Contact
Telefon: 0232201595
Adresa: Strada Pinului nr. 2, Iași
Programul de lucru cu publicul
- 8.00 – 12.30, 13.00-16.00
Prezentare
Asigură realizarea şi actualizarea unui sistem informatic integrat la nivelul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, precum şi realizarea situaţiilor statistice cerute de: Universitate, Direcţia Judeţeană de Statistică Iaşi, Institutul Naţional de Statistică, Casa de Asigurări de Sănătate etc.
Activităţi
- Realizarea de aplicaţii informatice cu resurse proprii, mentenanţa şi administrarea lor;
- Aplicarea politicilor de securitate a datelor si accesului la aplicaţiile realizate, în conformitate cu legile ţării, cu regulamentele interne ale UAIC şi cu cerinţele practice actuale;
- Implementarea şi exploatarea de aplicaţii informatice realizate de terţi (Registrul Matricol Unic – RMU)
- Realizarea de situaţii statistice cerute de: Universitate, Direcţia Judeţeană de Statistică Iaşi, Institutul Naţional de Statistică, Casa de Asigurări de Sănătate etc.
- Acordarea de asistenţă tehnică de specialitate utilizatorilor de calculatoare din Universitate;
- Acordarea de asistenţă tehnică de specialitate studenţilor privind utilizarea aplicaţiei eSIMS;
- Mentenanţa hardware (a echipamentelor pe care ruleaza aplicaţiile aflate în gestiune) şi software;
- Realizarea de videoconferințe;
- Operare și modernizare depozit instituțional;
- Activităţi de colectare, sintetizare, verificare și furnizare a datelor statistice privind studenții, absolvenții UAIC, conform cerințelor Ministerului Educației și a conducerii Universității;
- Gestionare software verificare plagiat.
Produse informatice realizate cu resurse proprii:
- SIMS (eSIMS) – Sistem Integrat de Management al Şcolarităţii, conform Procesului Bologna. Este exploatabil pe intranet/internet.
- SIMSWeb – aplicatie exploatabilă pe internet, ce permite vizualizarea situației școlare de către studenți, folosind conturile de acces
- GradeDidactice – produs informatic destinat monitorizării proceselor de admitere în vederea obţinerii gradelor didactice pentru învăţămantul preuniversitar de către: prof. I, prof. II, învăţători, educatori, institutori etc. Permite și tiparirea diplomelor.
- GS – Gestiunea Spaţiilor, dar şi a cheltuielilor cu fluidele energetice: apa, gaz, curent electric, defalcate pe structurile Universităţii. Este exploatabil pe intranet/internet.
- Stud_Int – monitorizează rezultatele şcolare ale studenţilor internaţionali care urmează anul pregătitor în limba română şi permite tipărirea certificatelor de absolvire a anului pregătitor.
- Certificate – permite monitorizarea datelor şi rezultatelor obținute de persoanele care urmează cursurile de perfecţionare a personalului didactic – modulul psihopedagogic – şi tipărirea foilor matricole şi certificatelor de absolvire a acestui modul.
- Registratură – aplicaţie folosită la registratura universităţii pentru a gestiona documentele din cadrul acestui departament.
- Birou Senat – aplicaţie folosită la gestionarea documentelor ce vor fi discutate în şedinţa Biroului Executiv al Consiliului de Administraţie al UAIC.
Personal
- Administrator financiar: Matei Andrei BÎRZU
E-mail: matei.birzu@uaic.ro
Telefon:0232 201596 - Inginer de sistem: Constantin Bogdan CREANGĂ
E-mail: constantin.creanga@uaic.ro
Telefon:0232 201595 - Inginer de sistem: Paul Iulian ONCIU
E-mail: paul.onciu@uaic.ro
Telefon:0232 20 1595 - Analist-programator: Cristina ȘTEFANACHE
E-mail: stefc@uaic.ro
Telefon: 0232 20 1595 - Analist-programator: Mariana ŢURA
E-mail: marianat@uaic.ro
Telefon:0232 20 1596