Skip to content
ro
  • Contact
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași Logo Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași Logo Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași Logo
Meniu
  • Home
  • Despre UAIC
    • Prezentare generală
      • Cuvântul Rectorului
      • Prezentarea Universității
      • Misiune și Viziune
      • Sala Pașilor Pierduți – Prezentare
      • Alma Mater Iassiensis la TVR
      • Identitate vizuală
      • Parteneri
      • Galerie Foto
      • Tur Virtual
    • Informații utile
      • Alegeri 2019 – 2020
      • Referendumul universitar pentru alegerea modalității de desemnare a Rectorului pentru mandatul 2020-2024
      • Alegeri 2016
      • Documentele Universităţii
      • Hotărârile Senatului
      • Informaţii publice
      • Vizitează Universitatea
      • Organizare evenimente
      • Angajări
      • Achiziții publice
      • Sindicatul
    • Istorie
      • Scurt istoric
      • Rectorii Universităţii
      • Titluri onorifice
      • Identitate vizuală jubiliară
    • Conducerea Universității
      • Rector
      • Prorectori
      • Senatul
      • Consiliul de Administraţie
      • Consiliul pentru Studiile Universitare de Doctorat
    • Close
  • Admitere
  • Studii
    • Facultăți
      • Biologie
      • Chimie
      • Drept
      • Economie şi Administrarea Afacerilor
      • Educaţie Fizică şi Sport
      • Filosofie şi Ştiinţe Social – Politice
      • Fizică
      • Geografie şi Geologie
      • Informatică
      • Istorie
      • Litere
      • Matematică
      • Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei
      • Teologie Ortodoxă
      • Teologie Romano-Catolică
    • Programe de studii
      • Studii universitare de licenţă
      • Studii universitare de masterat
      • Studii universitare de doctorat
      • Programe postdoctorale
      • Departamentul de Formare Continuă, Învățământ la Distanță și Învățământ cu Frecvență Redusă
      • structura anuluiStructura anului universitar
      • baltiExtensiunile Bălți și Chișinău ale Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
      • scoli de varaŞcoli de vară
    • Close
  • Cercetare
    • Cercetare UAIC
      • Serviciul pentru Managementul Activităților de Cercetare Științifică (SMACS)
      • Strategia privind cercetarea ştiinţifică
      • Structuri de cercetare
      • ANELIS Plus
      • Carta Europeană şi Codul Cercetătorului
      • Publicaţii ştiinţifice ale UAIC
    • Finanțări și oportunități
      • Competiții deschise PNCDI IV
      • Competiții deschise internaționale
      • Acordarea de granturi tinerilor cercetători din UAIC
      • Newsletter – oportunități de finanțare
    • Proiecte în derulare / derulate anterior
      • Naţionale
        • Susținerea competitivității în cercetare-dezvoltare și inovare prin dezvoltarea capacității instituționale a UAIC
      • Registrul de evidenţă a rezultatelor activităţii de cercetare-dezvoltare
      • Internaţionale
      • Granturile SEE și Norvegiene 2009-2014
    • Close
  • Internațional
    • Serviciul Relaţii Internaţionale
      • Regulamentul de organizare și funcționare al SREI
      • Proiecte FDI – domeniul internaționalizare
    • Biroul Erasmus+
      • Programul Erasmus+ cu țările participante (UE)
      • Programul Erasmus+ cu țările partenere (non-UE)
      • Universități Europene – Proiectul EC2U
      • Proiecte Erasmus+ KA 2
      • Programul SEE (EEA Grants)
      • Lista proiectelor de mobilitate și cooperare gestionate la UAIC
      • Statistici Erasmus
      • Evenimente
      • Testimoniale
    • Biroul Parteneriate Internaționale
      • Admiterea cetățenilor străini și a cetățenilor români care au studiat în străinătate
      • Acorduri bilaterale inter-instituţionale
      • Reţele Universitare
      • Formalităţi de deplasare în străinătate
      • Cursuri de limba română
      • Alte tipuri de burse
      • Școli de vară/iarnă
      • Alte oportunități
    • Close
  • Studenți
    • Informații pentru studenți
      • Ghidul Studentului UAIC
      • Regulamente
      • Taxe de studii
      • Burse
      • Cazare
      • Cantinele Universităţii ,,Alexandru Ioan Cuza”
      • Mobilități academice pentru studenți
      • Biblioteci
      • Serviciul pentru Studenți, Orientare în Carieră și Inserție Profesională și Alumni
      • Reprezentarea studenţilor în structurile de conducere
      • Asociații și ligi studențești
      • Cum îţi poţi verifica notele
      • Accesul la Internet
      • Servicii de email pentru studenții UAIC
      • Facilități de transport pentru studenți
      • Servicii medicale
      • Întrebări și răspunsuri
      • Iași
    • Close
  • Absolvenți
    • Fundaţia Alumni Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi
    • Diploma de studii
    • Chestionar pentru absolvenţi
    • Close
  • Organizare
    • Conducerea Universității
      • Senatul
      • Rector și prorectori
      • Consiliul de Administraţie
      • Consiliul pentru Studiile Universitare de Doctorat
    • Organizare academică
      • Facultăți
      • Editura Universității
      • Librăria Editurii Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
      • Grădina Botanică „Anastasie Fătu”
      • Casa Universitarilor din Iaşi
      • Muzeul Satului Moldav (Proiect)
      • Centrul de Învățare al Universității „Alexandru Ioan Cuza ” din Iași
      • Centrul de Dezvoltare Personală și Formare Profesională
      • Departamentul de Învățământ Preuniversitar
      • Muzeul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza”
      • Muzeul de Istorie Naturală Iaşi
      • Muzeul Didactico – Ştiinţific „Grigore Cobălcescu”
      • Muzeul Colecţiilor Paleontologice Originale
      • Colecţia Seminarului de Arheologie
      • Planetariul
      • Observatorul Astronomic
      • Stațiuni de cercetare și șantiere arheologice
    • Organizare administrativă
      • Direcția General-Administrativă
      • Direcția Economică și Resurse Umane
      • Direcția Tehnică
      • Direcția Comunicaţii Digitale, Statistică și Informatizare
      • Direcția Cămine și Cantine
      • Secretariatul General al Universităţii
      • Șef Departament (Serviciu) Cabinet Rector
      • Serviciul Relaţii Internaţionale
      • Serviciul pentru Managementul Activităților de Cercetare Științifică (SMACS)
      • Serviciul de Marketing Educațional, Evenimente și Imagine Academică
      • Serviciul pentru Studenți, Orientare în Carieră și Inserție Profesională și Alumni
      • Serviciul Achiziţii Publice
      • Biroul Juridic
      • Biroul Proiecte de Dezvoltare
      • Biroul Managementul Calității
      • Biroul Acte de Studii
      • Biroul Programe Didactice Universitare şi Postuniversitare
      • Biroul pentru Studiile Universitare de Doctorat
      • Biroul Investiții și Monitorizare Lucrări
      • Biroul Audit Public Intern
      • Biroul Control Intern
      • Biroul Control Financiar Preventiv Propriu
      • Registratura Generală
      • Arhiva
      • Cabinetul Medical de Medicina Muncii
      • Serviciul Intern de Prevenire şi Protecţie (S.I.P.P.)
      • Serviciul Privat de Situaţii de Urgenţă (S.P.S.U.)
    • Close
  • Rector
    • Agenda Rectorului
    • Close

Program2016-10-12T15:24:51+03:00

Home | Program | Mentorat | Start în studenție | Concert | The Amazing Race | Deschiderea anului universitar

Program

Miercuri, 30 septembrie

10.00 Festivitatea de deschidere a anului universitar 2015-2016, Aula Magna „Mihai Eminescu”, Corp A

11.00, 13.00 și 15.00 Vizită la Muzeul Universității. Punct de întâlnire: Cortul Fundației Alumni din Zona de Informare

12.00 și 14.00 Vizită la Biblioteca Centrală Universitară „Mihai Eminescu”. Punct de întâlnire: Cortul BCU din Zona de Informare

14.00 The Amazing Race. Concurs în care dezlegi indicii ce te vor duce la „comorile” Universității. Punct de întâlnire: Parcul Titu Maiorescu (Balenă)

16.00-17.00 Prezentarea Institutului Francez: „Limba franceză: un atu pentru studii și carieră”. Sala Ferdinand – Corp A

17.00-19.00 Programul de mentorat. Înainte de prima zi de școală, un coleg dintr-un an mai mare îți va explica tot ce trebuie să știi încă din prima zi de studenție.

19.30 Concert Direcția 5 (Esplanada Corpului B. Intrarea liberă)

Joi, 1 octombrie

10.00 Turul orașului. Punct de întâlnire: Treptele Corpului A

11.00, 13.00 și 15.00 Vizită la Muzeul Universității. Punct de întâlnire: Cortul Fundației Alumni din Zona de Informare

12.00Prezentarea companiei XEROX. Sala Ferdinand, Corp A (intrarea principală)

12.00 și 14.00 Vizită la Biblioteca Centrală Universitară „Mihai Eminescu”. Punct de întâlnire: Cortul BCU din zona de Informare

16.00-17.00 Prezentarea British Council Sala Ferdinand, Corp A (intrarea principală)

Vineri, 2 octombrie

10.00 și 15.00 Turul orașului. Punct de întâlnire: Treptele Corpului A

11.00 și 13.00 Vizită la Muzeul Universității. Punct de întâlnire: Cortul Fundației Alumni din Zona de Informare

12.00 Vizită la Biblioteca Centrală Universitară „Mihai Eminescu”. Punct de întâlnire: Cortul BCU din Zona de Informare

13.00  Seminarul „Start în studenție”, Sala Senatului, Corp A (intrarea principală)

Zonă de informare

Vis-à-vis de Corp A

30 septembrie, 1 octombrie între orele 10.00-16.00 și 2 octombrie între orele 10.00-13.00

  • Îți iei mapa de bun-venit care cuprinde informațiile importante despre studenția ta;
  • Îi cunoști pe cei de la serviciile pentru studenți, burse în străinătate, bibliotecă;
  • Te înscrii într-o asociație studențească;
  • Faci cunoștință cu Iașiul cultural: opera, centrele culturale, muzee;
  • Îți găsești un job sau un stagiu oferit de partenerii noștri.

Zonă de activități interactive

Parcul Titu Maiorescu (Balenă)

PRIME – Jocuri de socializare | Coafuri colorate | Dezbateri | Workshop de PR și publicitate – Click pentru detalii

ESN – We are Mov’in Europe! Întâlnește-i pe colegii tăi internaționali – Click pentru detalii

Erasmus Student Network Iaşi - Mov’in Europe

Panouri cu fotografii ale studentilor ce au beneficiat de o bursa Erasmus;

-Realizarea unor workshop-uri multinationale in cadrul carora studentii straini Erasmus vor invata studentii romani expresii/cuvinte in diferite limbi si isi vor promova cultura si traditiile. ;

– Baloane si steaguri cu diferite tari;

– Invitati ce au beneficiat de o bursa Erasmus ce vor tine un workshop de informare cu privire la ce inseamna sa fii Erasmus. Cei prezenti vor putea pune intrebari, in speranta ca isi vor spulbera dubiile ce ii retin sa aplice pentru o mobilitati Erasmus.
Inca nju

– Bataie cu pudra colorata 

Vom folosi spatiul din parcul la Balena pentru a desfasura activitati informative pentru studentii interesati de programul Erasmus +. Astfel vom avea alaturi de noi persoane ce au beneficiat/beneficiaza de o bursa Erasmus, ce vor fi deschise la intrebari si discutii, pliante, fotografii din experientele internationale ale fostilor studenti Erasmus. Vom avea sesiuni de Q&A si reprezentanti din diferite tari ce isi vor prezenta tara participantilor. Vom avea un flipchart pe care studentii romani vor putea scrie mesaje pentru studentii straini din Iasi, sfaturi si incurajari, dar unde vor scrie si fostii/actualii studenti Erasmus mesaje de incurajare pentru studentii ce sunt tentati sa aplice.

Close

PRIMEtale Land -Povești spuse printre tei

 Voluntarilor PRIME le plac poveștile, mai ales cele despre PR. De aceea, s-au gândit că un spațiu amenajat ca de poveste, unde PR-ul să se împletească cu fantasticul, constituie o sursă bună de relaxare pentru studenți.

PRIMEtale Land va fi un spațiu în aer liber destinat, în principal, studenților de la Comunicare și Relații Publice, unde aceștia vor putea afla mai multe informații despre viața de student, ce înseamnă domeniul PR, ce oportunități sunt și ce pot face după terminarea studiilor.

Acest loc va fi amenajat ca o cafenea cu mese și scaune, cu perne pe jos, în care studenții vor putea veni să bea o cafea sau un ceai și să citească o carte. Totodată, ei vor avea ocazia să participe la activități care le vor pune imaginația la încercare și, prin intermediul cărora, vor cunoaște oameni noi. Pe de o parte, pentru boboci acest spațiu va constitui un bun prilej de a se integra mai ușor în noua etapă pe care o încep, întrucât vor intra în legătură cu studenții mai mari. De cealaltă parte, PRIMEtale Land va fi pentru studenții mai mari locul în care poveștile celor mai frumoși ani vor fi ascultate cu interes.

Prin activitățile care se vor desfășura aici, voluntarii PRIME Iași își propun următoarele lucruri: să ofere informații utile studenților de la Comunicare și Relații Publice, să îi apropie pe boboci de colegii lor mai mari, să creeze un spațiu de destindere, dar și să le stârnească spiritul creativ. Astfel, în PRIMEtale Land vor fi organizate diferite jocuri haioase. Acestea au ca scop interrelaționarea noilor studenți și integrarea mai ușoară în noul mediu din care fac parte, cel universitar. Printre acestea se numără: speedtalking, „ceasul întâlnirilor”.

Deoarece unul dintre obiectivele acestui spațiu este ca debutanții să fie cât mai bine informați, va fi organizată și o sesiune de discuții pe teme precum: „Ce înseamnă viața de student”, „În ce activități se pot implica” , „Voluntariat” și „Carieră”.

Fiind vorba de un tărâm de poveste, în care creativitatea va fi valorificată, în cadrul PRIMEtale Land vor fi organizate două workshop-uri, unde participanții își vor pune în practică inventivitatea. În primul workshop, studenții vor picta pe diferite obiecte, iar în cel de-al doilea, aceștia vor vedea ce înseamnă munca din domeniul publicității. Astfel, împărțiți pe echipe, participanții vor trebui să ofere identitate unui produs.

Una dintre cele mai importante activități, organizate în PRIMEtale Land, este lansarea revistei cu numărul 6 realizată de PRIME Iași, PeRspective. Aceasta conține articole în care sunt abordate subiecte interesante, analizate în manieră PR-istică, dar și informații utile pentru cei interesați de domeniul publicității.

Și, pentru că PRIMEtale Land este un spațiu destinat imaginației, poveștilor, dar și PR-ului, copacii din jurul acestuia vor fi decorați cu afișe ale unor campanii de publicitate celebre, va exista un stand cu semne de carte și stickere ce vor conține mesaje și sfaturi ale unor profesioniști din domeniu.

Pentru ca studenții dornici de relaxare, dar și de cunoaștere, să ajungă mai ușor în PRIMEtale Land, vor exista diverse săgeți din lemn, ce îi va direcționa spre acest tărâm al creativității.

Orar-PRIMEtale-Land

Orar-PRIMEtale-Land-spate

Close

Prezentarea Companiei Xerox

Cu aproximativ 2000 de angajați in Iasi și o tradiție de 45 de ani in Romania, Xerox a fost prima companie din țară care să ofere soluții inovative și complete, câștigându-și o poziție importantă pe piața proceselor de business si serviciilor de management al documentelor. În Iași, Xerox este mereu în căutarea aplicanților entuziaști care își doresc să lucreze într-o organizație de top cu o atmosferă plăcută.

Performanța companiei Xerox este meritul oamenilor valoroși din echipă. De aceea noi investim mereu în dezvoltarea profesională a angajaților noștri și răsplătim mereu performanța. Te asteptam pe 1 octombrie (joi), în Sala Ferdinand (Corp A, intrarea principală), la ora 12.00 pentru a descoperi mai multe despre Xerox, dar și alte informații utile dezvoltării tale personale și profesionale.

Pentru a vă înscrie la această activitate, vă rugăm completați formularul de mai jos:

Close

Prezentarea Institutului Francez (Sala Ferdinand)

Miercuri, 30 septembrie 2015, 16.00 – 17.00

Limba franceză : un atu pentru studii și carieră

Cunoașterea unei singure limbi străine nu mai este suficientă într-o lume care se transformă în pas rapid. Limba franceză poate să facă diferența  și va fi cu siguranță un atu pentru cei care vor să studieze în strainatate sau să se angajeze în companii francofone și nu numai. Te așteptăm la prezentarea Institutului Francez din Iași, dacă vrei să afli mai multe despre aceste oportunități și despre oferta noastră de cursuri și activități pentru tineri.

Activități BCU Iaşi

Vizite la BCU Iaşi în cadrul evenimentului „Bun venit la UAIC” – Punct de întâlnire: Cortul BCU din Zona de Informare

  • 12.00 și 14.00 (30 septembrie și 1 octombrie)
  • 12.00 (2 octombrie)

Distribuirea de materiale de prezentare a produselor şi serviciilor oferite de bibliotecă

informaţii referitoare la obţinerea permisului de bibliotecă (acte necesare, taxe, program)

  • servicii oferite în Sediul Central şi în Bibliotecile filiale:
  • împrumut la domiciliu;
  • împrumut în sălile de lectură;
  • consultarea bazelor de date ştiinţifice;
  • comandă online;
  • împrumut interbibliotecar;
  • „întreabă un bibliotecar”;
  • bibliografii la cerere etc.
  • distribuirea de semne de carte cu adresa web şi de facebook a BCU Iaşi

informaţii referitoare la posibilitatea de a face voluntariat la BCU Iaşi

informaţii referitoare la cursurile opţionale de biblioteconomie şi ştiinţele informării din cadrul Facultăţii de Litere a Universităţii „Al. I. Cuza”

Tombolă: „Câştigă un permis de bibliotecă”

Sunt oferite 10 permise de bibliotecă, valabile pe parcursul unui an universitar.

Pot participa studenţii înscrişi în anul universitar 2015-2016 şi care nu au restanţe la bibliotecă. Înscrierile se pot face prin completarea talonului de participare în oricare din cele trei zile consacrate evenimentului „Bun venit la UAIC”, 30 septembrie- 02 octombrie 2015.

Tragerea la sorţi va avea loc în data de 05 octombrie 2015, la BCU Iaşi, sala Multimedia, etajul I, cu participarea utilizatorilor. Rezultatele vor fi afişate pe site-ul bibliotecii www.bcu-iasi.ro şi pe pagina de facebook a bibliotecii. Câştigătorii vor fi contactaţi telefonic şi prin email.

Close
  • Biologie
  • Chimie
  • Drept
  • Economie şi Administrarea Afacerilor
  • Educație Fizică și Sport
  • Filosofie şi Ştiinţe Social-Politice
  • Fizică
  • Geografie şi Geologie
  • Istorie
  • Informatică
  • Litere
  • Matematică
  • Psihologie şi Ştiinte ale Educaţiei
  • Teologie Ortodoxă
  • Teologie Romano-Catolică
Contact: Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași, Bulevardul Carol I, Nr.11, 700506, Iaşi, România, Telefon: 0232 20 1000, Fax: 0232. 20 1201, E-mail: contact@uaic.ro