Hotărârile Senatului UAIC din data de 18 iulie 2024

H O T Ă R Â R I L E

SENATULUI ORDINAR

AL UNIVERSITĂŢII „ALEXANDRU IOAN CUZA” DIN IAŞI

din data de 18 iulie 2024

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea componenţei comisiei de numărare a voturilor, după cum urmează:

Preşedinte:      Prof. univ. dr. Costel Istrate

Membri:

      • Lector univ. dr. Ionuț Onose
      • Andreea Ursulescu
      • Paul Donciu

 

2. Hotărâre cu privire la validarea rezultatelor alegerilor membrilor Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD) din cadrul IOSUD-UAIC, pentru mandatul 2024-2029, conform anexei.

 

  1. Hotărâre cu privire la validarea rezultatelor alegerilor pentru pozițiile vacante din cadrul Comitetelor Științifice ale ICI-UAIC, conform anexei.

 

  1. Hotărâre cu privire la validarea doamnei Prof. univ. dr. Mihaela Elena Breabăn în funcția de Director al Şcolii Doctorale de Informatică, numit de CSUD-UAIC, până la finalizarea mandatului actualilor directori din cadrul IOSUD-UAIC, conform anexei.

 

  1. Hotărâre cu privire la validarea rezultatelor alegerilor reprezentanţilor studenţilor pentru poziţiile vacante în Consiliile Facultăţilor din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, conform anexei.

 

  1. Hotărâre cu privire la verificarea respectării procedurilor stabilite prin metodologia proprie şi aprobarea rapoartelor de sinteză asupra concursurilor de ocupare a posturilor didactice de conferenţiar universitar şi profesor universitar, perioadă nedeterminată, scoase la concurs în semestrul al II-lea al anului universitar 2023-2024. Numirea pe post se va face începând cu prima zi a semestrului I al anului universitar 2024-2025.

 

  1. Hotărâre cu privire la verificarea respectării procedurilor stabilite prin metodologia proprie şi aprobarea rapoartelor de sinteză asupra concursurilor de ocupare a posturilor didactice de lector universitar, perioadă nedeterminată, scoase la concurs în semestrul al II-lea al anului universitar 2023-2024. Numirea pe post se va face începând cu prima zi a semestrului I al anului universitar 2024-2025.

 

  1. Hotărâre cu privire la verificarea respectării procedurilor stabilite prin metodologia proprie şi aprobarea rapoartele de sinteză asupra concursurilor de ocupare a posturilor didactice de asistent universitar, perioadă nedeterminată, scoase la concurs în semestrul al II-lea al anului universitar 2023-2024.Numirea pe post se va face începând cu prima zi a semestrului I al anului universitar 2024-2025.

 

  1. Hotărâre cu privire la verificarea respectării procedurilor stabilite prin metodologia proprie şi aprobarea rapoartele de sinteză asupra concursurilor de ocupare a posturilor didactice de asistent universitar, perioadă determinată, scoase la concurs în semestrul al II-lea al anului universitar 2023-2024. Numirea pe post se va face începând cu prima zi a semestrului I al anului universitar 2024-2025.

 

  1. Hotărâre cu privire la verificarea respectării procedurilor stabilite prin metodologia proprie şi aprobarea rapoartelor de sinteză asupra concursului de ocupare a posturilor de cercetare de Cercetător Științific III, perioadă nedeterminată, scoase la concurs în semestrul II al anului universitar 2023-2024. Numirea pe post se va face începând cu prima zi a semestrului I al anului universitar 2024-2025.

 

  1. Hotărâre cu privire la verificarea respectării procedurilor stabilite prin metodologia proprie şi aprobarea rapoartelor de sinteză asupra concursurilor de ocupare a posturilor de cercetare de cercetător științific, perioadă determinată, în cadrul Institutului de Cercetări Interdisciplinare, scos la concurs în semestrul II al anului universitar 2022-2023. Numirea pe post se va face începând cu prima zi a semestrului I al anului universitar 2024-2025.

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea menținerii calității de titular în învățământul universitar, după împlinirea vârstei de pensionare, în anul universitar 2024-2025, a domnului Prof. univ. dr. Henri Luchian, de la Facultatea de Informatică.

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea menținerii calității de titular în învățământul universitar, după împlinirea vârstei de pensionare, în anul universitar 2024-2025, a doamnei Conf. univ. dr. Gabriela Carmen Lăzăreanu, de la Facultatea de Teologie Ortodoxă.
  1. Hotărâre cu privire la aprobarea menținerii calității de titular în învățământul superior, în anul universitar 2024-2025, a următoarelor cadre didactice care vor împlini vârsta de pensionare în cursul anului academic:
  • Prof. univ. dr. Valeriu M. Ciucă – Facultatea de Drept
  • Prof. univ. dr. Adrian Grozavu – Facultatea de Geografie și Geologie
  • Prof. univ. dr. Lucel Sîrghi – Facultatea de Fizică
  • Prof. univ. dr. Tudorel Toader – Facultatea de Drept
  • Conf. univ. dr. Paul Țibuleac – Facultatea de Geografie și Geologie

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea Anexei nr. 1 din Regulamentul instituțional privind organizarea și desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare, ce conține taxele pentru organizarea și desfășurarea procesului de obținere a atestatului de abilitare, conform anexei.

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea Metodologiei privind cuantificarea în ore convenționale a activităților cuprinse în norma universitară, conform anexei.

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea Metodologiei de angajare a specialiștilor cu valoare științifică și profesională recunoscută în domeniu, din țară sau străinătate, care nu dețin diploma de doctor, în calitate de cadre didactice asociate invitate, conform anexei.

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea Regulamentului privind întocmirea statelor de funcţii ale personalului didactic şi de cercetare, conform anexei.

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea Codului universitar al drepturilor si obligaţiilor studenţilor, conform anexei.

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea Regulamentului privind alegerea reprezentanților studenților și statutul studenților reprezentanți, conform anexei.

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea modificării comisiei de concurs privind ocuparea postulurilor vacante de cercetător cu experiență și cercetător post-doctorand, din cadrul proiectului Facultății de Drept, cu denumirea SAGES: Spatial Analysis of Growth, Environment and Sustainable Well-being, conform anexei.

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea modificării, ca urmare a unei erori materiale, a Planului de învățământ din cadrul Facultății de Filosofie, specializarea Filosofie, seria  2022 – 2025.

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea modificării, ca urmare a unei erori materiale, a Planului de învățământ din cadrul Facultății de Filosofie, specializarea Filosofie, seria  2023 – 2026.

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea Planului de învățământ din cadrul Facultății de Informatică, cu aplicare din anul universitar 2022-2023, specializările Informatică şi Informatică (în limba Engleză).

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea Planului de învățământ din cadrul Facultății de Informatică, cu aplicare din anul universitar 2023-2024, specializările Informatică şi Informatică (în limba Engleză).

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea afilierii în calitate de conducător de doctorat a domnului Conf. univ. dr. Ioan Milică, la Școala Doctorală de Studii Filologice, în domeniul de studii universitare de doctorat Filologie.

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea susținerii examenului de finalizare a studiilor de către domnul Ocu Costel Bogdan, absolvent a Facultății de Drept, specializarea Drept, la Universitatea „Danubius” din Galați, Facultatea de Drept, specializarea Drept, în sesiunea februarie 2025.

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea revenirii la studiile doctorale, începând cu data de 16.03.2024, a domnului Ştefan Stark, în cadrul Școlii Doctorale de Economie și Administrare Afacerilor, ca urmare a întreruperii studiilor doctorale.

 

  1. Hotărâre cu privire la aprobarea amânării termenului de finalizare și susținere a tezei de doctorat a unor studenți-doctoranzi, conform anexelor.