Pe această pagină puteţi găsi şi descărca documentele Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi. Documentele sunt în format PDF. Pentru a le putea descărca aveţi nevoie de programul Adobe Reader:
- Actul de înfiinţare
- Regulamentul privind organizarea şi funcţionarea Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași (martie 2025). Anexă: Organigrama UAIC (martie 2025)
- Regulamentul de organizare şi funcţionare (martie 2023) (Anexă: Organigrama UAIC)
- Contractul de management (2024)
- Contractul de management (2020)
- Contractul de management (2016)
- Planul strategic (2024-2029)
- Planul strategic (2021-2024)
- Planul strategic (2016-2020)
- Planul Operațional de Dezvoltare Instituțională al Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași pentru anul 2025
- Planul Operațional de Dezvoltare Instituțională al Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași pentru anul 2024
- Planul Operațional de Dezvoltare Instituțională al Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași pentru anul 2023
- Planul Operațional de Dezvoltare Instituțională al Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași pentru anul 2022
- Planul Operațional de Dezvoltare Instituțională al Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași pentru anul 2020
- Planul Operațional al Universității ”Alexandru Ioan Cuza” din Iași pentru anul 2019
- Regulamentul privind organizarea și funcționarea Senatului Universitar (2024)
- Regulamentul privind organizarea și funcționarea Consiliului de Administrație (2024)
- Transparența veniturilor salariale la data de 30.09.2024, conform Legii Nr. 153/2017 (art.33)
- Transparența veniturilor salariale la data de 31.03.2024, conform Legii Nr. 153/2017 (art.33)
- Transparența veniturilor salariale la data de 30.09.2023, conform Legii Nr. 153/2017 (art.33)
- Transparența veniturilor salariale la data de 31.03.2023, conform Legii Nr. 153/2017 (art.33)
- Transparența veniturilor salariale la data de 30.09.2022, conform Legii Nr. 153/2017 (art.33)
- Transparența veniturilor salariale la data de 31.03.2022, conform Legii Nr. 153/2017 (art.33)
- Transparența veniturilor salariale la data de 30.09.2021, conform Legii Nr. 153/2017 (art.33)
- Transparența veniturilor salariale la data de 31.03.2021, conform Legii Nr. 153/2017 (art.33)
- Transparența veniturilor salariale la data de 30.09.2020, conform Legii Nr. 153/2017 (art.33)
- Transparența veniturilor salariale la data de 31.03.2020, conform Legii Nr. 153/2017 (art. 33)
- Transparența veniturilor salariale la data de 30.09.2019, conform Legii Nr. 153/2017 (art. 33)
- Transparența veniturilor salariale la data de 31.03.2019, conform Legii Nr. 153/2017 (art. 33)
- Transparența veniturilor salariale la data de 30.09.2018, conform Legii Nr. 153/2017 (art. 33)
- Transparența veniturilor salariale la data de 31.03.2018, conform Legii Nr. 153/2017 (art. 33)
- Transparența veniturilor salariale la data de 30.09.2017, conform Legii Nr. 153/2017 (art. 33)
- Plan de Egalitate de Gen (2022-2025)
- Gender Equality Plan (2022-2025)
- Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al Comisiei de evaluare şi inventariere a bunurilor primite cu titlu gratuit cu prilejul unor acţiuni de protocol în exercitarea mandatului sau funcţiei din cadrul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi (2024)
- Procedura privind raportarea neregularităților și protecția avertizorilor în interes public
Licență
- Regulamentul privind activitatea profesională a studenților – ciclul studii universitare de licență, care se aplică studenţilor înscrişi începând cu anul universitar 2024 – 2025, anul I de studii
- Regulamentul privind activitatea profesională a studenților – ciclul studii universitare de licență, care se aplică studenţilor înscrişi începând cu anul universitar 2023 – 2024, anul I de studii
- Regulamentul privind activitatea profesională a studenților din ciclul de studii universitare de licență, aplicabil studenților înmatriculați începând cu anul universitar 2022-2023, anul I de studii
- Regulamentul privind activitatea profesională a studenților din ciclul de studii universitare de licență, aplicabil studenților înmatriculați începând cu anul universitar 2021-2022, anul I de studii
- Regulamentul privind activitatea profesională a studenților din ciclul de studii universitare de licență, aplicabil studenților înmatriculați începând cu anul universitar 2020-2021, anul I de studii
- Regulamentul privind activitatea profesională a studenților din ciclul de studii universitare de licență, aplicabil studenților înmatriculați începând cu anul universitar 2019-2020, anul I de studii
- Regulamentul privind activitatea profesională a studenților din ciclul de studii universitare de licență, aplicabil studenților înmatriculaţi începând cu anul universitar 2018 – 2019, anul I de studii
- Regulamentul privind activitatea profesională a studenților din ciclul de studii universitare de licență, aplicabil studenților înmatriculaţi începând cu anul universitar 2017 – 2018, anul I de studii
- Regulamentul studiilor universitare de licență (IF, ID, IFR) aplicabil studenților înmatriculați începând cu anul universitar 2016-2017, anul I de studii
Masterat
- Regulamentul privind activitatea profesională a studenților – ciclul de studii universitare de master, care se aplică studenţilor înscrişi începând cu anul universitar 2024 – 2025, anul I de studii
- Regulamentul privind activitatea profesională a studenților – ciclul de studii universitare de master, care se aplică studenţilor înscrişi începând cu anul universitar 2023 – 2024, anul I de studii
- Regulamentul privind activitatea profesională a studenților din ciclul de studii universitare de master, aplicabil studenților înmatriculați începând cu anul universitar 2022-2023, anul I de studii
- Regulamentul privind activitatea profesională a studenților din ciclul de studii universitare de master, aplicabil studenților înmatriculați începând cu anul universitar 2021-2022, anul I de studii
- Regulamentul privind activitatea profesională a studenților din ciclul de studii universitare de master, aplicabil studenților înmatriculați începând cu anul universitar 2020-2021, anul I de studii
- Regulamentul privind activitatea profesională a studenților din ciclul de studii universitare de master, aplicabil studenților înmatriculați începând cu anul universitar 2019-2020, anul I de studii
ID și IFR
Doctorat
- Regulamentul instituțional de organizare și funcționare a studiilor universitare de doctorat, care se aplică studenților doctoranzi înmatriculați începând cu anul universitar 2024-2025
- Regulamentul instituțional de organizare și funcționare a studiilor universitare de doctorat, care se aplică studenților doctoranzi înmatriculați începând cu anul universitar 2023/2024
- Regulamentul instituţional de organizare şi funcţionare a studiilor universitare de doctorat, pentru anul universitar 2022-2023
- Regulamentul instituţional de organizare şi funcţionare a studiilor universitare de doctorat 2021
- Regulamentul instituțional de organizare și funcționarea a studiilor universitare de doctorat(aprobat în ședința Senatului UAIC din data de 30 aprilie 2020)
- Regulamentul instituțional de organizare și funcționarea a studiilor universitare de doctorat adoptat în ședința Senatului UAIC din 27.06.2019
- Regulamentul instituţional de organizare şi funcţionare a studiilor universitare de doctorat (aprobat în data de 28 iunie 2018 )
- Regulamentul instituţional de organizare şi funcţionare a studiilor universitare de doctorat (aprobat în data de 27 iunie 2017)
- Regulamentul instituţional de organizare şi funcţionare a studiilor universitare de doctorat al IOSUD-UAIC adoptat în Şedinţa Senatului Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” (aprobat în data de 25 aprilie 2013)
Postdoctorat
- Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de absolvire, licenţă/diplomă și disertaţie (sesiunile: iulie 2025, septembrie 2025 și februarie 2026)
- Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de absolvire, licenţă/diplomă și disertaţie (sesiunile: iulie 2024, septembrie 2024 și februarie 2025)
- Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de licenţă/diplomă, disertaţie şi absolvire (sesiunile: iunie-iulie 2023, septembrie 2023 și februarie 2024)
- Regulamentul privind organizarea și desfășurarea examenelor de licență/diplomă, disertație și absolvire (sesiunile: iunie-iulie 2022, septembrie 2022 și februarie 2023)
- Regulamentul privind organizarea și desfășurarea examenelor de licență/diplomă, disertație și absolvire (sesiunile: iunie-iulie 2021, septembrie 2021 și februarie 2022)
- Regulamentul privind organizarea și desfășurarea examenelor de licență/diplomă, disertație și absolvire (aprobat în data de 14 februarie 2020)
- Metodologia privind finalizarea studiilor postdoctorale de cercetare avansată, aprobată în Şedinţa Senatului din data de 28.09.2023
- Metodologia privind finalizarea studiilor postdoctorale de cercetare avansată în cadrul UAIC din data de 11.02.2021
Studii universitare de licență și studii universitare de masterat
Anul 2025-2026
- Regulamentul privind organizarea și desfășurarea admiterii la studiile universitare de licență și de masterat pentru anul universitar 2025-2026
- Metodologia privind admiterea candidaților români de pretutindeni – studii universitare de licență și masterat
- Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în ciclul de studii universitare de doctorat pentru anul universitar 2025-2026
Anul 2024-2025
- Regulamentul privind organizarea și desfășurarea admiterii în ciclul de studii universitare de licență pentru anul universitar 2024-2025 (învățământ cu frecvență, frecvență redusă și învățământ la distanță)
- Regulamentul privind organizarea și desfășurarea admiterii în ciclul de studii universitare de master pentru anul universitar 2024-2025 (învățământ cu frecvență și frecvență redusă)
Anul 2023-2024
- Regulamentul privind organizarea și desfășurarea admiterii în ciclul de studii universitare de licență pentru anul universitar 2023-2024 (învățământ cu frecvență, frecvență redusă și învățământ la distanță)
- Regulamentul privind organizarea și desfășurarea admiterii în ciclul de studii universitare de master pentru anul universitar 2023-2024 (învățământ cu frecvență și frecvență redusă)
Anul 2022-2023
- Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în ciclul de studii universitare de licență pentru anul universitar 2022/2023 (învăţământ cu frecvenţă, frecvenţă redusă și învățământ la distanță)
- Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în ciclul de studii universitare de master pentru anul universitar 2022/2023 (învăţământ cu frecvenţă și frecvenţă redusă)
Anul 2021-2022
- Metodologie privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în ciclul de studii universitare de licenţă pentru anul universitar 2021 – 2022 (învățământ cu frecvență, frecvență redusă și învățământ la distanță)
- Metodologie privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în ciclul de studii universitare de master pentru anul universitar 2021 – 2022 (învățământ cu frecvență și frecvență redusă)
Programe de conversie
- Regulamentul privind organizarea și desfășurarea admiterii la programele de conversie profesională a cadrelor didactice din învățământul preuniversitar pentru anul universitar 2024-2025 (învățământ cu frecvență și învățământ la distanță)
- Regulamentul privind organizarea și desfășurarea admiterii la programele de conversie profesională a cadrelor didactice din învățământul preuniversitar pentru anul universitar 2023-2024 (învățământ cu frecvență și învățământ la distanță)
- Metodologie privind organizarea şi desfăşurarea admiterii la programele de conversie profesională a cadrelor didactice din învățământul preuniversitar pentru anul universitar 2021-2022 (învățământ cu frecvență și învățământ la distanță)
Doctorat
- Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în ciclul de studii universitare de doctorat pentru anul universitar 2024-2025
- Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în ciclul de studii universitare de doctorat pentru anul universitar 2023-2024
- Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în ciclul de studii universitare de doctorat pentru anul universitar 2022-2023
- Regulament privind inițierea, aprobarea și evaluarea programelor de studii de licență și masterat și a domeniilor de masterat și doctorat (2024)
- Procedura operațională privind evaluarea și monitorizarea internă a școlilor doctorale (2024)
Programe postdoctorale
- Procedură privind desfășurarea online a activităților de evaluare semestrială a studenților din ciclul de studii universitare de licență pentru perioada stării de urgență și a eventualelor consecințe care decurg din aceasta
- Procedură privind desfășurarea online a activităților de evaluare semestrială a studenților din ciclul de master pentru perioada stării de urgență și a eventualelor consecințe care decurg din aceasta
- Procedură privind organizarea și desfășurarea online a examenelor de licență, diplomă, disertație și absolvire pentru perioada stării de urgență și a eventualelor consecințe care decurg din aceasta
- Procedură operațională privind evaluarea online a rapoartelor din programul de cercetare științifică a doctoranzilor pentru perioada stării de urgență și a eventualelor consecințe care decurg din aceasta
- Procedură operațională privind finalizarea studiilor universitare de doctorat, depunerea tezei de doctorat în vederea susținerii publice online pentru perioada stării de urgență și a eventualelor consecințe care decurg din aceasta
- Procedură privind organizarea și desfășurarea online a admiterii în ciclul de studii universitare de licență pentru anul universitar 2020/2021 (învăţământ cu frecvenţă, frecvenţă redusă şi învăţământ la distanţă) pentru perioada stării de urgență și a eventualelor consecințe care decurg din aceasta
- Procedură privind organizarea și desfășurarea online a admiterii în ciclul de studii universitare de master pentru anul universitar 2020/2021 (învăţământ cu frecvenţă și învăţământ cu frecvenţă redusă ) pentru perioada stării de urgență și a eventualelor consecințe care decurg din aceasta
- Procedură privind organizarea și desfășurarea online a admiterii la programe de conversie profesională a cadrelor didactice din învățământul preuniversitar pentru anul universitar 2020/2021, pentru perioada stării de urgență și a eventualelor consecințe care decurg din aceasta
- Procedură operațională privind organizarea și desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare pentru perioada stării de urgență și a eventualelor consecințe care decurg din aceasta
- Metodologia privind organizarea activităților de evaluare a studenților (februarie 2025)
- Regulamentul privind desfășurarea activităților didactice prin intermediul tehnologiei și a internetului
- Regulamentul privind organizarea și desfășurarea activităților didactice la formele de învățământ la distanță și cu frecvență redusă (2021)
- Regulamentul privind organizarea și desfășurarea programelor postuniversitare și de educație permanentă (5.09.2024)
- Regulamentul studiilor postuniversitare de formare și dezvoltare profesională continuă
- Regulament privind inițierea, aprobarea și evaluarea programelor de studii de licență și masterat și a domeniilor de masterat și doctorat (2024)
- Regulamentul privind organizarea și desfășurarea practicii pedagogice
- Regulamentul privind acordarea creditelor ECTS pentru activitatea de voluntariat a studenților (aprobat în Ședința Senatului din data de 21.11.2024)
- Regulamentul privind cazarea studenților în cămine (aprobat în Ședința Senatului UAIC din data 5 septembrie 2024)
- Codul universitar al drepturilor și obligațiilor studentului (18.07.2024)
- Regulamentul privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenții din ciclurile de studii universitare de licență și master înmatriculați la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași (aprobate în Ședința Senatului din data de 21 noiembrie 2024)
- Regulamentul privind acordarea burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenții din ciclurile de studii universitare de licență și master înmatriculați la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași și Anexa 9 – Hotărârea Senatului privind cuantumul burselor studențești (aprobate în Ședința Senatului din data de 16 noiembrie 2023)
- Regulamentul privind alegerea reprezentanților studenților și statutul studenților reprezentanți din universitate (aprobat în Ședința Senatului UAIC din data 18 iulie 2024)
- Regulamentul de alegere a reprezentanților studenților și statutul studenților reprezentanți din Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași (aprobat în Ședința Senatului UAIC din data 11 februarie 2021)
- Regulamentul acordării de premii organizațiilor studențești în cadrul ceremoniei de deschidere a anului universitar
- Regulamentul_Societății Antreprenoriale Studențești
- Regulamentul de organizare și funcționare al Departamentului Servicii pentru Studenți și Absolvenți
- Statutul studenților înmatriculați la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
- Regulamentul activității de tutoriat
- Metodologia privind organizarea taberelor studențești
- Regulamentul instituţional privind organizarea şi desfăşurarea procesului de obţinere a atestatului de abilitare (aprobat în şedinţa ordinară a Senatului UAIC din data de 30.05.2024)
- Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea procesului de obţinere a atestatului de abilitare (aprobat în Senatul din data de 24.06.2021)
- Regulamentul privind organizarea și desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare (aprobat în ședința Senatului din data de 30 aprilie 2020)
- Regulamentul privind organizarea și desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare
- Regulamentul de concurs privind ocuparea posturilor vacante ale personalului de cercetare, dezvoltare și inovare (martie 2025)
- Regulamentul privind organizarea examenului de promovare pentru obținerea gradului profesional de către personalul de cercetare, dezvoltare și inovare (martie 2025)
- Decizie privind prevederile articolului 17 din Regulamentul de organizare și desfășurare a activității de cercetare ştiinţifică în Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
- Regulamentul cercetării ştiinţifice
- Metodologia cu privire la criteriile minimale de performanță anuale aferente posturilor de cercetare
- Regulament privind cooperarea academică internațională (30.05.2024)
- Regulamentul privind selecția și organizarea mobilităților în cadrul programului Erasmus+ KA131-HED (30.05.2024)
- Regulamentul privind selecția și organizarea mobilităților în cadrul programului Erasmus+ KA171-HED (30.05.2024)
- Regulamentul privind organizarea programului de studii anul pregătitor de limba română pentru cetățenii străini (26.09.2024)
- Regulament privind cooperarea academică internațională (2011)
- Regulament cadru pentru organizarea și funcționarea programelor de studii universitare integrate (Joint Degrees)
- Regulamentul privind acordarea titlurilor onorifice (30.05.2024)
- Metodologia de concurs privind ocuparea posturilor didactice (martie 2025)
- Regulamentul de concurs privind ocuparea posturilor vacante ale personalului de cercetare, dezvoltare și inovare (martie 2025)
- Regulamentul privind organizarea examenului de promovare pentru obținerea gradului profesional de către personalul de cercetare, dezvoltare și inovare (martie 2025)
- Regulamentul intern privind drepturile şi obligaţiile personalului
- H.S. nr. 38 din data de 22.11.2018 – modificarea Regulamentului Intern privind drepturile și obligațiile personalului cu privire la obligațiile angajaților privind evidența, stocarea, utilizarea și prelucrarea informațiilor
- Actul Adițional nr. 1 din data de 1 februarie 2018 la Regulamentul intern privind drepturile și obligațiile personalului
- Fișă de însusire asupra prelucrarii prevederilor – Regulamentul intern privind drepturile și obligațiile personalului
- Regulamentul de recrutare, evaluare şi promovare a personalului didactic şi de cercetare
- Contractul colectiv de muncă 2018-2020
- Regulament de acordare a gradației de merit pentru personalul didactic auxiliar (octombrie 2016);
- Anexa 1: Formular de evaluare a performanțelor, în vederea obținerii unei gradații de merit;
- DECIZIA 46.d -10.01.2019 evaluare candidaturi gradatii merit didactic auxiliar
- DECIZIA 47.d -10.01.2019 solutionare contestatii gradatii merit didactic auxiliar
- Decizie Comisia de evaluare a candidaturilor în vederea obținerii unei gradații de merit
- Decizie Comisia de soluționare a contestațiilor gradatii de merit
- Calendarul de concurs pentru obținerea gradației de merit de către personalul didactic-auxiliar și de cercetare de la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor și Departamentul Interdisciplinar Domeniul Științe
- Calendarul de concurs pentru obținerea gradației de merit de către personalul didactic-auxiliar – martie 2017
- Decizie comisie de evaluare a candidaturilor în vederea obținerii unei gradații de merit, competiția martie-aprilie 2017
- Decizie comisia de soluționare a contestațiilor, la acordarea gradațiilor de merit, competiția martie-aprilie 2017
- Metodologia privind acordarea gradației de merit și a sporului de performanță academică pentru personalul didactic și de cercetare (2020)
- Metodologia privind acordarea gradației de merit și a sporului de performanță academică pentru personalul didactic și de cercetare (aprobată în Ședința Senatului UAIC din data de 30 ianuarie 2025)
- Calendarul pentru obținerea gradației de merit și a sporului de peformanță academică pentru personal didactic și de cercetare
- Metodologiei privind menţinerea calităţii de titular în învăţământul universitar şi/sau în cercetare, după împlinirea vârstei de pensionare (30.05.2024)
- Metodologie privind menţinerea calităţii de titular în învăţământul universitar şi/sau în cercetare, după împlinirea vârstei de 65 de ani (2018)
- Metodologie privind organizarea și desfășurarea examenului de promovare în cariera didactică (2024)
- Anunț privind acordarea de vouchere de vacanță în anul 2022
Alte documente:
- LEGE nr. 202 din 19 aprilie 2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi – Republicare
- Hotărârea 970/2023 pentru aprobarea Metodologiei privind prevenirea şi combaterea hărţuirii pe criteriul de sex, precum şi a hărţuirii morale la locul de muncă, actualizată prin HOTĂRÂREA nr. 27 din 31 ianuarie 2025
- Metodologie din 2023 prevenirea şi combaterea hărţuirii pe criteriul de sex, precum şi a hărţuirii morale la locul de muncă
- Carta Universităţii din perioada 7.09. 2011-25.06.2019
- Codul de etică și deontologie universitară al Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași (Anexa I la Carta UAIC – pag 47), aprobat la data de 30 ianuarie 2025
- Regulamentul de organizare și funcționare a Comisiei de Etică
- Comisia de Etică:
- Rapoarte anuale ale Comisiei de Etică
- Hotarârile Comisiei de Etică
- Contact: e-mail: etica@uaic.ro, telefon 0232 202493
- Metodologia de organizare a alegerilor pentru mandatul 2020 – 2024
- Metodologia de organizare a referendumului la nivelul UAIC pentru alegerea modalitatii de desemnare a Rectorului pentru mandatul 2020-2024
- Regulamentul de organizare şi funcţionare a Senatului universitar (modif. prin HS2/24.11.2022)
- Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului de administraţie
- Metodologia pentru alegerea decanilor facultăților
- Metodologia de desfăşurare a concursului pentru funcţia de Director al Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD)
- Metodologia de organizare a alegerilor şi desemnare a membrilor Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD) de la IOSUD
- Metodologia de organizare a alegerilor pentru structurile şi funcţiile de conducere academică din Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi
- Statutul Fundației Clubul Sportiv al Universității „Alexandru Ioan Cuzaˮ din Iaşi (aprobat în Sedința Senatului UAIC din data de 30.01.2025)
-
Metodologie privind recunoașterea diplomei de doctor şi a titlului de doctor în ştiinţe sau într-un domeniu profesional obținute în străinătate (aprobată în Ședința Senatului UAIC din data de 30 ianuarie 2025)
-
Metodologie privind recunoașterea automată a calității de conducător de doctorat obținute în instituții de învățământ superior sau de cercetare-dezvoltare din străinătate (aprobată în Ședința Senatului UAIC din data de 26 septembrie 2024)
- Codul de conduită pentru prevenția și sancționarea incidentelor antisemite (aprobat în Sedința Senatului UAIC din 21.11.2024)
- Codul de conduită pentru prevenția și sancționarea xenofobiei, radicalizării și discursului instigator la ură (aprobat în Sedința Senatului UAIC din 21.11.2024)
- Referatele Comisiilor de Specialitate ale Senatului
- Referat Comisia nr. 1: Comisia pentru pentru activitatea didactică, formare continuă și patrimoniu muzeal
- Referat Comisia nr. 2: Comisia pentru programe de cercetare ştiinţifică, dezvoltare, inovare şi transfer de cunoştinţe
- Referat Comisia nr. 3: Comisia pentru legislaţie, finanţare, strategie și dezvoltare instituțională
- Referat Comisia nr. 4: Comisia pentru relaţii internaţionale şi parteneriate de studii şi cercetare
- Referat Comisia nr. 5: Comisia pentru dezvoltarea infrastructurii informaționale și relația cu studenții, mediul economico-social și comunitatea Alumni
- Referat Comisia nr. 6: Comisia pentru resurse umane, managementul calității și activități culturale
- Referat Comisia nr. 7: Comisia pentru stațiuni didactice și de cercetare, filiale și extensii universitare, învățământ preuniversitar
- Referat Comisia nr. 8: Comisia pentru studii universitare de doctorat
- Referatele Comisiilor de Specialitate ale Senatului
- Referat Comisia nr. 1: Pentru programe de licenţă, masterat şi activităţi de formare a personalului didactic din învăţământul preuniversitar
- Referat Comisia nr. 2: Pentru studii doctorale, digitalizare, Filialele și Extensiunile UAIC
- Referat Comisia nr. 3: Pentru programe de cercetare ştiinţifică şi transfer de cunoştinţe
- Referat Comisia nr. 4: Pentru managementul resurselor umane și evaluarea activității
- Referat Comisia nr. 5: Pentru relaţii internaţionale şi parteneriate de studii şi cercetare
- Referat Comisia nr. 6: Pentru relația cu studenții, alumni și mediul economic
- Referat Comisia nr. 7: Pentru managementul calității, strategie și dezvoltare instituțională
- Referatele Comisiilor de Specialitate ale Senatului
- Referat Comisia nr. 1: Pentru programe de licenţă, masterat şi activităţi de formare a personalului didactic din învăţământul preuniversitar
- Referat Comisia nr. 2: Pentru studii doctorale, digitalizare, Filialele și Extensiunile UAIC
- Referat Comisia nr. 3: Pentru programe de cercetare ştiinţifică şi transfer de cunoştinţe
- Referat Comisia nr. 4: Pentru managementul resurselor umane și evaluarea activității
- Referat Comisia nr. 5: Pentru relaţii internaţionale şi parteneriate de studii şi cercetare
- Referat Comisia nr. 6: Pentru relația cu studenții, alumni și mediul economic
- Referat Comisia nr. 7: Pentru managementul calității, strategie și dezvoltare instituțională
- Referatele Comisiilor de Specialitate ale Senatului
- Referat Comisia nr. 1: Pentru programe de licență și activități de formare a personalului didactic din învățământul preuniversitar
- Referat Comisia nr. 2: Pentru programe de masterat și studii doctorale, managementul calității și Extensiunile UAIC
- Referat Comisia nr. 3: Pentru programe de Cercetare Științifică și Transfer de Cunoștințe
- Referat Comisia nr. 4: Pentru strategie, dezvoltare instituțională și personal
- Referat Comisia nr. 5: Pentru relații internaționale și parteneriate de studii și cercetare
- Referat Comisia nr. 6: Pentru activități studențești și parteneriate cu mediul economic
Raport de activitate 2020-sinteză
- Referatele Comisiilor de Specialitate ale Senatului
- Referat Comisia nr. 1: Pentru programe de licență și activități de formare a personalului didactic din învățământul preuniversitar
- Referat Comisia nr. 2: Pentru programe de masterat și studii doctorale, managementul calității și Extensiunile UAIC
- Referat Comisia nr. 3: Pentru Programe de Cercetare Științifică și Transfer de Cunoștințe
- Referat Comisia nr. 4: Pentru strategie, dezvoltare instituțională și personal
- Referat Comisia nr. 5: Pentru relații internaționale și parteneriate de studii și cercetare
- Referat Comisia nr. 6: Pentru activități studențești și parteneriate cu mediul economic
Raport de activitate 2016-2019
Raport de activitate 2016-2019 -sinteză
- Referatele Comisiilor de Specialitate ale Senatului
- Referat Comisia 1 pentru programe de licență și activități de formare a personalului didactic din învățământul preuniversitar
- Referat Comisia 2 pentru programe de masterat și studii doctorale
- Referat Comisia 3 pentru programe de cercetare știintifică și transfer de cunoștințe
- Referat Comisia 4 pentru strategie, dezvoltare instituțională și managementul calității
- Referat Comisia 5 pentru relații internaționale și parteneriate de studii și cercetare
- Referat Comisia 6 pentru activități studențești și parteneriate cu mediul economic și sectorul public
- Referat Comisia 7 pentru organizarea și dezvoltarea sistemului informațional, evaluarea activităților și a personalului
Raport de activitate 2018
- Referatele Comisiilor de Specialitate ale Senatului
- Referat Comisia 1 pentru programe de licenta si activitati de formare a personalului didactic din invatamantul preuniv.
- Referat Comisia 2 pentru programe de masterat si studii doctorale
- Referat Comisia 3 pentru programe de cercetare stiintifica si transfer de cunostinte
- Referat Comisia 4 pentru strategie, dezvoltare institutionala si managementul calitatii
- Referat Comisia 5 pentru relatii internationale si parteneriate de studii si cercetare
- Referat Comisia 6 pentru activitati studentesti si parteneriate cu mediul economic si sectorul public
- Referat Comisia 7 pentru organizarea si dezvoltarea sistemului informational, evaluarea activitatilor si a personalului
Raport de activitate 2017
- Referatele Comisiilor de Specialitate ale Senatului
- Referat Comisia 1 pentru programe de licenta si activitati de formare a personalului didactic din invatamantul preuniversitar
- Referat Comisia 2 pentru programe de masterat si studii doctorale
- Referat Comisia 3 pentru programe de cercetare stiintifica si transfer de cunostinte
- Referat Comisia 4 pentru strategie, dezvoltare institutionala si managementul calitatii
- Referat Comisia 5 pentru relatii internationale si parteneriate de studii si cercetare
- Referat Comisia 6 pentru activitati studentesti si parteneriate cu mediul economic si sectorul public
- Referat Comisia 7 pentru organizarea si dezvoltarea sistemului informational, evaluarea activitatilor si a personalului
Raport de activitate 2016
- Referatele Comisiilor de Specialitate ale Senatului
- Referat Comisia 1 pentru programe de licență și activități de formare a personalului didactic din învățământul preuniversitar
- Referat Comisia 2 pentru programe de masterat și studii doctorale
- Referat Comisia 3 pentru programe de cercetare științifică și transfer de cunoștințe
- Referat Comisia 4 pentru strategie, dezvoltare instituțională și managementul calității
- Referat Comisia 5 pentru relații internaționale și parteneriate de studii și cercetare
- Referat Comisia 6 pentru activități studențești și parteneriate cu mediul economic și sectorul public
- Referat Comisia 7 pentru organizarea și dezvoltarea sistemului informațional, evaluarea activităților și a personalului
Raport 2012- 2016
Raport februarie 2012- februarie 2016
Rapoartele de activitate pentru anul 2014
Rapoartele de activitate ale Universităţii pentru anul 2013:
Rapoarte de activitate ale conducerii universităţii pentru anul 2010:
- Raport rezumativ
- Raportul despre activitatea academică – Licenţă
- Raportul despre activitatea academică – Masterat – Doctorat
- Raportul despre cercetare-inovare
- Raportul despre cooperarea internaţională
- Raportul despre strategia universitară
- Raportul despre activitatea pentru studenţi
Rapoartele de activitate ale Universităţii pentru anul 2012:
- Raport privind starea Universității
- Raport Prorectorat pentru programe de licenţă şi activităţi de formare a personalului didactic din învăţământul preuniversitar (STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ)
- Raport perfecționare preuniversitară
- Raport Prorectorat pentru programe de masterat şi studii doctorale (STUDII UNIVERSITARE DE MASTERAT)
- Raport Prorectorat pentru programe de masterat şi studii doctorale (STUDII UNIVERSITARE DE DOCTORAT)
- Raport Prorectorat pentru programe de cercetare ştiinţifică şi transfer de cunoştinţe
- Raport Prorectorat pentru strategie, dezvoltare instituţională şi managementul calităţii
- Raport Prorectorat pentru relaţii internaţionale şi parteneriate de studii şi cercetare
- Raport Prorectorat pentru activităţi studenţeşti şi parteneriate cu mediul economic şi sectorul public
- Raport Prorectorat pentru organizarea şi dezvoltarea sistemului informaţional, evaluarea activităţilor şi a personalului
Referatele Comisiilor de specialitate ale Senatului:
- Referatul Comisiei pentru Programe de licenţă şi activităţi de formare a personalului didactic din învăţământul preuniversitar
- Referatul Comisiei pentru programe de master şi studii doctorale
- Referatul Comisiei pentru Programe de cercetare ştiinţifică şi transfer de cunoştinţe
- Referatul Comisiei pentru Strategie, dezvoltare instituţională şi managementul calităţii
- Referatul Comisiei pentru Relaţii Internaţionale şi parteneriate de studii şi cercetare
- Referatul Comisiei pentru activităţi studenţeşti şi parteneriate cu mediul economic şi sectorul public
- Referatul Comisiei pentru pentru organizarea şi dezvoltarea sistemului informaţional, evaluarea activității didactice şi a personalului
Alte rapoarte de activitate