Alte oportunități

Eşti pasionat de tematica drepturilor omului şi de istoria Holocaustului şi vrei să înţelegi mai multe despre aceste subiecte, pentru a aprofunda cunoştinţele deţinute?
Ambasada Statelor Unite în România, Institutul Polonez din București, Ambasada Republicii Federale Germania în România și Ambasada Statului Israel în România, alături de American Councils for International Education și cu sprijinul Ambasadei Austriei la București și a Institutului Național pentru Studierea Holocaustului Elie Wiesel România, invită studenții, masteranzii și doctoranzii cu cetățenie română cu vârsta între 20 și 27 de ani să aplice în programul Elie Wiesel Study Tour.
Programul se va desfășura în perioada 25 August – 4 Septembrie 2024 și va include vizite în România, Ungaria și Polonia.
Dacă eşti interesat, aplică până pe data de 5 iulie 2024, completând formularul disponibil aici: https://forms.office.com/r/TWDEr8SLvD şi poţi fi beneficiarul unei burse care acoperă costurile participării: cazare, mese în regim demi-pensiune, vizite în locuri reprezentative pentru tematica abordată, precum şi materiale promoţionale.
Ediţia din acest an va include vizite la Casa Memorială Elie Wiesel, Cartierul Evreiesc din Budapesta, Memorialul „Pantofi de-a lungul promenadei Dunării”, Complexul Muzeal Auschwitz-Birkenau, Cartierul Evreiesc Kazimierz din Cracovia și Fabrica lui Schindler. Participanţii vor avea parte de activităţi diverse de tip team building, dezbateri, ateliere de lucru şi sesiuni de informare.
Pentru mai multe detalii legate de Proiectul Elie Wiesel Study Tour 2024, accesaţi link-ul: https://www.romania.americancouncils.org/elie-wiesel…
Ar putea fi un element grafic cu Turnul din Pisa şi text
Burse de studiu în Italia!
Ministerul Afacerilor Externe şi Cooperării Internaţionale al Italiei oferă burse studenţilor români pentru anul academic 2024 – 2025, cu scopul de a promova cooperarea internaţională în domeniul cultural, ştiinţific şi tehnologic şi pentru a promova limba şi cultura italiană.
Bursele sunt disponibile pentru a participa la cursuri numai pe teritoriul italian.
Candidaţii se pot înscrie prin intermediul portalului „Study in Italy” (https://studyinitaly.esteri.it/), până la data de 14 iunie 2024, ora 14:00 (ora Italiei).
Pentru mai multe detalii privind condiţiile de înscriere, precum şi declaraţia pe care fiecare candidat trebuie să o completeze, accesaţi link-ul următor: https://studyinitaly.esteri.it/ListaBandi

Echipa Serviciului de Relații Internaționale din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza Iași” își deschide porțile pentru studenții care doresc să se implice în activități de voluntariat.

Echipa noastră te va ajuta să:

  • obții o experiență relevantă în implementarea proiectelor internaționale;
  • îmbunătățești competențele de comunicare și cele lingvistice;
  • asimilezi aptitudini tehnice în gestiunea fluxului de lucru;
  • prioritizezi corect sarcinile și să fii eficient într-o echipă dedicată unor scopuri concrete;
  • dezvolți o atitudine proactivă față de diversele provocări induse de activitățile de tip networking.

Te poți aștepta să fii implicat în:

  • activități de documentare și colectare de date, traducere și networking;
  • implementarea de proiecte internaționale;
  • organizarea de evenimente;
  • participarea la sesiuni de informare a studenților;
  • orice altceva putem face noi pentru a te ajuta sa-ți descoperi potențialul.

Ne interesează să colaborăm cu studenții care:

  • au cunoștințe medii – avansate de limbă engleză (cunoașterea unei alte limbi străine constituie un avantaj);
  • au competențe digitale și de comunicare electronică;
  • au curiozitate și dorință de se implica în activitățile noastre;
  • sunt comunicativi și deschiși la noi provocări;
  • se pot implica în activitățile noastre minimum 15 h/săptămână, cel puțin o lună.

Dacă te-am convins, trimite-ne CV-ul și scrisoarea ta de motivație la adresa de e-mail: erasmus@uaic.ro și ulterior vei fi invitat la un interviu cu membrii echipei.

Ești student sau proaspăt absolvent? Participă la Școala de vară privind analiza afacerilor, organizată de Centrul pentru educație și învățare pe tot parcursul vieții al Universității Aristotel din Salonic.

Mai multe informații poți găsi aici.

Universitatea de Stat ,,Bogdan Petriceicu Hașdeu” din Cahul vă invita să participați la Conferința Științifică Internațională „Perspectivele și problemele integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației”, ediția a X-a organizată în colaborare cu:

  • Muzeul Brăilei ,,Carol I”, România;
  • Universitatea ,,Dunărea de Jos” din Galați, România;
  • Universitatea de Stat din Mariupol, Ucraina; 
  • Universitatea Umanistă din Ismail, Ucraina

Conferința se va desfășura pe data de 7 iunie 2023, începând cu ora 9:30, în cadrul următoarelor secțiuni:

  1. Științe Administrative
  2. Științe Politice: Riscuri de securitate în zonele conflictelor înghețate
  3. Științe Juridice
  4. Științe Economice
  5. Științe Exacte și Inginerești
  6. Științe Pedagogice și Psihologice
  7. Științe Istorice
  8. Științe Auxiliare ale istoriei
  9. Științe Filologice: Limba și literatura română
  10. Științe Filologice: Limbi moderne

Limbi de comunicare: Română, Engleză, Franceză, Ucraineană, Rusă.

Conferința se va desfășura în format hibrid, atât cu participare fizică, cât și on-line.

Pentru mai multe informații consultați invitația de participare la conferință, formularul de participare și template-ul pentru redactarea lucrării științifice. De asemenea, pentru mai multe detalii, vă rugăm, să accesați și pagina web a conferinței.

Vă rugăm, să expediați Formularul de participare completat la adresa de e-mail a responsabilului secțiunii pentru care optați.

Participarea la conferință și publicarea lucrării științifice este gratuită.

Termene limită:

20 mai 2023 – trimiterea formularului de participare

10 iunie 2023 – trimiterea lucrării științifice finale

Ministerul Afacerilor Externe caută stagiari!
 
Participă la selecție dacă îți dorești să desfășori un stagiu de practică online timp de două luni în cadrul MAE.
 
Dacă vei fi selectat, sarcina ta principală va consta în oferirea de sprijin în procesul de evaluare a dosarelor de candidatură depuse de către cetățeni străini în vederea înscrierii la studii complete în România.
 
Durata stagiului este de 2 luni (martie – aprilie 2022). Dacă ești interesat, trimite-ne dosarul tău până la data de 13 februarie și noi îl vom trimite mai departe la MAE pentru evaluare.
 
Află mai multe detalii despre procesul de selecție și documentele pe care trebuie să le pregătești în anunțul selecției:
Noile tehnologii sunt esențiale pentru a îndeplini obiectivele de la nivel mondial în materie de schimbări climatice. Este inteligența artificială răspunsul? Care este rolul ei în rezolvarea acestor probleme?
Participă mâine la webinar-ul cu tema “The Role of Artificial Intelligence in Tackling Climate Change” organizat de British Council. Experți de la Rețeaua de Știință și Inovare din Regatul Unit și centrul IRCAI al UNESCO vor dezbate acest subiect mâine, 18.1.2022, la ora 18:00.
Keynote speaker: Dr Aidan O’Sullivan, University College London
Invitați:
  • Prof Gatis Bazbauers, Riga Technical University (Latvia)
  • Dr Jan Červený, Global Change Research Institute (Czech Republic)
  • Marcin Gnat, Airly (Poland)
  • Dr Pal Goda, Research Institute of Agricultural Economics (Hungary)
  • Prof Todor Stoilov, Institute of ICT, Bulgarian Academy of Sciences
Moderator: Susan Watts
Dacă vrei să participi la webinar, te poți înscrie aici: bit.ly/SD2022-Ep1
Acesta va fi primul eveniment din noua serie de dialoguri științifice cu experți britanici în inteligență artificială și omologii lor din alte cinci țări europene, în parteneriat cu Rețeaua de Știință și Inovare și Centrul UNESCO pentru Inteligență Artificială. Evenimentele viitoare vor analiza intersecția dintre inteligența artificială și sănătate (februarie) și educație (martie).
Pentru mai multe detalii despre seria de dialoguri științifice, consultați: https://ircai.org/series-science-and-innovation-dialogues/

Academia Forțelor Terestre „Nicolae Bălcescu” are deosebita onoare de a vă invita să participați la următoarele trei evenimente organizate în perioada următoare:

– a XXVII-a Sesiune de comunicări a cercurilor științifice studențești cu participare internațională „SECOSAFT 2022” și cea de-a VII-a ediție a Salonului Internațional al Inovării și Cercetării Științifice Studențești „Cadet INOVA’22”, ce se vor desfășura online în perioada 07-09 Aprilie 2022;

– a XXVIII-a Conferință stiințifică internațională – Organizația bazată pe cunoaștere – KBO 2022, ce se va desfășura în perioada 16-18 Iunie 2022;

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să consultați invitația aferentă fiecărui eveniment:

Invitatie_Cadet INOVA’22

Invitatie_KBO_2022

Invitatie_SECOSAFT_2022

Pentru orice informații suplimentare, vă rugăm să trimiteți un mesaj la adresa de e-mail: conferinta@armyacademy.ro.

The International Office of the University of Klagenfurt is happy to offer for the first time an online info event Exchange@AAU for prospective exchange students from partner universities who are interested in spending their semester abroad at AAU or who are about to apply for the summer semester 2022.

Take part at the event and you fill find out more about the university, course offering, campus life, accommodation and the city of Klagenfurt.

The online info event for all interested students from partner universities will be held on September 21, 2021 at 3:00 p.m (CEST). Access link for the one-hour info event and Q&A session: https://classroom.aau.at/b/tos-zo3-d5c-ibv

No pre-registration is required. You can simply join the room by clicking on the above-provided link.

Please note: This event is intended for interested exchange students starting their study period abroad from the summer semester 2022. Students who will be spending the winter semester 2021/22 at AAU will have a separate welcome day and orientation week and will be contacted directly by the programme managers.

EM Normandie’s Office of International Cooperation is happy to invite you to a 1-hour Information Session on Tuesday, April 20th.
Open to both coordinators and nominated students, the information session will provide guidance on the ongoing nomination and application campaign. Students who are still thinking about where to travel on their semester or year exchange are welcome to participate at the event. EM Normandie is happy to answer any questions concerning the choice of campus, programmes, classes, social life, student residences, etc.
Previous international exchange students will also join the sessions to share their first-hand experiences.
Feel free to sign up at the session that best suits your schedule and prepare your questions:

Mykolas Romeris University (Lithuania) is inviting doctoral students and young researchers in social sciences and humanities to an online research internship that will take place on 3-7 May 2021. During the intensive week, you will find out about digital tools for literature search and reference management, practice your academic writing in English, get useful tips on how to successfully publish research results, develop a project proposal, communicate about your research and build your personal brand and network. Besides, you will have individual consultations on your dissertation topic with the internship supervisor, free online access to MRU Library databases.

Upon successful completion, you will be awarded an internship certificate.

The working language of the internship will be English.

Interested? Please apply by 22 April 2021 at https://forms.office.com/r/WLx6aBvbBH. The number of participants is limited so don’t delay!

More information: http://bit.ly/mru-research-internship.

Any questions? Please contact us at phd@mruni.eu.

The International Student Week in Belgrade is a student festival which has traditionally been held every year since 2006 in the city of Belgrade, Serbia. The Festival is open for students from all over the world.

This year ISWiB has prepared 10 workshops in various fields for students and recent postgraduates from all around the world, who will be dealing with burning issues of today’s society using different methods such as psychodrama, start-up, psycho art, musical and many more. The festival will take place in Belgrade, Serbia, from the 6th to the 13th of August and this year’s theme is “#IAppreciateMe”, which focuses on self-growth and personal development. ISWiB’s intention is also to give all the participants the opportunity to network with each other and create invaluable partnerships. We especially encourage young people with disabilities, as well as members of other vulnerable groups, to sign up and participate. The festival will be adjusted to them in order to promote the importance of their involvement and connection with young people from Serbia and the world. Furthermore, we hope that you will recognize the significance of our event and be willing to contribute to it, as well as help us create a multicultural dialogue among youth.

For more information, you can visit our website https://iswib.org/.

SPbU International Academic Cooperation Department organizes the first SPbU Exchange Days. The event will take place online on April 14-15th, 2021, on 11:00-14:00 Moscow time (10:00-13:00 CET). The event is open to colleagues from partner universities working with student exchange programmes and students interested in studying at SPbU exchange programme (both already selected for exchange or just considering their opportunities).

The event consists of 3 parts. You can participate in all or choose to attend just some of them.
1) On April 14th we will talk about why students should choose SPbU and what they should expect after that. We will share general information about the university and the city.
2) On April 15th you will be able to learn about educational programmes at SPbU and courses available to international exchange students (with emphasis on courses instructed in English).
3) At the end of our programme we will have an Exchange Fair where the participants will be able to talk to coordinators for different fields of studies and ask them specific questions. We encourage active participation in this part: if you join the room in this part you are expected to talk rather that just listen, and you are expected to join a room if you have some specific questions to discuss. For the same reason we advise not to choose more than 1 room for this part.

The programme of the event will be sent to the registered participants on April 12th. In order to participate in the event, please, register on SPbU website by April 9th. Additional questions can be sent to e.petryanina@spbu.ru.

A l’occasion de la Journée internationale de la Francophonie (le 20 mars) et de la Journée internationale de la Latinité (le 15 mai), l’Ambassade de l’Uruguay en Roumanie, l’AUF Europe centrale et orientale et la Représentation de l’OIF – Europe centrale et orientale se sont associés et lancent un concours de vidéo intitulé « Francophonie – Berceau du Multilinguisme ». Ce concours est destiné aux étudiants des établissements membres de l’AUF Europe centrale et orientale.

Universitatea din Tuscia (Italia) va organiza o zi virtuală a porților deschise pentru România pe data de  30 martie 2021 între orele 16: 00-17: 00 (ora Italiei). Acest eveniment își propune să prezinte Universitatea din Tuscia studenților și profesorilor din România.

Dacă doriți să participați, vizitați pagina oficială aici pentru a vă înregistra. Veți afla mai multe despre mobilitățile studențești ce pot fi desfășurate la Universitatea din Tuscia și alte proiecte din care puteți face parte.

Programul evenimentului poate fi vizualizat aici.

Vă invităm să participați la webinarul internațional „University Reboot: Academic Development in New Reality” organizat de Finanсial University under the Government of the Russian Federation (partener Erasmus al UAIC).

Scopul webinarului este de a prezenta cele mai bune practici și instrumente de învățare online și de a discuta provocările cu care comunitatea academică internațională se confruntă în această perioadă.

Temele webinarului vor fi:

  • Experiența de predare și învățare online
  • Abordări inovatoare în educație
  • Învățare mixtă și mobilitate: provocare pentru viitorul universității
  • Noi oportunități de mobilitate pentru studenți, cadre didactice și cercetători

Programul complet al evenimentului poate fi consultat aici.

Pentru a vă înregistra, vă rugăm să completați următorul formular: http://www.fa.ru/Pages/web-31-03-21-reg.aspx

Webinarul va avea loc pe platforma Zoom pe data de 31 martie 2021, începând cu ora 11:00 (GMT + 3, ora Moscovei).

În data de 23 aprilie 2021, la Universitatea de Stat ,,Alecu Russo” din Bălţi (USARB), se va desfășura Conferința Ştiinţifică a Studenților INTERUNIVERSITARIA, Ediţia a XVII-a.

Sunt invitaţi să participe studenţii de la ciclul I, studii superioare de licenţă și  studenţii de la ciclul II, studii superioare de masterat, din instituții de învățământ superior din țară și străinătate.

Materialele Conferinței, care corespund cerințelor, vor fi publicate. Articolele pot fi redactate în limbile: română, franceză, engleză, rusă, germană.

Programul va fi stabilit după înregistrarea temelor propuse de participanţi. Pentru a fi incluși în program, vă rugăm să completați Fișa de înregistrare.

Termen-limită pentru înregistrare și expediere a articolelor:  31 martie 2021.

Participanții vor expedia la Secția Știință a USARB o variantă electronică a articolelor (conferinte.usarb@gmail.com) -până în data de 31 martie 2021.

Normele de redactare a materialelor pot fi consultate aici.

Conferința îşi va desfăşura lucrările începând cu ora 09.30, on-line, aplicația Google Meet.