00 – 15.00 – Chess for all, Lect. dr. Ionuţ Onose, Drd. Vlad Stegariu (max. 20 de elevi)

 Miercuri, 1 aprilie 2020

12.00 – 14.00 –  SmartFit: Workshop de fitness şi condiţionare motrică, Lect. dr. Iulian Dumitru (max. 100 de elevi)

14.00 – 15.00 –  Meci demonstrativ de rugby-tag, Lect. dr. Alexandru Oprean, Conf. dr. Liliana Radu (max. 100 de elevi)

 

Atenție! Activități suspendate

Pentru înscrieri la activitățile organizate de Facultatea de Filosofie și Științe Social-Politice, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa narcisa.iacobescu@uaic.ro, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

Luni, 30 martie 2020

10.00 – 11.00 –  Prezentarea facultății, Prof.univ.dr. Ioan Alexandru Tofan (max. 40 de elevi)

11.00 – 12.00 – Prezentarea facultății,  Asist.univ.dr. Rareș Obada (max. 40 de elevi)

Marți, 31 martie 2020

10.00 – 11.00 –  Prezentarea facultății, Lect.univ.dr. Silviu Grecu (max. 40 de elevi)

12.00 – 13.00 – Workshop „Persuasiunea prin imagini”, Lect.univ.dr. Ioana Grancea (max. 25 de elevi)

Miercuri, 1 aprilie 2020

11.00 – 12.00 – Prezentarea facultății, Conf.univ.dr. Nina Mihalache, Lect.univ.dr. Camelia Medeleanu ( max. 40 de elevi)

12.00 – 13.00 – Workshop „Persuasiunea prin imagini”, Lect.univ.dr. Ioana Grancea, (max. 25 de elevi)

 

Atenție! Activități suspendate

Pentru înscrieri la activitățile organizate de Facultatea de Fizică, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa cristian.enachescu@uaic.ro, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

Luni, 30 martie 2020

09.00 – 10.00 – Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

10.00 – 11.00 –  Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

11.00 – 12.00 – Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

12.00 – 13.00 –  Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

13.00 – 14.00 – Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

14.00 – 15.00 – Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

 Marți, 31 martie 2020

09.00 – 10.00 – Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

10.00 – 11.00 –  Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

11.00 – 12.00 – Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

12.00 – 13.00 –  Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

13.00 – 14.00 – Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

14.00 – 15.00 – Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

Miercuri, 1 aprilie 2020

09.00 – 10.00 – Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

10.00 – 11.00 –  Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

11.00 – 12.00 – Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

12.00 – 13.00 –  Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

13.00 – 14.00 – Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

14.00 – 15.00 – Vizită în laboratorul de fizică (max. 30 de elevi)

 

Atenție! Activități suspendate

Pentru înscrieri la activitățile organizate de Departamentul de Geografie din cadrul Facultății de Geografie și Geologie, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa marinelaistrate75@yahoo.com, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

Luni, 30 martie 2020

11.00 – 11.30 – Prezentarea generală a Departamentului, a cadrelor didactice şi a activităţilor specifice; prezentarea bazelor de practică pe care le deţine facultatea – informații, fotografii, activităţi etc., responsabil: Marinela Istrate

11.30 – 11.45 – Întâlnire cu echipa ROSE – prezentarea oportunităților Școlii de Vară GEO – GEO, dedicată elevilor din clasele a X-a și a XI-a (fotografii, activităţi; sesiune de întrebări şi răspunsuri), responsabili: Dan Lesenciuc, Marinela Istrate

Marți, 31 martie 2020

11.00 – 11.30 – Prezentarea generală a Departamentului, a cadrelor didactice şi a activităţilor specifice; prezentarea bazelor de practică pe care le deţine facultatea – informații, fotografii, activităţi etc., responsabil: Marinela Istrate

11.30 – 11.45 – Întâlnire cu Echipa ROSE – prezentarea oportunităților Școlii de Vară GEO – GEO, dedicată elevilor din clasele a X-a și a-XI-a (fotografii, activităţi; sesiune de întrebări şi răspunsuri), responsabili: Dan Lesenciuc, Marinela Istrate

Miercuri, 1 aprilie 2020

11.00 – 11.30 – Prezentarea generală a Departamentului, a cadrelor didactice şi a activităţilor specifice; prezentarea bazelor de practică pe care le deţine facultatea – informații, fotografii, activităţi etc., responsabil: Marinela Istrate

11.30 – 11.45 – Întâlnire cu Echipa ROSE – prezentarea oportunităților Școlii de Vară GEO – GEO, dedicată elevilor din clasele a X-a și a XI-a (fotografii, activităţi; sesiune de întrebări şi răspunsuri), responsabili: Dan Lesenciuc, Marinela Istrate

Pentru înscrieri la activitățile organizate de Departamentul de Geologie din cadrul Facultății de Geografie și Geologie, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa ciprian.chelariu@uaic.ro, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

Luni, 30 martie 2020

10.00 – 11.00 – Vizitarea Muzeului de Mineralogie și Petrografie  „Grigore Cobâlcescu” – O incursiune în lumea fascinantă a rocilor și mineralelor,  Muzeograf ing. geol. Liliana Apostoae, Conf. dr. Andrei Ionuț Apopei (max. 30 de elevi, recomandat elevilor de clasa a XII-a)

10.00 – 11.00 – Vizitarea Muzeului colecțiilor paleontologice originale, Conf. dr. Paul Țibuleac (max. 30 de elevi)

11.00 – 12.00 – Vizitarea Muzeului de Mineralogie și Petrografie  „Grigore Cobâlcescu” – O incursiune în lumea fascinantă a rocilor și mineralelor,  Muzeograf ing. geol. Liliana Apostoae, Conf. dr. Andrei Ionuț Apopei (max. 30 de elevi, recomandat elevilor de clasa a XII-a)

11.00 – 12.00 – Vizitarea Muzeului colecțiilor paleontologice originale, Conf. dr. Paul Țibuleac (max. 30 de elevi)

12.00 – 13.00 – Vizitarea Muzeului de Mineralogie și Petrografie  „Grigore Cobâlcescu” – O incursiune în lumea fascinantă a rocilor și mineralelor,  Muzeograf ing. geol. Liliana Apostoae, Conf. dr. Andrei Ionuț Apopei (max. 30 de elevi, recomandat elevilor de clasa a XII-a)

12.00 – 13.00  – Vizitarea Muzeului colecțiilor paleontologice originale, Conf. dr. Paul Țibuleac (max. 30 de elevi)

15.00 – 16.00 – Atelier de Mineralogie şi Cristalografie (studiul mineralelor şi rocilor la microscopul petrographic, studiul mineralelor la lupa binoculară), Conf. dr. Ionuț Apopei (max. 20 de elevi)

Marți, 31 martie 2020

10.00 – 11.00 – Vizitarea Muzeului de Mineralogie și Petrografie  „Grigore Cobâlcescu” – O incursiune în lumea fascinantă a rocilor și mineralelor,  Muzeograf ing. geol. Liliana Apostoae, Conf. dr. Andrei Ionuț Apopei (max. 30 de elevi, recomandat elevilor de clasa a XII-a)

10.00 – 11.00 – Vizitarea Muzeului colecțiilor paleontologice originale, Conf. dr. Paul Țibuleac (max. 30 de elevi)

10.00 – 12.00 – Prezentare interactivă: „Evoluția mamuților din România”,  Drd. Bogdan Stelian Haiduc (max. 26 de elevi)

11.00 – 12.00 – Vizitarea Muzeului de Mineralogie și Petrografie  „Grigore Cobâlcescu” – O incursiune în lumea fascinantă a rocilor și mineralelor,  Muzeograf ing. geol. Liliana Apostoae, Conf. dr. Andrei Ionuț Apopei (max. 30 de elevi, recomandat elevilor de clasa a XII-a)

11.00 – 12.00 – Vizitarea Muzeului colecțiilor paleontologice originale, Conf. dr. Paul Țibuleac (max. 30 de elevi)

11.00 – 12.00 – Prezentarea laboratorului de spectrometrie RAMAN, Prof. univ. dr. Nicolae Buzgar (max. 10 elevi, recomandat elevilor de clasa a XI-a și a XII-a)

12.00 – 13.00 – Vizitarea Muzeului de Mineralogie și Petrografie  „Grigore Cobâlcescu” – O incursiune în lumea fascinantă a rocilor și mineralelor,  Muzeograf ing. geol. Liliana Apostoae, Conf. dr. Andrei Ionuț Apopei (max. 30 de elevi, recomandat elevilor de clasa a XII-a)

12.00 – 13.00 – Vizitarea Muzeului colecțiilor paleontologice originale, Conf. dr. Paul Țibuleac (max. 30 de elevi)

12.00 – 14.00 – Curs: „Meteoriți și cratere de impact: o perspectivă geologică”, prof. univ. dr. Ovidiu Gabriel Iancu (max. 30 de elevi)

Miercuri, 1 aprilie 2020

10.00 – 11.00 – Vizitarea Muzeului de Mineralogie și Petrografie  „Grigore Cobâlcescu” – O incursiune în lumea fascinantă a rocilor și mineralelor,  Muzeograf ing. geol. Liliana Apostoae, Conf. dr. Andrei Ionuț Apopei (max. 30 de elevi, recomandat elevilor de clasa a XII-a)

10.00 – 11.00 – Vizitarea Muzeului colecțiilor paleontologice originale, Conf. dr. Paul Țibuleac (max. 30 de elevi)

10.00 – 12.00 – Prezentare interactivă: „Strămoșii cailor”, Drd. Elena Păun (max. 26 de elevi)

11.00 – 12.00 – Vizitarea Muzeului de Mineralogie și Petrografie  „Grigore Cobâlcescu” – O incursiune în lumea fascinantă a rocilor și mineralelor,  Muzeograf ing. geol. Liliana Apostoae, Conf. dr. Andrei Ionuț Apopei (max. 30 de elevi, recomandat elevilor de clasa a XII-a)

11.00 – 12.00 – Vizitarea Muzeului colecțiilor paleontologice originale, Conf. dr. Paul Țibuleac (max. 30 de elevi)

12.00 – 13.00 – Vizitarea Muzeului de Mineralogie și Petrografie  „Grigore Cobâlcescu” – O incursiune în lumea fascinantă a rocilor și mineralelor,  Muzeograf ing. geol. Liliana Apostoae, Conf. dr. Andrei Ionuț Apopei (max. 30 de elevi, recomandat elevilor de clasa a XII-a)

12.00 – 13.00 – Vizitarea Muzeului colecțiilor paleontologice originale, Conf. dr. Paul Țibuleac (max. 30 de elevi)

12.00 – 13.00 – Atelier de Mineralogie şi Cristalografie (studiul mineralelor şi rocilor la microscopul petrographic, studiul mineralelor la lupa binoculară), Conf. dr. Ionuț Apopei (max. 20 de elevi)

13.00 – 14.00 – Atelier de Mineralogie şi Cristalografie (studiul mineralelor şi rocilor la microscopul petrographic, studiul mineralelor la lupa binoculară), Conf. dr. Ionuț Apopei (max. 20 de elevi)

 

Atenție! Activități suspendate

Pentru înscrieri la activitățile organizate de Facultatea de Informatică, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa zpd.info.uaic@gmail.com, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

Duminică, 29 martie 2020

13.00 – 14.00 – Turul Facultății de Informatică (max. 40 de elevi)

14.00 – 15.00 – Turul Facultății de Informatică (max. 40 de elevi)

Preluarea elevilor se va face din fața Facultății de Informatică (Corp C, Str. General Berthelot, Nr. 16)

Miercuri, 1 aprilie 2020

13.00 – 14.00 – Conferința deschisă „Fii la FII! Informatica pe înțelesul tuturor!” (max. 450 de elevi)

Speakeri: Conf. univ. dr. Adrian Iftene – Decan, reprezentanți ai Asociației Studenților Informaticieni Ieșeni și reprezentanți din companii de IT din Iași

 

Atenție! Activități suspendate

Pentru înscrieri la activitățile organizate de Facultatea de Istorie, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa istorie@uaic.ro, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

Luni, 30 martie 2020 

9.00 – 10.00 – Arheologie interdisciplinară la Universitatea din Iași. Scurt istoric, posibilități actuale, perspective, Dr. Asăndulesei Andrei (max. 40 de elevi)

11.00 – 12.00 – De la V.I. Lenin la J. Lenon. Tinerii comuniști și muzica lor, Conf. univ. dr. Daniel Lazăr, Lect. univ. dr. Cristina Preutu (max. 40 de elevi)

Marți, 31 martie 2020

13.00 – 14.00 – Cum se naște o dictatură? Instaurarea regimului nazist în Germania, Conf. univ. dr. Adrian Vițalaru (max. 40 de elevi)

Miercuri, 1 aprilie 2020 

12.00 – 13.00 – Mișcarea revoluționară de la 1821, Asist. univ. dr. Cosmin Mihuț (max. 40 de elevi)

   

Atenție! Activități suspendate

Pentru înscrieri la activitățile organizate de Facultatea de Litere, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa sorin.mocanu@uaic.ro, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

Luni, 30 martie 2020

10.00 – 11.00 – Asistență cursPoetici literare actuale (specializarea Limbă și literatură română), Emanuela  Ilie (max. 15 elevi)

10.00 – 11.00 – „Dostoievski în spațiul românesc” (specializarea Limbă și literatură rusă),  Leonte Ivanov (max. 25 de elevi)

10.00 – 11.00 – Prezentarea specializărilor oferite de Catedra de Engleză (specializarea Engleză), Dana Bădulescu, Teodora Ghivirigă, Iulia Milică, Radu Andriescu (max. 15 elevi)

11.00 – 12.00  – Atelier de fake news și fact-checking (specializarea Jurnalism),  Andrei Stipiuc (max. 15 elevi)

11.00 – 12.00 – „Pentru copii? Frumoase adormite – de la Völsunga Saga la Maleficent” (specializarea Literatură universală și comparată), Mihaela Cernăuți-Gorodețchi (max.  25 de elevi)

11.00 – 12.00 – „Introducere în studiile teatrale” (specializarea Limbă și literatură franceză), Dana Monah (max. 30 de elevi)

12.00 – 13.00 – Prezentarea ofertei de studiu de la Jurnalism și Științe ale comunicării (specializarea Jurnalism), Adrian Hazaparu (max. 20 de elevi)

12.00 – 13.00 – „Spania vs. America Latină: aspecte fonologice și culturale” (specializarea Limbă și literatură spaniolă), Alin Călin (max. 75 de elevi)

12.00 – 13.00 – Asistență curs – Literatura și arte (specializarea Limbă și literatură franceză), Dana Monah (max. 10 elevi)

12.00 – 13.00 – Practica traducerilor simultane (specializarea Engleză), Oana Franțescu (max. 20 de elevi)

12.00 – 13.00 – Practica traducerii juridice (specializarea Engleză), Oana Cogeanu (max. 20 de elevi)

13.00 – 14.00 – „Inventeurs célèbres et leur impact sur la langue française” (specializarea Limbă și literatură franceză), Mihaela Lupu (max. 25 de elevi)

14.00 – 15.00 – Asistență curs – Stilistică (specializarea Limbă și literatură română), Ioan Milică (max. 20 de elevi)

14.00 – 15.00 – Prezentarea ofertei de studiu: Limba şi literatura română+Limba şi literatura modernă/Literatură universală și comparată (specializarea Limbă și literatură română), Ilie Moisuc (max. 60 de elevi)

14.00 – 15.00 – „Inventarea omului primitiv” (specializarea Literatură universală și comparată), Sorin Mocanu (max. 25 de elevi)

Marți, 31 martie 2020

9.00 – 10.00 –  „Meridianul balcanic și scriitorii lui” (specializarea Literatură universală și comparată) (max. 25 de elevi)

10.00 – 11.00 – Vizită de prezentare în redacţia Radio Iaşi (specializarea Jurnalism), Lucian Bălănuță (max. 15 elevi)

10.00 – 11.00 –  Asistență curs – Proză interbelică (specializarea Limbă și literatură română), Loredana Cuzmici (max. 15 elevi)

10.00 – 11.00 –  Perspective pentru studenții catedrei de Germană (specializarea Limbă și literatură germană), Casia Zaharia și Asociația Gutenberg Iași (max. 30 de elevi)

11.00 – 12.00 – „Pierdut pe teren – peripețiile unui reporter” (specializarea Jurnalism), Oana Olariu (max. 15 elevi)

11.00 – 12.00 – Atelier (specializarea Limbă și literatură germană), Casia Zaharia și Asociația Gutenberg Iași (max. 30 de elevi)

11.00 – 12.00 –  Limba rusă azi – aplicație practică (specializarea Limbă și literatură rusă), Natașa Ivanov (max. 12 elevi)

12.00 – 13.00 – „Teatrul antic – reprezentații, edificii teatrale, măști și costume” (specializarea Filologie clasică), Iulian-Gabriel Hrușcă (max. 12 elevi)

12.00 – 13.00 – Asistență curs – Istoria limbii române (specializarea Limbă și literatură română), Roxana Vieru (max. 15 elevi)

12.00 – 13.00 – Prezentarea specializării Italiană (specializarea Limbă și literatură italiană), Ionela Onica, Elena Lovin, Andreea Caliap (max. 10 elevi)

13.00 – 14.00 – „Teatrul antic – reprezentații, edificii teatrale, măști și costume” (specializarea Filologie clasică), Iulian-Gabriel Hrușcă (max. 12 elevi)

14.00 – 15.00 –  „Romanul de război – imposibilitatea comunicării ororii” (specializarea Literatură universală și comparată), Sorin Mocanu (max. 25 de elevi)

Miercuri, 1 aprilie 2020

9.00 – 10.00 – Asistență curs – Interpretariat consecutiv (specializarea Limbă și literatură franceză), Dana Monah (max. 10 elevi)

10.00 – 11.00 – Asistență curs – Fonetică și dialectologie (specializarea Limbă și literatură română), Sorin Guia (max. 25 de elevi)

12.00 – 13.00 –  „Discovering Texts” (specializarea Limbă și literatură engleză), Florina Nastase (max. 15 elevi)

    

Atenție! Activități suspendate

Pentru înscrieri la activitățile organizate de Facultatea de Matematică, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa matematica@uaic.ro, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

Luni, 30 martie 2020

 9.00 – 10.00 – Vizită la Planetariu  (max. 60 de elevi)

Marți, 31 martie 2020

10.00 – 11.00 – Criptografie – Protocoale de securizare a informației, Prof. dr. Răzvan Lițcanu (max. 40 de elevi)

12.00 – 13.00 – Matematica și informatica – oportunități de carieră, Lect. dr. Marius Apetrii (max. 70 de elevi)

Miercuri, 1 aprilie 2020

16.00 – MathGala, Aula Magna „Mihai Eminescu”

Oportunități de carieră pentru studenții și absolvenții Facultății de Matematică. Sunt invitați reprezentanți ai ISJ și ai companiilor partenere din domeniul IT. Evidențierea elevilor cu rezultate deosebite la Olimpiada Județeană de Matematică.

Moderator: prof. dr. Răzvan Lițcanu

Acestora li se adaugă prezentări ale facultății, vizite în laboratoare sau la Seminarul Matematic Al. Myller.

Atenție! Activități suspendate

Pentru înscrieri la activitățile organizate de Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa zpdfpse2020@gmail.com , care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

 Luni, 30 martie 2020

9.00 – 10.00 – Turul Facultății de Psihologie și Științe ale Educației (max. 25 de elevi)

10.00 – 11.00 –  „Educația în era digitală” (prelegere), Prof. dr. Ciprian Ceobanu (max. 40 de elevi)

Marți, 31 martie 2020

9.00 – 10.00  – „Teorii și tehnici eficiente de învățare” (curs deschis), Conf. dr. Simona Butnaru (max. 25 de elevi)

Miercuri, 1 aprilie 2020

10.00 – 11.00 – Turul Facultății de Psihologie și Științe ale Educației (max. 25 de elevi)

12.00 – 13.00 – „Psihologie cognitivă” (curs deschis), Prof. dr. Andrei Holman (max. 25 de elevi)

 

Atenție! Activități suspendate

Pentru înscrieri la activitățile organizate de Facultatea de Teologie Ortodoxă, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa harlaoanu@yahoo.com, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

Precizare: Activitățile organizate de Facultatea de Teologie Ortodoxă vor avea loc în Corpul T, Strada Cloșca, nr 9  (lângă Mitropolia Moldovei și Bucovinei).

Luni, 30 martie 2020

9.00 – 15.00 – Bucurii esențiale – Expoziție de lucrări laice și religioase ale studenților de la Secția Artă sacră a Facultății de Teologie Ortodoxă, Holul Central și în Sala de Consiliu din cadrul Facultății de Teologie Ortodoxă, Corpul T, Strada Cloșca, nr. 9 (lângă Mitropolia Moldovei și Bucovinei)

Marți, 31 martie 2020

9.00 – 15.00 – Bucurii esențiale – Expoziție de lucrări laice și religioase ale studenților de la Secția Artă sacră a Facultății de Teologie Ortodoxă; Holul Central și în Sala de Consiliu din cadrul Facultății de Teologie Ortodoxă, Corpul T, Strada Cloșca, nr. 9 (lângă Mitropolia Moldovei și Bucovinei)

10.00 – 11.00 – Curs deschis: „Teologia sau drumul către sine. Incursiune identitară”, Lect. dr. pr. Cezar Paul Hârlăoanu, Sala Profesori, Corpul T, Strada Cloșca, nr 9  (lângă Mitropolia Moldovei și Bucovinei)

Miercuri, 1 aprilie 2020

9.00 – 15.00 – Bucurii esențiale – Expoziție de lucrări laice și religioase ale studenților de la Secția Artă sacră a Facultății de Teologie Ortodoxă, Holul Central și în Sala de Consiliu din cadrul Facultății de Teologie Ortodoxă, Corpul T, Strada Cloșca, nr. 9  (lângă Mitropolia Moldovei și Bucovinei)

 

Atenție! Activități suspendate

Pentru înscrieri la activitățile organizate de Facultatea de Teologie Romano-Catolică, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa ftrc@uaic.ro, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

Luni, 30 martie 2020

12.00 – 13.00 – Dialog deschis și dezbatere liberă împreună cu reprezentanții studenților facultății: „Studenția, etapă de tranziție sau un sens dat vieții?!” Lect. dr. Iacob Iosif

Formarea omului este tot mai marcată de dinamica realizării sale profesionale. Persoana umană este și rămâne o ființă complexă, într-o continuă căutare de sens. Viața, în toate etapele devenirii ei, este marcată de alegerile cele mai înalte și, mai ales, de atingerea țintelor spre care se tinde. Studenția reprezintă o etapă fundamentală de descoperire a propriei persoane și de împlinire umană, intelectuală și spirituală.

Marți, 31 martie 2020

11.00 – 12.00 – Dezbaterea cu titlul: „Tânărul și provocările vieții”,  Conf. dr. pr. Iulian Faraoanu

Astăzi mulți tineri au îndoieli cu privire la viață, iar drumul de parcurs este de cele mai multe ori neclar. Toate par să fie reduse la ceva trecător și fără sens, în continuă și rapidă mișcare. Provocarea principală rămâne aceea de a descoperi frumusețea vieții și de a o trăi inspirați fiind de modele și de a o clădi pe adevărate valori.

Miercuri, 1 aprilie 2020

11.00 – 12.00 – Vizită ghidată – Vizitarea diferitelor obiective cu caracter cultural și spiritual din orașul Iași: Institutul Teologic Romano Catolic, Catedrala Romano Catolică, Palatul Culturii, Parcul Copou etc.

La cerere pot fi organizate și vizite ghidate în facultate!

 

Turul Universității

Ca urmare a situației înregistrate la momentul actual, la nivel național și internațional, cu privire la  răspândiriea infecției cu COVID-19 (coronavirus),  vă informăm că  Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” (UAIC) suspendă toate activitățile programate să se desfășoare în cadrul Zilelor Porților Deschise ( 30 martie-1 aprilie 2020).

UAIC se aliniază măsurilor luate la nivel local și național în ceea ce privește prevenția și tratează cu maximă seriozitate toate aspectele referitoare la siguranța și sănătatea publicului intern și extern. În funcție de evoluția situației și de deciziile autorităților centrale, UAIC va  adopta toate măsurile care se impun.

Vă rugăm să accesați periodic site-ul Universității, www.uaic.ro, sau pagina de Facebook a instituției, pentru a vă informa cu privire la această situație.

Vizitezi locurile emblematice ale universității, afli istoria primei universități moderne a României și te familiarizezi cu locurile în care îți vei putea petrece studenția.

Pe tot traseul turului, vei fi însoțit de un ghid de la care vei primi informații interesante și inedite.

Vei putea vizita:

  • Aula Magna „Mihai Eminescu”– sala unde se desfășoară cele mai importante evenimente din viaţa universităţii;
  • Librăria – cafenea TAFRALI – unul dintre centrele vieţii culturale din universitate;
  • Campus „Titu Maiorescu” – format din restaurantul studențesc unde se mănâncă la fel de bine „ca la mama acasă” și căminele care vor deveni casa ta pentru trei sau patru ani;
  • Turnul Universității – una dintre construcţiile istorice ale universităţii.

Pentru înscrieri la Turul Universității, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa turuaic2020@gmail.com, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

Luni, 30 martie  2020

10.00 – 11.00 –  Turul Universității (max. 100 de elevi)

12.00 – 13.00  – Turul Universității (max. 100 de elevi)

Marți, 31 martie 2020

10.00 – 11.00 –  Turul Universității (max. 100 de elevi)

12.00 – 13.00  – Turul Universității (max. 100 de elevi)

 

Miercuri, 1 aprilie 2020

10.00 – 11.00 –  Turul Universității (max. 100 de elevi)

13.00 – 14.00  – Turul Universității (max. 100 de elevi)

Elevii și profesorii care s-au înscris pentru Turul Universității sunt rugați să se prezinte, cu zece minute înaintea de începerea turului, la standul de  informații, amplasat central, în Sala Pașilor Pierduți (Corp A, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”).  Accesul în Sala Pașilor Pierduți se va face pe treptele centrale (intrarea cu lei).

IMG_8098

Vizite la Muzeul Universității

Ca urmare a situației înregistrate la momentul actual, la nivel național și internațional, cu privire la  răspândiriea infecției cu COVID-19 (coronavirus),  vă informăm că  Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” (UAIC) suspendă toate activitățile programate să se desfășoare în cadrul Zilelor Porților Deschise ( 30 martie-1 aprilie 2020).

UAIC se aliniază măsurilor luate la nivel local și național în ceea ce privește prevenția și tratează cu maximă seriozitate toate aspectele referitoare la siguranța și sănătatea publicului intern și extern. În funcție de evoluția situației și de deciziile autorităților centrale, UAIC va  adopta toate măsurile care se impun.

Vă rugăm să accesați periodic site-ul Universității, www.uaic.ro, sau pagina de Facebook a instituției, pentru a vă informa cu privire la această situație.

Vezi de aproape cum arăta cea mai veche civilizație descoperită pe teritoriul României, dar și detalii despre istoria Universității ,,Alexandru Ioan Cuza” din Iași într-unul dintre cele mai noi și mai frumoase muzee ale Iașiului.

Pentru a vizita Muzeul Universității, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa muzeu@uaic.ro, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

30 participanți pentru fiecare vizită

Luni, 30 martie 2020

10.00 – 11.00 – Vizită ghidată la Muzeul Universității

12.00 – 13.00 –  Vizită ghidată la Muzeul Universității

14.00 – 15.00 –  Vizită ghidată la Muzeul Universității

 

Marți, 31 martie 2020

10.00 – 11.00 – Vizită ghidată la Muzeul Universității

12.00 – 13.00 –  Vizită ghidată la Muzeul Universității

14.00 – 15.00 –  Vizită ghidată la Muzeul Universității

 

Miercuri, 1 aprilie 2020

10.00 – 11.00 – Vizită ghidată la Muzeul Universității

12.00 – 13.00 –  Vizită ghidată la Muzeul Universității

14.00 – 15.00 –  Vizită ghidată la Muzeul Universității

Elevii și profesorii care s-au înscris pentru vizite la Muzeul Universității sunt rugați să se prezinte, cu zece minute înaintea de începerea vizitei, la standul de  informații, amplasat central, în Sala Pașilor Pierduți (Corp A, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”).  Accesul în Sala Pașilor Pierduți se va face pe treptele centrale (intrarea cu lei).

 02

Workshop-uri de orientare

Ca urmare a situației înregistrate la momentul actual, la nivel național și internațional, cu privire la  răspândiriea infecției cu COVID-19 (coronavirus),  vă informăm că  Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” (UAIC) suspendă toate activitățile programate să se desfășoare în cadrul Zilelor Porților Deschise ( 30 martie-1 aprilie 2020).

UAIC se aliniază măsurilor luate la nivel local și național în ceea ce privește prevenția și tratează cu maximă seriozitate toate aspectele referitoare la siguranța și sănătatea publicului intern și extern. În funcție de evoluția situației și de deciziile autorităților centrale, UAIC va  adopta toate măsurile care se impun.

Vă rugăm să accesați periodic site-ul Universității, www.uaic.ro, sau pagina de Facebook a instituției, pentru a vă informa cu privire la această situație.

Pentru înscrieri la Workshop-urile de orientare, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa porti.deschise.uaic@gmail.com, care să conțină următoarele informații:

  • ziua și data când doriți să participați
  • intervalul orar și activitatea la care doriți să participați
  • numărul de participanți

Luni, 30 martie 2020

10.00 – 11.00 – Cum să-ți alegi facultatea (max. 50 de elevi)

11.00 – 12.00 – Cum mă dezvolt prin voluntariat în studenție (max. 50 de elevi)

12.00 – 13.00 – Cum să-ți alegi facultatea (max. 50 de elevi)

13.00 – 14.00 – Cum să-ți alegi facultatea (max. 50 de elevi)

14.00 – 15.00 – Cum să-ți alegi facultatea (max. 50 de elevi)

Marți, 31 martie 2020

10.00 – 11.00 – Cum să-ți alegi facultatea (max. 50 de elevi)

11.00 – 12.00 – Brandul personal în studenție (max. 50 de elevi)

12.00 – 13.00 – Cum să-ți alegi facultatea (max. 50 de elevi)

13.00 – 14.00 – Cum să-ți alegi facultatea (max. 50 de elevi)

14.00 – 15.00 – Cum să-ți alegi facultatea (max. 50 de elevi)

Miercuri, 1 aprilie 2020

10.00 – 11.00 – Cum sa-ți alegi facultatea (max. 50 de elevi)

11.00 – 12.00 – Cum mă dezvolt prin voluntariat în studenție (max. 50 de elevi)

12.00 – 13.00 – Cum să-ți alegi facultatea (max. 50 de elevi)

13.00 – 14.00 – Cum să-ți alegi facultatea (max. 50 de elevi)

Elevii și profesorii care s-au înscris pentru Workshop-urile de orientare sunt rugați să se prezinte, cu zece minute înaintea de începerea activității, la standul de  informații, amplasat central, în Sala Pașilor Pierduți (Corp A, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”).  Accesul în Sala Pașilor Pierduți se va face pe treptele centrale (intrarea cu lei).

IMG_5770

Participarea la toate activitățile din cadrul Zilelor Porților Deschise este gratuită.

Profesorii care însoțesc grupurile de elevi vor primi diplome de participare.

Imagini de la edițiile anterioare