Pe această pagină puteţi găsi şi descărca documentele Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi. Documentele sunt în format PDF. Pentru a le putea descărca aveţi nevoie de programul Adobe Reader, care poate fi descărcat gratuit apăsând butonul de mai jos:
Documente oficiale
- Actul de înfiinţare
- Regulamentul general de organizare şi funcţionare (inclus în Cartă);
- Contractul de management (2016)
- Planul strategic (2016)
- Planului Operațional al Universității ”Alexandru Ioan Cuza” din Iași pentru anul 2018
Legislație
- Legea Educației Naționale nr. 1/2011
- Legea 544/2001
- Ordonanța de urgență nr. 75 din 12 iulie 2005 privind asigurarea calității în educație
Carta Universităţii şi regulamentele subsecvente
Carta universităţii şi regulamentele incorporate
Regulamente de studii
- Regulamentul privind activitatea profesională a studenților din ciclul de studii universitare de licență, aplicabil studenților înmatriculaţi începând cu anul universitar 2017 – 2018, anul I de studii
- Regulamentul privind activitatea profesională a studenților din ciclul de studii universitare de master aplicabil studenţilor înmatriculaţi începând cu anul universitar 2017 – 2018, anul I de studii
- Regulamentul institutional de organizare si functionare a studiilor universitare de doctorat
- Regulamentul privind organizarea și desfășurarea practicii pedagogice la UAIC
- Regulamentul studiilor universitare de licență (zi și ID) aplicabil în anul universitar 2017-2018 pentru anul II de studii ;
- Regulamentul studiilor universitare de licenţă (zi şi ID) aplicabil în anul universitar 2017 – 2018 pentru anii III și IV de studii;
- Regulamentul studiilor universitare de masterat (zi şi FR) aplicabil în anul universitar 2017-2018 pentru anul II de studii (inclus în Cartă);
- Regulament instituţional de organizare şi funcţionare a studiilor universitare de doctorat (inclus în Cartă) – aplicabil din anul universitar 2017-2018 pentru anii II și III de studii, studenților-doctoranzi înmatriculați anterior datei de 01.10.2017;
- Noul Regulament instituțional de organizare și funcționare a studiilor universitare de doctorat (aprobat în ședința Senatului în data 27.06.2017 și care se aplică studenților-doctoranzi înmatriculați începând cu anul universitar 2017-2018) ;
- Regulament de funcţionare a Departamentului pentru Învăţământ la Distanţă şi Învăţământ cu Frecvenţă Redusă
- Regulament privind organizarea şi desfăşurarea examenelor de licenţă/diplomă, disertaţie şi absolvire (sesiunile iulie/septembrie 2017 şi februarie 2018)
- Metodologie privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în ciclul de studii universitare de licenţă pentru anul universitar 2017 – 2018
- Metodologie privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în ciclul de studii universitare de masterat pentru anul universitar 2017 – 2018
- Metodologie privind organizarea şi desfăşurarea admiterii în ciclul de studii universitare de doctorat pentru anul universitar 2017 – 2018
- Regulamentul studiilor postuniversitare de formare și dezvoltare profesională continuă
- Regulamentul de inițiere, aprobare si evaluare a programelor de studii
Cercetare
- Regulamentul cercetării ştiinţifice (inclus în Cartă);
- Metodologia cu privire la criteriile minimale de performanță anuale aferente posturilor de cercetare
Relaţii internaţionale
- Regulamentul colaborării academice internaţionale (inclus în Cartă);
Angajaţi
- Organigrama universităţii
- Regulamentul intern privind drepturile şi obligaţiile personalului (inclus în Cartă)
- Fișă de însusire asupra prelucrarii prevederilor – Regulamentul intern privind drepturile și obligațiile personalului
- Regulamentul de recrutare, evaluare şi promovare a personalului didactic şi de cercetare (inclus în Cartă);
- Contractul colectiv de muncă
- Regulament de acordare a gradației de merit pentru personalul didactic auxiliar (octombrie 2016);
- Anexa 1: Formular de evaluare a performanțelor, în vederea obținerii unei gradații de merit;
- Anexa 2: Calendarul de concurs pentru obținerea gradației de merit de către personalul didactic-auxiliar.
- Decizie Comisia de evaluare a candidaturilor în vederea obținerii unei gradații de merit
- Decizie Comisia de soluționare a contestațiilor gradatii de merit
- Calendarul de concurs pentru obținerea gradației de merit de către personalul didactic-auxiliar și de cercetare de la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor și Departamentul Interdisciplinar Domeniul Științe
- Calendarul de concurs pentru obținerea gradației de merit de către personalul didactic-auxiliar – martie 2017
- Decizie comisie de evaluare a candidaturilor în vederea obținerii unei gradații de merit, competiția martie-aprilie 2017
- Decizie comisia de soluționare a contestațiilor, la acordarea gradațiilor de merit, competiția martie-aprilie 2017
- Metodologiei de acordare a gradațiilor de merit pentru personalul didactic (noiembrie 2016)
- Calendar gradații de merit personal didactic
- Metodologie privind menţinerea calităţii de titular în învăţământul universitar şi/sau în cercetare, după împlinirea vârstei de 65 de ani
Alte documente:
Etică
- Codul de etică şi deontologie profesională (inclus în Cartă);
- Regulamentul Comisiei de Etică a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
- Comisia de Etică
- Raportul Comisiei de Etică
- Hotarârile Comisiei de Etică
Reprezentare şi alegeri
- Regulamentul de organizare şi funcţionare a Senatului universitar (revizuit în ședința Senatului UAIC din data de 27.07.2017) (inclus în Cartă);
- Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului de administraţie (inclus în Cartă);
- Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a Consiliului Facultăţii (inclus în Cartă);
- Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a Departamentului de cercetare ştiinţifică (inclus în Cartă);
- Metodologia pentru alegerea decanilor facultăților
- Metodologia de desfăşurare a concursului pentru funcţia de Director al Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD)
- Metodologia de organizare a alegerilor şi desemnare a membrilor Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD) de la IOSUD
- Metodologia de organizare a alegerilor pentru structurile şi funcţiile de conducere academică din Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi
Studenţi
Burse, cazare, alegerea reprezentaţilor, alte servicii pentru studenţi
- Regulamentul serviciilor pentru studenţi (burse, cazare, alegerea reprezentanţilor studenţilor – inclus în Cartă);
- Regulament de organizare și funcționare a consiliului administrativ pentru probleme social- studențești (CAPSS)
Asigurarea calităţii
- Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei pentru evaluarea şi managementul calităţii academice (inclus în Cartă);
- Codul de asigurare a calității
- Regulamentul Departamentului Asigurarea Calității
Salarizare
- Transparența veniturilor salariale (31 martie 2018)
- Transparența veniturilor salariale (30 septembrie 2017)
Administrare
- Regulamentul de administrare şi gestionare a patrimoniului (inclus în Cartă);
- PAAP 2017 – Proceduri de atribuire
- PAAP 2017 – Anexa privind achizițiile directe
Alte documente
- Regulamentul de acordare a titlurilor onorifice (inclus în Cartă);
- Regulamentul privind afişajul în Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi
- Declaraţie de avere
Rapoarte de activitate ale UAIC
Raport de activitate 2016
- Referatele Comisiilor de Specialitate ale Senatului
- Referat Comisia 1 pentru programe de licență și activități de formare a personalului didactic din învățământul preuniversitar
- Referat Comisia 2 pentru programe de masterat și studii doctorale
- Referat Comisia 3 pentru programe de cercetare științifică și transfer de cunoștințe
- Referat Comisia 4 pentru strategie, dezvoltare instituțională și managementul calității
- Referat Comisia 5 pentru relații internaționale și parteneriate de studii și cercetare
- Referat Comisia 6 pentru activități studențești și parteneriate cu mediul economic și sectorul public
- Referat Comisia 7 pentru organizarea și dezvoltarea sistemului informațional, evaluarea activităților și a personalului
Raport 2012- 2016
Raport februarie 2012- februarie 2016
Rapoartele de activitate pentru anul 2014
Rapoartele de activitate ale Universităţii pentru anul 2013:
Rapoarte de activitate ale conducerii universităţii pentru anul 2010:
- Raport rezumativ
- Raportul despre activitatea academică – Licenţă
- Raportul despre activitatea academică – Masterat – Doctorat
- Raportul despre cercetare-inovare
- Raportul despre cooperarea internaţională
- Raportul despre strategia universitară
- Raportul despre activitatea pentru studenţi
Rapoartele de activitate ale Universităţii pentru anul 2012:
- Raport privind starea Universității
- Raport Prorectorat pentru programe de licenţă şi activităţi de formare a personalului didactic din învăţământul preuniversitar (STUDII UNIVERSITARE DE LICENȚĂ)
- Raport perfecționare preuniversitară
- Raport Prorectorat pentru programe de masterat şi studii doctorale (STUDII UNIVERSITARE DE MASTERAT)
- Raport Prorectorat pentru programe de masterat şi studii doctorale (STUDII UNIVERSITARE DE DOCTORAT)
- Raport Prorectorat pentru programe de cercetare ştiinţifică şi transfer de cunoştinţe
- Raport Prorectorat pentru strategie, dezvoltare instituţională şi managementul calităţii
- Raport Prorectorat pentru relaţii internaţionale şi parteneriate de studii şi cercetare
- Raport Prorectorat pentru activităţi studenţeşti şi parteneriate cu mediul economic şi sectorul public
- Raport Prorectorat pentru organizarea şi dezvoltarea sistemului informaţional, evaluarea activităţilor şi a personalului
Referatele Comisiilor de specialitate ale Senatului:
- Referatul Comisiei pentru Programe de licenţă şi activităţi de formare a personalului didactic din învăţământul preuniversitar
- Referatul Comisiei pentru programe de master şi studii doctorale
- Referatul Comisiei pentru Programe de cercetare ştiinţifică şi transfer de cunoştinţe
- Referatul Comisiei pentru Strategie, dezvoltare instituţională şi managementul calităţii
- Referatul Comisiei pentru Relaţii Internaţionale şi parteneriate de studii şi cercetare
- Referatul Comisiei pentru activităţi studenţeşti şi parteneriate cu mediul economic şi sectorul public
- Referatul Comisiei pentru pentru organizarea şi dezvoltarea sistemului informaţional, evaluarea activității didactice şi a personalului
Alte rapoarte de activitate
- Raport privind starea universității (2011-2012)
- Raport de activitate, ianuarie 2004 – ianuarie 2008
- Raportul de activitate pentru perioada ianuarie 2000 – ianuarie 2004
Rapoarte de evaluare
- Raport de evaluare ARACIS 2015
- Raportul de evaluare al Universităţii „Alexandru Ioan Cuza”, Iaşi, realizat de către Seminarul de la Salzburg
- Raportul de evaluare internă a calităţii pentru anul academic 2008/2009