• Contact

Serviciul de Marketing Educaţional, Evenimente şi Imagine Academică (MEDIA)
E-mail: promovare@uaic.ro
Telefon: 0232 20 1101

Locații:

Etape pentru rezervarea unei locații:

  1. Confirmarea disponibilităţii spaţiului pentru data stabilită de dumneavoastră:
    – la Secretariatul Rectoratului Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” – corp A, etajul 1, tel. 0232/201121
  2. Depunerea formularului cu cel puţin 14 zile înainte de eveniment (cu următoarele informaţii: denumire eveniment, organizator, data şi intervalul orar, numărul de participanţi, activităţi conexe):
    – la Registratură -corp A, parter;
  3. Pentru stabilirea ultimelor detalii:
    – la Serviciul MEDIA – Marketing Educațional, Evenimente şi Imagine Academică- Rectorat (cu minim 48 h înainte de eveniment)

Descărcaţi de aici formularul (actualizat la data de 13 mai 2024) pentru rezervarea unei săli din cadrul Rectoratului (PDF)

Atenţie! Pentru vizualizarea formularului aveţi nevoie de programul Adobe Reader, care poate fi descărcat gratuit apăsând butonul de mai jos: