Click pentru a descărca Metodologia de organizare a alegerilor

Alegeri CSUD

Alegerile pentru membrii Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD) – de la IOSUD, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iasi, vor avea loc joi, 14 iulie 2016, în intervalul orar  09.00-18.00, în Aula Magna „Mihai Eminescu”.

Votează studenții-doctoranzi și cadrele didactice – conducători de doctorat.

Rezultatele votului (doctoranzi) – 14.07.2016

Rezultatele votului (conducatori de doctorat) – 14.07.2016

Alegeri pentru funcția de Decan

Înscrierile la concursul pentru funcția de decan s-au încheiat vineri, 8 iulie, iar la Facultatea de Fizică luni, 18 iulie.

Lista candidaților înscriși în concurs, pe facultăți.

Click pentru a descărca metodologia de organizare a concursului pentru funcția de decan

Alegeri pentru funcția de Rector al Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași

Candidați (în ordinea depunerii candidaturilor):

Componența Biroului Electoral Central:

  • univ. dr. Vasile Cocriș – Președinte
  • univ. dr. Mihai Dunea – membru
  • univ. dr. Constantin Zălinescu – membru
  • Lector univ. dr. Vlad Rădulescu – membru
  • Lector univ. dr. Roxana Curcă – membru
  • Iulia Cătălina Pleșca – membru
  • Liviu Pădurescu – membru
  • univ. dr. Marina Aura Dariescu – membru supleant
  • Dumitru Alexandru Aioanei – membru supleant

Comisia Electorală de Contestații:

  • Conf. univ. dr. Emanuela Ilie – președinte
  • Lector univ. dr. Cristian Stoleriu – membru
  • Șef lucrări univ. dr. Lăcrămioara Oprică – membru
  • Lector univ. dr. pr. Iosif Iacob – membru
  • Stud. Luca Ciubotaru – membru
  • Lector univ. dr. Andrei Marian – membru supleant

Alegeri pentru membrii Senatului Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași din data de 25.01.2016

Alegeri pentru studenții reprezentanți în Consiliul Facultății și Senatul Universității

În această perioadă se aleg noii studenți reprezentanți în Consiliile Facultăților și Senatul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași.

Calendar

  • 18-19 ianuarie: depunerea candidaturilor pentru Senatul Universității şi Consiliul Facultății la secretariatele Facultăților
  • 20-22 ianuarie: are loc în fiecare Facultate primul scrutin al alegerilor pentru Consiliu şi propunerilor pt Senat.
  • 25 ianuarie: are loc alegerea studenților pentru Senat la nivel de Universitate dintre propunerile votate la nivel de Facultate.
Click pentru a descărca Metodologia de concurs pentru ocuparea funcției de Decan
Click pentru a descărca metodologia de organizare a concursului pentru funcția de decan

Calendar

  • 18-22 ianuarie 2016: în Adunările generale ale facultăţilor se aleg membrii Consiliului şi persoanele propuse pentru alegerea în Senat
  • 18-22 ianuarie 2016: în Adunările generale ale studenţilor fiecărei facultăţi se aleg reprezentanţii acestora în Consiliul facultăţii şi studenţii propuşi pentru alegerea în Senat.
  • 25 ianuarie 2016: în Adunarea generală a personalului didactic şi de cercetare din Universitate se aleg membrii Senatului. În aceeaşi zi, în Adunarea generală a studenţilor pe Universitate se aleg reprezentanţii studenţilor în Senat.
  • 25-29 ianuarie 2016: se depun candidaturile pentru funcţia de rector la Biroul electoral central.
  • 4 februarie 2016: este ales rectorul. În cazul în care este necesar un al doilea tur de scrutin, acesta se va desfăşura în data de 11 februarie 2016
  • 18 februarie 2016, la ora 12.00: în şedinţa Senatului în funcţie se validează alegerile, la propunerea Biroului electoral central. Rectorul va prezenta raportul general al activităţilor pentru actualul mandat.
  • 19 februarie 2016, ora 12.00: se întruneşte noul Senat, care alege preşedintele şi stabileşte comisiile de specialitate.