Skip to content
roenfrde
  • Contact
Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași Logo Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași Logo Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași Logo
Meniu
  • Home
  • Despre UAIC
    • Prezentare generală
      • Cuvântul Rectorului
      • Prezentarea Universității
      • Misiune și Viziune
      • Sala Pașilor Pierduți – Prezentare
      • Alma Mater Iassiensis la TVR
      • Identitate vizuală
      • Parteneri
      • Galerie Foto
      • Tur Virtual
    • Informații utile
      • Alegeri 2019 – 2020
      • Referendumul universitar pentru alegerea modalității de desemnare a Rectorului pentru mandatul 2020-2024
      • Alegeri 2016
      • Documentele Universităţii
      • Hotărârile Senatului
      • Informaţii publice
      • Vizitează Universitatea
      • Organizare evenimente
      • Angajări
      • Achiziții publice
      • Sindicatul
    • Istorie
      • Scurt istoric
      • Rectorii Universităţii
      • Titluri onorifice
      • Identitate vizuală jubiliară
    • Conducerea Universității
      • Rector
      • Prorectori
      • Senatul
      • Consiliul de Administraţie
      • Consiliul pentru Studiile Universitare de Doctorat
    • Close
  • Admitere
  • Studii
    • Facultăți
      • Biologie
      • Chimie
      • Drept
      • Economie şi Administrarea Afacerilor
      • Educaţie Fizică şi Sport
      • Filosofie şi Ştiinţe Social – Politice
      • Fizică
      • Geografie şi Geologie
      • Informatică
      • Istorie
      • Litere
      • Matematică
      • Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei
      • Teologie Ortodoxă
      • Teologie Romano-Catolică
    • Programe de studii
      • Studii universitare de licenţă
      • Studii universitare de masterat
      • Studii universitare de doctorat
      • Programe postdoctorale
      • Departamentul de Formare Continuă, Învățământ la Distanță și Învățământ cu Frecvență Redusă
      • structura anuluiStructura anului universitar
      • baltiExtensiunile Bălți și Chișinău ale Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
      • scoli de varaŞcoli de vară
    • Close
  • Cercetare
    • Cercetare UAIC
      • Serviciul pentru Managementul Activităților de Cercetare Științifică (SMACS)
      • Strategia privind cercetarea ştiinţifică
      • Structuri de cercetare
      • ANELIS Plus
      • Carta Europeană şi Codul Cercetătorului
      • Publicaţii ştiinţifice ale UAIC
    • Finanțări și oportunități
      • Competiții deschise PNCDI IV
      • Competiții deschise internaționale
      • Acordarea de granturi tinerilor cercetători din UAIC
      • Newsletter – oportunități de finanțare
    • Proiecte în derulare / derulate anterior
      • Naţionale
        • Susținerea competitivității în cercetare-dezvoltare și inovare prin dezvoltarea capacității instituționale a UAIC
      • Registrul de evidenţă a rezultatelor activităţii de cercetare-dezvoltare
      • Internaţionale
      • Granturile SEE și Norvegiene 2009-2014
    • Close
  • Internațional
    • Serviciul Relaţii Internaţionale
      • Regulamentul de organizare și funcționare al SREI
      • Proiecte FDI – domeniul internaționalizare
    • Biroul Erasmus+
      • Programul Erasmus+ cu țările participante (UE)
      • Programul Erasmus+ cu țările partenere (non-UE)
      • Universități Europene – Proiectul EC2U
      • Proiecte Erasmus+ KA 2
      • Programul SEE (EEA Grants)
      • Lista proiectelor de mobilitate și cooperare gestionate la UAIC
      • Statistici Erasmus
      • Evenimente
      • Testimoniale
    • Biroul Parteneriate Internaționale
      • Admiterea cetățenilor străini și a cetățenilor români care au studiat în străinătate
      • Acorduri bilaterale inter-instituţionale
      • Reţele Universitare
      • Formalităţi de deplasare în străinătate
      • Cursuri de limba română
      • Alte tipuri de burse
      • Școli de vară/iarnă
      • Alte oportunități
    • Close
  • Studenți
    • Informații pentru studenți
      • Ghidul Studentului UAIC
      • Regulamente
      • Taxe de studii
      • Burse
      • Cazare
      • Cantinele Universităţii ,,Alexandru Ioan Cuza”
      • Mobilități academice pentru studenți
      • Biblioteci
      • Serviciul pentru Studenți, Orientare în Carieră și Inserție Profesională și Alumni
      • Reprezentarea studenţilor în structurile de conducere
      • Asociații și ligi studențești
      • Cum îţi poţi verifica notele
      • Accesul la Internet
      • Servicii de email pentru studenții UAIC
      • Facilități de transport pentru studenți
      • Servicii medicale
      • Întrebări și răspunsuri
      • Iași
    • Close
  • Absolvenți
    • Fundaţia Alumni Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi
    • Diploma de studii
    • Chestionar pentru absolvenţi
    • Close
  • Organizare
    • Conducerea Universității
      • Senatul
      • Rector și prorectori
      • Consiliul de Administraţie
      • Consiliul pentru Studiile Universitare de Doctorat
    • Organizare academică
      • Facultăți
      • Editura Universității
      • Librăria Editurii Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
      • Grădina Botanică „Anastasie Fătu”
      • Casa Universitarilor din Iaşi
      • Muzeul Satului Moldav (Proiect)
      • Centrul de Învățare al Universității „Alexandru Ioan Cuza ” din Iași
      • Centrul de Dezvoltare Personală și Formare Profesională
      • Departamentul de Învățământ Preuniversitar
      • Muzeul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza”
      • Muzeul de Istorie Naturală Iaşi
      • Muzeul Didactico – Ştiinţific „Grigore Cobălcescu”
      • Muzeul Colecţiilor Paleontologice Originale
      • Colecţia Seminarului de Arheologie
      • Planetariul
      • Observatorul Astronomic
      • Stațiuni de cercetare și șantiere arheologice
    • Organizare administrativă
      • Direcția General-Administrativă
      • Direcția Economică și Resurse Umane
      • Direcția Tehnică
      • Direcția Comunicaţii Digitale, Statistică și Informatizare
      • Direcția Cămine și Cantine
      • Secretariatul General al Universităţii
      • Șef Departament (Serviciu) Cabinet Rector
      • Serviciul Relaţii Internaţionale
      • Serviciul pentru Managementul Activităților de Cercetare Științifică (SMACS)
      • Serviciul de Marketing Educațional, Evenimente și Imagine Academică
      • Serviciul pentru Studenți, Orientare în Carieră și Inserție Profesională și Alumni
      • Serviciul Achiziţii Publice
      • Biroul Juridic
      • Biroul Proiecte de Dezvoltare
      • Biroul Managementul Calității
      • Biroul Acte de Studii
      • Biroul Programe Didactice Universitare şi Postuniversitare
      • Biroul pentru Studiile Universitare de Doctorat
      • Biroul Investiții și Monitorizare Lucrări
      • Biroul Audit Public Intern
      • Biroul Control Intern
      • Biroul Control Financiar Preventiv Propriu
      • Registratura Generală
      • Arhiva
      • Cabinetul Medical de Medicina Muncii
      • Serviciul Intern de Prevenire şi Protecţie (S.I.P.P.)
      • Serviciul Privat de Situaţii de Urgenţă (S.P.S.U.)
    • Close
  • Rector
    • Agenda Rectorului
    • Close

Internațional

Internațional2014-02-06T13:01:40+02:00
  • #82806 (fără titlu)
  • #85107 (fără titlu)
  • #85316 (fără titlu)
  • #85392 (fără titlu)
  • #85635 (fără titlu)
  • #86086 (fără titlu)
  • #86161 (fără titlu)
  • #86335 (fără titlu)
  • #86735 (fără titlu)
  • #95619 (fără titlu)
  • #95309 (fără titlu)
  • #96711 (fără titlu)
  • #98704 (fără titlu)
  • #99168 (fără titlu)
  • #100069 (fără titlu)
  • #100087 (fără titlu)
  • #100091 (fără titlu)
  • #101873 (fără titlu)
  • #103799 (fără titlu)
  • #105080 (fără titlu)
  • #105885 (fără titlu)
  • #106132 (fără titlu)
  • #107356 (fără titlu)
  • #107531 (fără titlu)
  • #108108 (fără titlu)
  • #108116 (fără titlu)
  • #109509 (fără titlu)
  • #110580 (fără titlu)
  • #111188 (fără titlu)
  • #111975 (fără titlu)
  • A II-a COMPETITIE: Granturi UAIC 2020
  • Absolvenți
    • Chestionar pentru absolvenţi
    • Diploma de studii
    • Fundaţia Alumni Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi
    • Portal pentru absolvenţi
  • Absolvire studii
  • Acordarea de granturi tinerilor cercetători din UAIC
  • Alegeri 2016
  • Angajări
    • Concurs director Departament formare continuă
    • Concurs directori departamente interdisciplinare
    • Concurs pentru funcția de Director al Departamentului de Formare Continuă, Învățământ la Distanță și Învățământ cu Frecvență Redusă (08.12.2020)
    • Concurs pentru funcția de Director la Institutul de Cercetări Interdisciplinare (19.10.2020)
    • Concurs pentru funcția de Director la Institutul de Cercetări Interdisciplinare (22.09.2020)
    • Concurs pentru funcția de Director la Institutul de Cercetări Interdisciplinare-Departamentul Interdisciplinar Socio-Uman (09.12.2020)
    • Concurs pentru funcția de Director la Institutul de Cercetări Interdisciplinare-Departamentul Interdisciplinar Socio-Uman (15.01.2021)
    • Concurs pentru funcția de Director la Institutul de Cercetări Interdisciplinare-Departamentul Interdisciplinar Socio-Uman (20.08.2020)
    • Concurs pentru funcția de Director la Institutul de Cercetări Interdisciplinare-Departamentul Interdisciplinar Socio-Uman (29.07.2020)
    • Concurs pentru functiile de Director al  Departamentului pentru Invatamant Preuniversitar si Director al Departamentului de Formare Continuă
    • Concurs pentru funcțiile de Director la: Grădina Botanică, Stațiunea Potoci, Stațiunea Agigea, Stațiunea Ștefănești
    • Concurs pentru funcțiile de Director la: Stațiunea de Cercetări Fizico-Geografice și Pentru Monitorizarea Calității Mediului Mădârjac, Stațiunea Biologică ”Petre Jitariu” Potoci, Muzeul Universității, Muzeul de Istorie Naturală al Universității
    • Concurs pentru funcțiile de Director la: Stațiunea Potoci, Stațiunea Rarău, Stațiune Tulnici, Muzeul de Istorie Naturală al Universității (19.10.2020)
    • Concurs pentru ocuparea postului de Decan la Facultatea de Biologie
    • Concurs pentru ocuparea postului de Director al Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD) devenit vacant în mandatul 2016-2020
    • Concurs pentru postul de Director al Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD) pentru mandatul 2016-2020
    • Concurs pentru postul de Director al Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD) pentru mandatul 2020-2024
    • Concurs pentru postul de Director al Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD) pentru mandatul 2020-2024 (09.02.2021)
    • Concurs pentru postul de Director al Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD) pentru mandatul 2020-2024 (19.04.2021)
    • Concurs pentru postul de Director al Consiliului Studiilor Universitare de Doctorat (CSUD) pentru mandatul până în anul 2024
    • Concursuri directori de stațiuni/ muzee / Grădina Botanică
    • Concursuri pentru funcția de Director la: Institutul de Cercetări Interdisciplinare, Dep. Interdisciplinare și Centrele de Cercetare
    • Concursuri posturi didactice și de cercetare, sesiunea aprilie 2017 – iulie 2017
    • Concursuri posturi didactice și de cercetare, sesiunea aprilie 2018 – iulie 2018
    • Concursuri posturi didactice și de cercetare, sesiunea aprilie 2020 – iulie 2020, prelungite până în septembrie 2020, din cauza stării de alertă și urgență
    • Concursuri posturi didactice și de cercetare, sesiunea aprilie-iulie 2015
    • Concursuri posturi didactice și de cercetare, sesiunea decembrie 2018 – februarie 2019
    • Concursuri posturi didactice și de cercetare, sesiunea mai – iulie 2016
    • Concursuri posturi didactice și de cercetare, sesiunea mai 2019 – iulie 2019
    • Concursuri posturi didactice și de cercetare, sesiunea mai 2021 – iulie 2021
    • Concursuri posturi didactice și de cercetare, sesiunea noiembrie 2016 – februarie 2017
    • Concursuri posturi didactice și de cercetare, sesiunea noiembrie 2017 – februarie 2018
    • Concursuri posturi didactice și de cercetare, sesiunea noiembrie 2019 – februarie 2020
    • Concursuri posturi didactice și de cercetare, sesiunea noiembrie 2020 – februarie 2021
    • Decizii Comisii de evaluare a dosarelor de concurs pentru ocuparea posturilor didactice, la nivelul facultăților
    • Director la Editura Universității ”Alexandru Ioan Cuza” din Iași, mandatul 2020-2024
    • LEGISLAȚIE ȘI DOCUMENTE – Concursuri posturi didactice şi de cercetare
    • Metodologii de concurs pentru ocupare posturi didactice și modificarea acestora în perioada 2011-09.2022
    • Procedura de recunoaștere a funcției didactice obținută în instituții de învățământ acreditate din străinătate
  • Anunțuri Achiziții Publice
  • Atlasul 3D al rocilor
  • Biroul pentru Studiile Universitare de Doctorat
    • Proiecte şcoli doctorale
  • Buletin informativ – informații comunicate din oficiu
  • Buletin informativ – informații comunicate din oficiu (2014)
  • Buletin informativ – informații comunicate din oficiu (2015)
  • Buletin informativ – informații comunicate din oficiu (2015)
  • Buletin informativ – informații comunicate din oficiu (2016)
  • Buletin informativ – informații comunicate din oficiu (2017)
  • Buletin informativ – informații comunicate din oficiu (2018)
  • Bun venit 2014
    • Concert
    • Deschiderea anului universitar 2014-2015
    • Mentorat
      • Boboci
      • Înscriere mentori
    • Program
    • Start în carieră 2014
    • The Amazing Race
  • Bun venit la UAIC 2015
    • Concert
    • Deschiderea anului universitar 2015-2016
    • Mentorat
    • Program
    • Start în studenție
    • The Amazing Race
  • Bun venit la UAIC 2016
  • Bun venit la UAIC 2017
  • Bun venit la UAIC 2018
  • Bun venit la UAIC 2019
  • Bun venit la UAIC 2021
  • Bun venit la UAIC 2022
  • Bursa tanarului cercetator
  • Caravana Cuza – documente
  • Casa Universitarilor din Iaşi
  • Centre de vaccinare împotriva COVID-19 în proximitatea UAIC
  • Cercetare
    • Carta europeană a cercetătorului şi Codul de conduită pentru recrutarea cercetătorilor
    • Cartea albă a cercetării
    • Centre și grupuri de cercetare la nivelul facultăților
    • Competiţii de finanţare
      • Alte finanțări
      • Granturi UAIC- competitie 2017
      • Horizon 2020
      • PNCDI IV
      • POC (Programul Operațional Competitivitate)
    • Dezvoltarea capacității de inovare și creșterea impactului cercetării de excelență la UAIC
    • Evaluarea cercetării
    • Hotărârile Comisie de Etică
    • Newsletter – oportunități de finanțare
    • Proiecte de cercetare internaţionale în derulare (arhivă – 2012)
    • Proiecte de cercetare naţionale
    • Proiecte de cercetare naţionale – Arhivă
    • Proiecte internaţionale
      • Granturile SEE și Norvegiene 2009-2014
    • Publicaţii ştiinţifice
    • Regulamente privind cercetarea ştiinţifică
    • Serviciul pentru Managementul Activităților de Cercetare Științifică (SMACS)
    • Strategia cercetării, regulamente cercetare, consiliul cercetării
    • Structuri de cercetare
      • Departamentul Interdisciplinar Socio-Uman
  • Cercetarea Interdisciplinară la Universitatea “Alexandru Ioan Cuza”
  • Cercetarea pe înțelesul altora
  • Chestionar pentru studenții UAIC
  • Comisii pentru încadrarea proiectelor în categoria proiectelor de cercetare-dezvoltare și inovare
  • Competiție pentru acordarea de granturi tinerilor cercetători din UAIC
  • Concurs de soluții pentru Complexul sportiv multifuncțional al Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
  • Concurs Directori Departamente Interdisciplinare
  • Concursul EXPERIENȚA MEA ERASMUS+
  • CONFIDENT
  • Consiliul de Administraţie
  • Contact
  • Craciun 2016
  • Criterii de eligibilitate
  • Cum arăta viața universității acum 100 de ani?
  • Curs privind managementul proiectelor în cadrul programului Orizont 2020 (23 noiembrie 2018)
  • Curs “Managementul proiectelor de cercetare finanțate prin PNIII”
  • Curs “Programul COST- acces la vizibilitate și infrastructură de cercetare europeană”
  • Curs „Responsabilitățile și drepturile cercetătorilor în contextul Cartei Europene a Cercetătorilor. Drepturile de proprietate Intelectuală la UAIC”
  • Cursul inaugural 2010/2011: Prof. Codrin Liviu Cuţitaru, „OMUL POST-ISTORIC”
  • Cursul “Dezvoltarea proiectelor în programul Orizont 2020” (14 februarie 2019)
  • Cursul “How to write a successful Horizon 2020 project” (23-24 mai 2019)
  • Cursuri gratuite Oracle pentru toți studenții UAIC
  • Cursuri online pentru elevi 2021
  • Cursuri online pentru elevi 2022
  • Cursuri online și paneluri de orientare în carieră pentru elevi
  • DATE DE CONTACT
  • De ce nu ne vom putea înțelege cu extratereștrii ca în filme
  • De la jurnal științific la articol de popularizare
  • Declaraţie privind autonomia universitară
  • Declarații de avere și de interese depuse în anul 2021 pentru anul 2020
  • Declarații de avere și interese
  • Descoperă
  • Descoperă masteratele UAIC
  • Despre UAIC
    • Alegeri 2019 – 2020
      • Candidaţi la funcția de Președinte al Senatului UAIC pentru mandatul 2020-2024, alegeri 19 februarie 2020
    • Alma Mater Iassiensis
    • Conferințele UAIC
    • Contact
    • Cuvântul Rectorului
    • Documentele Universităţii
      • Actul de înfiinţare
      • Declarații de avere și de interese depuse în anul 2020 pentru anul 2019
      • Protecția datelor cu caracter personal la UAIC
      • Rapoartele anuale ale Comisiei de Etică
      • Regulament privind protecția datelor personale
      • Regulamente ale Universităţii
    • Hotărârile Senatului
    • Hotărârile Senatului UAIC
    • Identitate vizuală
    • Identitate vizuală jubiliară
    • Informaţii publice
      • Buletin informativ – informaţii publice comunicate din oficiu
      • Buletin informativ – informații comunicate din oficiu (2016)
      • Informații financiare despre Universitatea “Alexandru Ioan Cuza”
    • Misiune și Viziune
    • Ofertă pentru elevi
    • Parteneri
      • Parteneri din mediul economic și sectorul public
        • Parteneri din mediul economic și sectorul public 2016
        • Parteneri din mediul economic și sectorul public 2017
      • Parteneri din mediul economic și sectorul public 2018
      • Parteneri media
    • Prezentarea Universității
    • Rectorii Universităţii din 1860 până în prezent
    • Referendumul universitar privind alegerea modalității de desemnare a rectorului pentru mandatul 2016-2020
    • Revista presei educaționale
    • Sala Pașilor Pierduți – Prezentare
    • Scurt istoric
      • Titluri onorifice
        • Doctor Honoris Causa
        • Profesor de Onoare
        • Professor Emeritus
    • Sindicatul Universităţii
    • Tineri talentați ai UAIC
      • Alexandra Ioana POPA
      • Alexandru CĂLIMAN
      • Alexandru SEMENIUC
      • Alin Ionuţ ANTON
      • Ana DRAGU
      • Ana Maria BARZAGHIDEANU
      • Andreea Cristina VERDEȘ
      • Andreea OBREJA
      • Andreea ROMILA
      • Denis BANU
      • Elena-Loredana JUNCANARIU
      • Elizaveta IVASIUC
      • Irina Mălina STRUGARU
      • Mădălin FLOREA
      • Marian UNGUREANU
      • Rada CORNEA
      • Ruxandra Adeline BOBOC
      • Serina Daniela BOBE
      • Ștefan Răzvan BĂLĂUCĂ
  • Detectivii istoriei
  • Documente Admitere 2016
  • Documentele candidaților
  • Donald Trump și Kim Jong-un: profilurile psihologice analizate de un expert UAIC
  • Editura Universității
  • EERIS – Engage in the European Research Infrastructures System
  • Electric Minds – conferințe de știință în licee
  • Expoziție de flori, fructe și semințe „Flori de Toamnă”, a XLV-a ediţie
  • Expoziție științifică “Ziua Cercetătorului”
  • Facultatea de Informatică
  • Facultatea de Litere
  • Facultatea de Matematică
  • Facultatea de Teologie Romano – Catolică
  • Finanțări
  • Fonduri Structurale
  • Formular școala de vară
  • Galerie Foto
  • Ghid2015
  • Ghidul Studentului
    • Cunoaște Universitatea
  • Grădina Botanică „Anastasie Fătu”
  • Granturi pentru tineri cercetători
  • Granturi și Propuneri de proiecte comune în cadrul Cooperării Științifice între România și IUCN
  • Granturi UAIC – competiție 2018
  • Horizon Europe-2023
  • I. Cursuri privind transferul tehnologic, dezvoltarea abilităților antreprenoriale și managementul proiectelor
  • Iași
  • Informații COVID-19
    • Informații oficiale-acte normative – STARE DE URGENȚĂ
  • Informații primire cetățeni străini
  • Înscriși la concurs (posturi didactice și de cercetare, sesiunea iunie-septembrie 2014)
  • Institutii gazda pe facultati – Destinatii 2010-2019
  • Internațional
    • #91692 (fără titlu)
    • #94744 (fără titlu)
    • #94749 (fără titlu)
    • #94755 (fără titlu)
    • #94766 (fără titlu)
    • #94772 (fără titlu)
    • #100312 (fără titlu)
    • #102981 (fără titlu)
    • Acorduri bilaterale inter-instituţionale
    • Admiterea cetățenilor străini și a cetățenilor români care au studiat în străinătate
    • Alte oportunități
    • Alte tipuri de burse
    • Buletin informativ
    • DiTEMP
    • ECI: From A to Z
    • Formalităţi de deplasare în străinătate
    • Mobilități de studiu – la întoarcere
    • Mobilități Erasmus de scurtă durată
    • Programe intensive mixte Erasmus (BIP)
    • Programul ERASMUS MUNDUS
    • Programul Erasmus+ cu Țările Partenere (non-UE)
      • Acorduri inter-instituționale Erasmus+ cu Țările Partenere (KA107)
      • Formulare
      • Link-uri utile
      • Mobilități de formare pentru personal
      • Mobilități de predare pentru cadre didactice
      • Mobilități studențești de practică
      • Mobilități studențești de studiu
      • Staff formare
    • Programul Erasmus+ cu țările participante (UE)
      • #94729 (fără titlu)
      • Evenimente
      • Mobilități de formare
      • Mobilităţi de predare
      • Programul SEE (EEA Grants)
        • Programul SEE – stagii de formare
        • Programul SEE – Stagii de predare
        • Programul SEE – Stagii studențești de practică
        • Programul SEE – Stagii studențești de studiu
          • Informații generale
        • Statistici SEE
        • Testimoniale
      • Statistici Erasmus
      • Studii studenţeşti Erasmus
        • Concurs Experiența mea Erasmus+ 2014-2015
        • CONCURS Experiența mea Erasmus+ 2015-2016
        • Link-uri utile
        • Programul Erasmus+ cu țările participante – mobilități de studiu 
        • Stagii de practică Erasmus+
          • Oferte Stagii de Practica Erasmus+
      • Universități partenere în cadrul programului ERASMUS+ cu țările participante 
    • Proiecte de mobilitate și cooperare
    • Proiecte Erasmus+ KA 2
      • #71995 (fără titlu)
        • Intellectual outputs
        • Learning, Teaching & Training Activities
        • Multiplier events
        • Partners
        • Project meetings
        • Projects Overview
      • EFFORT
      • GLOBDIVES
      • ICMED – International Credit Mobility: a new challenge for the Mediterranean Region
      • UNISAFE
    • Proiecte FDI
    • Proiectul EC2U
      • EC2U – alte oportunități
    • Reţele Universitare
    • Școli de vară/iarnă
    • SELECȚII ERASMUS+ ȘI SEE
    • Serviciul Relaţii Internaţionale
      • Burse MEC – Comunicate de presă
    • Testimoniale
    • The EC2U GLADE Virtual Institute
  • Introducere anunț Doctorat
  • Investiții
  • Legături utile
  • Masa rotundă “Oportunități de colaborare cu mediul privat. Antreprenoriat în timp de criză”
  • Masa rotundă: Promovarea rezultatelor cercetării prin transfer tehnologic
  • Masterate și Doctorate la UAIC
  • Meniul zilei la Cantinele Universității
  • METODOLOGIE PRIVIND FINANȚAREA STAGIILOR, PARTICIPAREA LA CONFERINȚE ȘI PUBLICAREA DE ARTICOLE ȘTIINȚIFICE
  • Muzeul de Istorie Naturală Iaşi
  • Muzeul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza”
  • Nanoparticule create la UAIC pentru a lupta cu poluanții periculoși din ape
  • News GLADE
  • Newsletter
  • Noaptea Cercetătorilor Europeni- eveniment de popularizare a științei
  • Noutăți și comunicate
  • Observatorul Astronomic
  • Organizare
    • Arhiva
    • Biroul Acte de Studii
    • Biroul Audit Public Intern
    • Biroul Control Financiar Preventiv Propriu
    • Biroul Control Intern
    • Biroul Investiții și Monitorizare Lucrări
    • Biroul Juridic
    • Biroul Managementul Calității
      • Sistem de Control Intern Managerial
    • Biroul Probleme Sociale
    • Biroul Programe Didactice Universitare şi Postuniversitare
    • Biroul Proiecte de Dezvoltare (BPD)
      • Acces la învățământul universitar on-line pentru toți. E-educație pentru toți!
      • Anunț selecție partener – 26 martie 2021
      • Centru de cercetare cu tehnici integrate pentru investigarea aerosolilor atmosferici în România (RECENT AIR)
      • Consolidarea și refuncționalizarea clădirii corpului O a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
      • Consolidarea, reabilitarea, modernizarea și echiparea clădirii corpului E a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
        • Lista contractelor aferente achizițiilor efectuate în cadrul proiectului:
      • Doctoranzi și cercetători postdoctorat pregătiți pentru piața muncii!
      • Educația juridică și antreprenorială – cheia succesului în afaceri! (IUS SMART)
      • Implementarea de măsuri active pentru prevenirea răspândirii infecției COVID 19 în cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
      • Proiecte finanțate din Fondul de Dezvoltare Instituţională (FDI) – 2020
      • Proiecte finanțate din Fondul de Dezvoltare Instituţională (FDI) – 2021
      • Proiecte finanțate din Fondul de Dezvoltare Instituţională (FDI) – 2022
        • Etică și deontologie universitară la UAIC – integritate în activitatea academică prin formarea continuă a personalului didactic (UniEthic)
          • Documente dosar de candidatură
      • Suport educațional și formativ pentru doctoranzi și tineri cercetători în pregătirea inserției în piața muncii
      • „Prin incluziune și echitate spre succes – E șansa ta!” – proiect al UAIC pentru elevi și studenți
    • Cabinetul Medical de Medicina Muncii
    • Centrul de Dezvoltare Personală și Formare Profesională
      • Activități anterioare organizate în cadrul Centrului de Dezvoltare Personală și Formare Profesională
      • Formator
      • Noutăți de la Centrul de Dezvoltare Personală și Formare Profesională
    • Centrul de Învățare al Universității „Alexandru Ioan Cuza ” din Iași
    • Colecţia Seminarului de Arheologie
    • Conducerea Universității
    • Consiliul pentru Studiile Universitare de Doctorat
      • Evaluarea ARACIS a domeniilor si scolilor doctorale din UAIC
    • Direcția Cămine și Cantine
      • Cantina „Titu Maiorescu” și Cafeneaua „TAFRALI”
    • Direcția Comunicaţii Digitale, Statistică și Informatizare
      • Biroul Statistică şi Informatizare
    • Direcția Economică și Resurse Umane
      • Biroul Bugete și Venituri Proprii
      • Serviciul Contabilitate
      • Serviciul Financiar
      • Serviciul Personal și Dezvoltare Profesională
      • Serviciul Salarizare
    • Direcția General-Administrativă
    • Direcția Tehnică
      • Biroul Transporturi
    • Librăria Editurii Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
    • Muzeul Colecţiilor Paleontologice Originale
    • Muzeul Didactico – Ştiinţific „Grigore Cobălcescu”
    • Organizare academică
      • Departamentul de Învățământ Preuniversitar
        • Gimnaziul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
          • Gimnaziul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
          • Grădiniţa Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
          • Noutăți și evenimente de la Școala Gimnazială „Junior”
          • Școala Primară a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
    • Organizare administrativă
      • Muzeul Satului Moldav (Proiect)
    • Perfecţionare Preuniversitară
      • Atestate de echivalare a studiilor si Diploma de Conversie Profesionala
      • Eliberare Certificate de acordare a gradelor didactice în învăţământul preuniversitar
      • Eliberare certificate de modul psihopedagogic
      • Informatii Gradul didactic I
      • Informații Gradul didactic II
    • Planetariul
    • Registratura Generală
    • Secretariatul General al Universităţii
      • Biroul pentru activități de formare a personalului didactic din învățământul preuniversitar
      • Serviciul Școlaritate
    • Senatul
      • Comisiile de specialitate cu caracter permanent ale Senatului Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
      • pagina test
    • Serviciul Achiziţii Publice
    • Serviciul Administrare Cămine și Cantine
      • Căminul G4
      • Campus studențesc „Târgușor Copou”
      • Campus studențesc „Codrescu”
      • Campus studențesc „Titu Maiorescu”
    • Serviciul de Marketing Educațional, Evenimente și Imagine Academică
      • Oportunităţi pentru organizarea evenimentelor
        • Aula Magna „Mihai Eminescu”
        • Sala Ferdinand
        • Sala Paşilor Pierduţi
        • Sala Senatului
    • Serviciul Intern de Prevenire şi Protecţie (S.I.P.P.)
    • Serviciul Privat de Situaţii de Urgenţă (S.P.S.U.)
    • Serviciul Schimburi Internaționale
    • Staţiunea biologică „Petre Jitariu” Potoci – Neamţ
      • Proiectul ZOE ( Zoonoses Online Education)
    • Stațiuni de cercetare și șantiere arheologice
      • Şantierul arheologic Isaiia, com. Răducăneni, jud. Iaşi
      • Şantierul arheologic Siliştea, jud. Neamţ
      • Şantierul arheologic Târgu Frumos, jud. Iaşi
      • Staţiunea de Cercetare – Dezvoltare pentru Acvacultură şi Ecologie Acvatică Iaşi
      • Staţiunea de Cercetare şi Practică Studenţească „Ion Gugiuman”, Rarău
      • Staţiunea de Cercetare şi Practică Studenţească „Simion Mehedinţi”, Tulnici
      • Stațiunea de Cercetare Științifică și Practică Studențească „Vasile Băcăuanu” Ștefănești
  • Orizont 2020
  • OS4.A2. Realizare de stagiu pentru înțelegerea/învățarea unor tehnici de lucru utile în proiecte inter/trans-disciplinare
  • OS4.A2. Realizarea unui stagiu pentru înțelegerea/învățarea unor noi tehnici de lucru utile in proiecte inter/trans-disciplinare în România
  • Pagină test DMPFS
  • Participare la conferințe desfășurate în România
  • Participare la conferințe internaționale
  • Participare la conferințe internaționale
  • Paște 2015
  • Paște 2016
  • Personalități din Istoria Universității
  • Plăți online
  • Politica de utilizare cookies pe website-ul www.uaic.ro
  • Praf de stele creat în laboratoarele de la Fizică
  • Prima Competitie – Granturi UAIC 2020
  • Primele studente ale Universității din Iași
  • Programe de pregatire pentru examenele de acordare a gradului didactic II
  • Programul STAR
  • Programul STAR
  • Proiect experimental demonstrativ (PED)
  • Proiect experimental demonstrativ (PED)
  • Proiect UniTeach UAIC
  • Proiect UniTeach UAIC – Performanță și inovație în activitatea didactică la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
  • Proiecte bilaterale/multilaterale: România – Franța
  • Proiecte cercetare noi
  • Proiecte complexe de cercetare de frontieră (PCCF)
  • Proiecte complexe realizate în consorții CDI (PCCDI)
  • Proiecte de Cercetare Exploratorie (PCE)
  • Proiecte de Cercetare Exploratorie (PCE)
  • Proiecte de Cercetare Exploratorie (PCE)
  • Proiecte de cercetare pentru stimularea tinerelor echipe independente (TE)
  • Proiecte de cercetare pentru stimularea tinerelor echipe independente (TE)
  • Proiecte de cercetare pentru stimularea tinerelor echipe independente (TE)
  • Proiecte de cercetare pentru stimularea tinerelor echipe independente (TE)
  • Proiecte de cercetare postdoctorală (PD)
  • Proiecte de cercetare postdoctorală (PD)
  • Proiecte de cercetare postdoctorală (PD)
  • Proiecte de cercetare postdoctorală (PD)
  • Proiecte UAIC
  • Publicare de articole în reviste științifice internaționale
  • Rector
    • Agenda Rectorului
  • Rector și prorectori
  • Referendumul universitar pentru alegerea modalității de desemnare a Rectorului pentru mandatul 2020-2024
  • Registrul de evidenţă a rezultatelor activităţii de cercetare-dezvoltare
    • ICI-CERNESIM
    • Facultatea de Biologie
    • Facultatea de Chimie
    • Facultatea de Drept – CSE
    • Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor
    • Facultatea de Educație Fizică și Sport
    • Facultatea de Filosofie şi Ştiinţe Social-Politice
    • Facultatea de Fizică
    • Facultatea de Geografie și Geologie
    • Facultatea de Istorie
    • Facultatea de Informatică
    • Facultatea de Litere
    • Facultatea de Matematică
    • Facultatea de Psihologie şi Ştiinte ale Educaţiei
    • Facultatea de Teologie Ortodoxă
    • Facultatea de Teologie Romano-Catolică
    • ICI-Departamente de Cercetare Interdisciplinară
    • Grădina Botanică
  • Săptămâna Porților Deschise 2015
  • Săptămâna Porților Deschise 2016
  • Școli de vară ROSE – 2020
  • Școli de vară ROSE 2021
  • Șef Departament (Serviciu) Cabinet Rector
  • Site map
  • Situația numărului de doctoranzi din perioada 2012-2017
  • Stagii de cercetare internaționale
  • Stagii de cercetare internaționale
  • Stagii de cercetare naționale
  • Stagii de documentare internaționale
  • Staţiunea Biologică Marină „Prof. Dr. Ioan Borcea” de la Agigea
  • Strategia de prevenire și combatere a fenomenului de plagiat
  • Studenți
    • Accesul la Internet
    • Admitere
    • Asociația Tinerilor Români din Afara Granițelor – ATRAG Iași
    • Asociații și ligi studențești
      • AIESEC
      • ANSSA – Asociaţia Naţională a Studenţilor în Ştiinţe Administrative
      • ASCIS – Asociația Studenților Chimiști Ieșeni
      • ASJ – Asociaţia Studenţilor Jurnalişti
      • Asociația Comunitatea de Economie și Afaceri Internaționale (CEAI)
      • Asociația E-Team Psychology
      • Asociaţia Europeană a Studenţilor în Drept
      • Asociația Gutenberg
      • Asociaţia studenţească Gipsy Eye
      • Asociaţia Studenţi pentru Viaţă Iaşi
      • Asociația Studenților Biologi din Iași
      • Asociaţia Studenţilor Creştini Ortodocşi Români
      • Asociaţia Studenţilor din Domeniul Marketing (asdMARK)
      • Asociaţia Studenţilor Europeni AEGEE
      • Asociaţia Studenţilor Francofoni din Iaşi
      • Asociaţia Studenţilor Informaticieni Ieşeni
      • Asociația Studenților la Drept (ASD)
      • Asociația Studenților Matematicieni Iași (ASMI)
      • Asociația Studenților și Absolvenților de Asistență Socială Iași
      • Asociația Studenților și Absolvenților Facultății de Filosofie din Iași
      • Asociația Tineretul ONU din România – Filiala Iași
      • Asociaţia Tinerilor din Educaţie Fizică şi Sport
      • Asociația „Tinerii Ecologi Români din Iași” (T.E.R.IS)
      • Erasmus Student Network Iaşi
      • Inițiativa Erasmus Iași – IEI
      • Liga Studenţilor de la Geografie şi Geologie – L.S.G.G.
      • Liga Studenților de la Istorie din Iași „Clio”
      • Liga Studenţilor Economişti
      • PRIME Iaşi
    • Biblioteci
    • Boboci
    • Burse
    • Campusurile Universităţii ,,Alexandru Ioan Cuza”
    • Cantinele Universității „Alexandru Ioan Cuza”
    • Caravana UAIC
    • Cazare
    • Conducerea facultăţii
    • Cum îţi poţi verifica notele
    • Facilități de transport pentru studenți
    • Ghidul Studentului UAIC
    • Harta clădirilor UAIC
    • Întrebări și răspunsuri
      • Acces la Bibliotecă
      • Activitate didactică
      • Admitere
      • Cămine
      • Consiliere
    • ISACA Student Group (Information Systems Audit and Control Association Student Group – ISG)
    • Mobilități academice pentru studenți
    • Regulamente
    • Reprezentarea studenţilor în structurile de conducere
    • Școală
    • Servicii de email pentru studenții UAIC
    • Servicii medicale
    • Serviciul pentru Studenți, Orientare în Carieră și Inserție Profesională și Alumni
    • Taxe de studii
  • Studii
    • Alte programe academice
      • Centrul de formare continuă și antreprenoriat
      • Centrul de Limbi Străine și Formare Continuă
      • Cursuri de formare continuă în domeniul integrării europene
      • Cursuri Jean Monnet
      • Permisul European de Conducere a Calculatorului (ECDL)
      • Programe de conversie profesională
    • Departamentul de Formare Continuă, Învățământ la Distanță și Învățământ cu Frecvență Redusă
      • Formare continuă
        • Alte programe de formare continuă
        • Competențe digitale / TIC
        • Competențe lingvistice
        • Programe de formare profesională
        • Programe de formare psihopedagogică în vederea exercitării profesiei didactice
      • Învățământ la Distanță și Învățământ cu Frecvență Redusă
    • Extensiunile Bălți și Chișinău ale Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
    • Facultăți
      • Centrul de Studii Europene
      • Facultatea de Biologie
      • Facultatea de Chimie
      • Facultatea de Drept
      • Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor
        • Centrul Româno-American de Dezvoltare a Întreprinderilor Private Iași (CRADIP)
      • Facultatea de Educaţie Fizică şi Sport
      • Facultatea de Filosofie şi Ştiinţe Social – Politice
      • Facultatea de Fizică
      • Facultatea de Geografie şi Geologie
        • Stațiunea de Cercetări Fizico-Geografice și de Monitorizare a Calității Mediului – Mădârjac, județul Iași
      • Facultatea de Informatică
      • Facultatea de Istorie
        • Centrul de Cercetări privind Elitele Sociale și Ideologia Puterii
      • Facultatea de Litere
      • Facultatea de Matematică
      • Facultatea de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei
      • Facultatea de Teologie Ortodoxă
      • Facultatea de Teologie Romano-Catolică
    • Prima Pagină
    • Programe postdoctorale
      • Burse Postdoctorat : Performanţă şi excelenţă în cercetarea postdoctorală în domeniul ştiintelor economice din România
      • Dezvoltarea capacităţii de inovare şi creşterea impactului cercetării prin programe post-doctorale
      • Reţea transnaţională de management integrat al cercetării postdoctorale în domeniul Comunicarea ştiinţei. Construcţie instituţională (şcoala postdoctorală) şi program de burse (CommScie)
      • Științe socio-umane și politice aplicative. Program de pregatire postdoctorală și burse postdoctorale de cercetare în domeniul științelor socio-umane și politice
    • Şcoli de vară
      • Școli de vară finanțate din Proiectul privind Învățământul Secundar (ROSE)
        • Formular înscriere ROSE
      • Școli de vară ROSE 2022
    • Structura anului universitar
    • Studii universitare de doctorat
      • Abilitare
      • Burse doctorale în cadrul proiectului „Suport educațional și formativ pentru doctoranzi și tineri cercetători în pregătirea inserției în piața muncii”
      • Burse postdoctorale în cadrul proiectului „Suport educațional și formativ pentru doctoranzi și tineri cercetători în pregătirea inserției în piața muncii”
      • Competiția 3MT – THREE MINUTE THESIS la UAIC
        • Competiția 3MT – THREE MINUTE THESIS 2023 la UAIC
      • Competiția „Prezentarea în trei minute a tezei de doctorat” (3MT Competition)
        • Competiția 3MT – THREE MINUTE THESIS 2020
        • Competiția 3MT – THREE MINUTE THESIS la UAIC 2022
      • Organizarea studiilor universitare de doctorat
      • Procedura de recunoaștere a calității de conducator de doctorat obținută în instituții de învățământ acreditate din străinătate
      • Procedura de recunoaștere a diplomei și a titlului de doctor obținute în instituții de învățământ acreditate din străinătate
      • Programe postdoctorale de cercetare avansată
      • Proiectul „Doctoranzi și cercetători postdoctorat pregătiți pentru piața muncii ”, POCU380/6/13/123623
      • Reglementări și formulare
      • Școli doctorale
      • Susţinerea publică a tezelor de doctorat
        • Arhivă – Susținerea publică a tezelor de doctorat 2009-2015
          • Teze de doctorat susținute în anul 2011
            • Doctoratele lunii ianuarie 2011
            • Doctoratele lunii februarie 2011
            • Doctoratele lunii martie 2011
            • Doctoratele lunii aprilie 2011
            • Doctoratele lunii mai 2011
            • Doctoratele lunii iunie 2011
            • Doctoratele lunii iulie 2011
            • Doctoratele lunii august 2011
            • Doctoratele lunii septembrie 2011
            • Doctoratele lunii octombrie 2011
            • Doctoratele lunii noiembrie 2011
            • Doctoratele lunii decembrie 2011
          • Teze de doctorat susținute în anul 2012
            • Doctoratele lunii ianuarie 2012
            • Doctoratele lunii februarie 2012
            • Doctoratele lunii martie 2012
            • Doctoratele lunii aprilie 2012
            • Doctoratele lunii mai 2012
            • Doctoratele lunii iunie 2012
            • Doctoratele lunii iulie 2012
            • Doctoratele lunii septembrie 2012
            • Doctoratele lunii octombrie 2012
            • Doctoratele lunii noiembrie 2012
            • Doctoratele lunii decembrie 2012
          • Teze de doctorat susținute în anul 2013
            • Doctoratele lunii aprilie 2013
            • Doctoratele lunii august 2013
            • Doctoratele lunii decembrie 2013
            • Doctoratele lunii februarie 2013
            • Doctoratele lunii ianuarie 2013
            • Doctoratele lunii iulie 2013
            • Doctoratele lunii iunie 2013
            • Doctoratele lunii mai 2013
            • Doctoratele lunii martie 2013
            • Doctoratele lunii noiembrie 2013
            • Doctoratele lunii octombrie 2013
            • Doctoratele lunii septembrie 2013
          • Teze de doctorat susținute în anul 2014
            • Doctoratele lunii aprilie 2014
            • Doctoratele lunii august 2014
            • Doctoratele lunii decembrie 2014
            • Doctoratele lunii februarie 2014
            • Doctoratele lunii ianuarie 2014
            • Doctoratele lunii iulie 2014
            • Doctoratele lunii iunie 2014
            • Doctoratele lunii mai 2014
            • Doctoratele lunii martie 2014
            • Doctoratele lunii noiembrie 2014
            • Doctoratele lunii octombrie 2014
            • Doctoratele lunii septembrie 2014
          • Teze de doctorat susţinute în anul 2015
            • Doctoratele lunii aprilie 2015
            • Doctoratele lunii februarie 2015
            • Doctoratele lunii ianuarie 2015
            • Doctoratele lunii iulie 2015
            • Doctoratele lunii iunie 2015
            • Doctoratele lunii mai 2015
            • Doctoratele lunii martie 2015
            • Doctoratele lunii septembrie 2015
        • Arhivă – Susținerea tezelor de doctorat 2016-2017
        • Arhivă susținere publică teze de doctorat
        • Arhivă – Susținerea publică a tezelor de doctorat 2020
        • Arhivă – Susținerea publică a tezelor de doctorat 2021
    • Studii universitare de licenţă
    • Studii universitare de masterat
  • Susținerea competitivității în cercetare-dezvoltare și inovare prin dezvoltarea capacității instituționale a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
  • Susținerea competitivității în cercetare-dezvoltare și inovare prin dezvoltarea capacității instituționale a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
  • Susținerea tezelor de doctorat
    • Arhivă – Susținerea publică a tezelor de doctorat 2016 – septembrie 2019
    • Arhivă – Susținerea publică a tezelor de doctorat 2018 și 2019
  • Tatăl nostru. Ce nu știm despre rugăciunea pe care o știm pe de rost
  • test angajari
  • test dmpfs
  • test formular rose
  • test homepage
  • Test isa
  • TEST PRIMA PAGINA 2019
  • Transferul tehnologic de la universitate către mediul economic. Modelul Centrului de Transfer Tehnologic Steinbeis.
  • Turul Virtual al Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi
    • Muzeul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
    • Tur Virtual – Cabinetul Rectorului
    • Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” – Locuri emblematice
      • Aula Magna ,,Mihai Eminescu”
      • Campusul din faţa Corpurilor A şi B
      • Corp A – Intrare Sud
      • Corp A –Intrare Rectorat
      • Corpul A
      • Corpul B – Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor
      • Corpul C (Facultatea de Informatică)
      • Corpul T – Facultatea de Teologie Ortodoxă
      • Muzeul didactico-ştiinţific ,,Grigore Cobălcescu” – Facultatea de Geografie şi Geologie
      • Planetariul – Facultatea de Matematică
      • Sala Mediaec- Corp A
      • Sala Paşilor Pierduţi
      • Sala Senatului
      • Universitatea noaptea
    • Gradina Botanică „Anastasie Fătu”
      • Aleea cu plante pentru nevazatori
      • Secţia Complex de Sere – Palmarium
      • Sectia Rosarium – colectia de trandafiri
    • Facultatea de Biologie
      • Laborator de cercetare a fungilor
      • Muzeul de Nevertebrate
    • Facultatea de Chimie
      • Amfiteatrul ,,Petru Bogdan”
      • Chimie analitică – Laborator de cercetare 2
      • Colectiv Chimia materialelor – Laborator cercetare
      • Colectiv Chimie analitică – Laborator de cercetare 1
    • Facultatea de Drept
      • Amfiteatrul D
      • Amfiteatrul I(1)- ,,Paul Demetrescu”
      • Laborator Criminalistică
    • Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor
      • Amfiteatrul B1
      • Biblioteca on-line FEAA
      • Sala de Consiliu
      • Sala de curs B417
    • Facultatea de Educaţie Fizică şi Sport
      • Laborator kinetoterapie
      • Sală Fitness
      • Teren jocuri sportive
    • Facultatea de Filosofie şi Ştiinţe Social-Politice
      • Amfiteatrul D308
      • Amfiteatrul II.8
      • Sala de Consiliu
    • Facultatea de Fizică
      • Laborator Biofizică
      • Laborator pentru Studiul Suprafeţelor
    • Facultatea de Geografie şi Geologie
      • Amfiteatrul B8
      • Laboratorul 658-,,C. Martiniuc”
      • Laboratorul Geomorfologic
    • Facultatea de Informatică
      • Amfiteatrul C2
      • Amfiteatrul C403
      • Interior Facultatea de Informatică , Corp C
    • Facultatea de Istorie
      • Amfiteatrul II.7
      • Sala Colecţiilor Arheologice
      • Sala H1
    • Facultatea de Litere
      • Amfiteatrul A11
      • Lectoratul Belgian
      • Spaţiul francofon
    • Facultatea de Matematică
      • Amfiteatrul II-5
      • Biblioteca Seminarului Matematic ,,Al. Myller”
      • Laboratorul de Informatică 4
    • Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei
      • Amfiteatrul D4 ,,Vasile Pavelcu”
      • Laborator de Informatică- sala D 304
      • Laboratorul de formare a personalului didactic universitar pentru noile tehnologii educaţionale (NTE) – sala D 201
    • Facultatea de Teologie Ortodoxă
      • Capela ,, Sf. Mihail şi Gavriil”
      • Sala de curs T24
      • Sala Internet
    • Facultatea de Teologie Romano-Catolică
      • Amfiteatrul A14
      • Sala Seminar
    • Cantina „Titu Maiorescu”
    • Cămin studenţesc Akademos
      • Cameră din căminul studenţesc Akademos
      • Căminul studenţesc Akademos
    • Căminul şi cantina ,,Gaudeamus”
      • Cameră din căminul Gaudeamus
      • Cantina Gaudeamus
      • Centrul de Schimburi Internaţionale Gaudeamus
    • Campusul studenţesc „Târgusor-Copou”
    • Campusul studenţesc „Titu Maiorescu”
    • Corp R – Sediul Școlilor Doctorale
    • Gradiniţa Junior
      • Sala de curs
      • Sala de mese
    • Şcoala Junior
      • Sala de curs
      • Sala de Sport
      • Sala Internet
  • UAIC organizează cursul online de Formator
  • Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
  • Valorificarea rezultatelor cercetării prin transfer tehnologic. Exemple de bune practici
  • Vizitează Universitatea
  • Work-shop-uri și mese rotunde organizate cu scopul susținerii transferului tehnologic ( în colaborare cu mediul public și privat în vederea identificării de posibile colaborări)
  • Workshop – Start în Studenție!
  • Workshop: “Aspecte generale privind proprietatea intelectuală”
  • Workshop: “Strategii de social media pentru promovarea științei”
  • Zilele Porţilor Deschise
  • Zilele Porților Deschise 2020
  • Zilele Universității 2014
  • Zilele Universității 2015
  • Zilele Universității 2016
  • Zilele Universității 2017
  • Zilele Universității 2018
  • Zilele Universității 2019
  • Zilele Universității 2020
  • Zilele Universității 2021
  • Zilele Universității 2022
  • ZU2018 test
  • Étudiants étrangers

Noutăți

  • UAIC a obținut finanțare pentru toate proiectele depuse la competiția FDI 2023
  • UAIC și USM au convenit asupra condițiilor de funcționare a extensiunii de la Chișinău
  • Consorțiul Universitaria își propune intensificarea implicării în politicile și deciziile publice naționale în domeniul educației și al cercetării
  • UAIC, pe locul al doilea în România conform clasamentului RankPro 2023
  • Medalii de aur, argint și bronz obținute de studenții UAIC la Olimpiada Internațională de Matematică – SEEMOUS 2023
  • Biologie
  • Chimie
  • Drept
  • Economie şi Administrarea Afacerilor
  • Educație Fizică și Sport
  • Filosofie şi Ştiinţe Social-Politice
  • Fizică
  • Geografie şi Geologie
  • Istorie
  • Informatică
  • Litere
  • Matematică
  • Psihologie şi Ştiinte ale Educaţiei
  • Teologie Ortodoxă
  • Teologie Romano-Catolică
Contact: Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași, Bulevardul Carol I, Nr.11, 700506, Iaşi, România, Telefon: 0232 20 1000, Fax: 0232. 20 1201, E-mail: contact@uaic.ro